Wie studeert er nog meer?

Discussies over studeren/school en ME (cvs).

Moderator: Moderators

Marloes
Gevorderd lid
Berichten: 1297
Lid geworden op: 15 okt 2005, 14:42

Wie studeert er nog meer?

Bericht door Marloes »

Hallo allemaal,

Ik studeer zoals de meesten van jullie wel weten Psychologie aan de Open Universiteit. Ook Christine is dit jaar begonnen met haar studie.
Marjolijn gaat toch ook verder met die van haar, en Zuiderzon heeft vorig jaar haar studie gehaald.
Zijn er verder nog anderen die studeren?
Misschien is het leuk om in dit topic je vorderingen bij te houden, of het te laten weten als je een tentamen hebt. Ook kunnen we natuurlijk praten over problemen waar je door je ME/CVS/FM tegenaan loopt.

Groetjes,
Marloes
George
Beginner
Berichten: 58
Lid geworden op: 30 okt 2005, 14:00

Bericht door George »

hallo,

Ik studeer werktuigbouwkunde op Windesheim in Zwolle. Ik heb een aangepast rooster, ik ga max. 4 uur per dag naar school. Daarna is de energie echt op :cry: . het is niet makkelijk, maar tot nu toe gaat het redelijk. volgende week heb ik mijn eerste tentamens, het zal blijken hoe die gaan...
OP windesheim gaan ze redelijk goed met mijn beprekingen om, je kunt heel veel aangeven en veranderen. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.
sasjuh
Beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 nov 2005, 16:12
Contacteer:

Bericht door sasjuh »

Ik ben dit jaar geslaagd voor mijn vmbo diploma
Ik leer momenteel voor verzorgende .. daarna wil ik doorgaan voor kinderverpleegkundige. Ik moet in februari stage gaan lopen. maar het gaat nu niet goed met mij. Ik moet het nog een paar weken aan kijken .. gaat het nog niet beter dan hoef ik geen stage te lopen van de school (wat ik dan dus echt een tegenvaller vind) en anders mag ik minder uren gaan lopen. Nog even afwachten dus. Gelukkig heb ik veel vrienden en die helpen mij overal doorheen.

groetjes sacha
* 8 jaar diabetes
* 2005: lactose intollerantie
* 2005: cvs
* 2005: schildklier stopt er langszaam mee