Mijn bloed uitslagen !

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
biancsss
Donateur
Donateur
Berichten: 92
Lid geworden op: 22 jun 2011, 11:14

Bericht door biancsss »

petraroos schreef:goeiemorgen,

hoi Biancsss.

heel veel sterkte maandag,en hou je maar aan moeders vast. :wink:
2 onthouden meer dan 1 :wink:
(mijn zoon noemt mij ook vaak moeders :wink: )
lieve groetjes,
petraroos
Zo is't maar net. :wink:
Ja moeders klikt wel leuk, vandaar denk ik.
Ik zeg ook vaak tegen haar Tereesje (van Moeder Teresa) :lol:

Lieve groetjes terug,
Bianca ! :D
Gebruikersavatar
vlindertje19
Gevorderd lid
Berichten: 1264
Lid geworden op: 28 jun 2011, 15:48

Bericht door vlindertje19 »

Veel sterkte!
Flying with broken wings
Gebruikersavatar
biancsss
Donateur
Donateur
Berichten: 92
Lid geworden op: 22 jun 2011, 11:14

Bericht door biancsss »

vlindertje1978 schreef:Veel sterkte!
Wat toch lief allemaal !
Dank je Vlindertje ! :D
Gebruikersavatar
daantjuh
Actief lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 13 apr 2011, 10:41
Locatie: Rijnsburg

Bericht door daantjuh »

succes hoor bianca!
Gebruikersavatar
biancsss
Donateur
Donateur
Berichten: 92
Lid geworden op: 22 jun 2011, 11:14

Bericht door biancsss »

daantjuh schreef:succes hoor bianca!
Dank je wel hoor ! =D>
Gebruikersavatar
biancsss
Donateur
Donateur
Berichten: 92
Lid geworden op: 22 jun 2011, 11:14

Bericht door biancsss »

Uitslag: Bezoek dokter !!!

Ik heb een heeelllll goed gesprek gehad bij mijn dokter. Ze wil aan alles meewerken en heeft heel goed geluisterd. Ze begreep niet dat mijn internist alles maar goed vond. Ze zij toen ze de lijst bekeek heel zachtjes, dat snap ik niet. Ook heb ik toen tegen haar kunnen zeggen dat ik denk dat mijn internist me niet beter kan maken. Voor de rest heb ik een A4 tje achter gelaten met wat info erop. Eerst wel gevraagd of ze dit goed vond en ja hier stond ze helemaal open voor. Dit is dus een ruim denkende en mee denkende huisarts. Ze vroeg zelfs aan mij, wat ik graag wou laten prikken en of ik een lijstje had met mijn wensen. Nou ja euh die had ik wel zoals jullie al wisten. Wat ik allemaal voor elkaar heb gekregen is niet mis en ik heb er niet tegen hoeven te praten.

- De B12 is verkort naar 1 keer in de 2 weken en dat stond op 1 keer in de 3 weken.
- Ik krijg een verwijsbrief voor Lelystad, deze ligt de volgende afspraak klaar.
- Ik heb me vanmiddag laten prikken op: HB / Differentiatie (screening) / B12 / Folaat / Vit B6 / Vit D / Transferine / Magnesium

Wie had dit gedacht, nou ik niet ! Nu is het eerst afwachten op de uitslagen.

Gr Bianca ! :mrgreen:
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi bianca,

:P Wat fijn te horen dat je een mee levende en mee denkende (nieuwe) huisarts hebt!!!

En waar krijg je de verwijsbrief Lelystad voor? Naar de afdeling Interne Geneeskunde in Lelystad MC Zuiderzee Ziekenhuis, voor de B12?: http://www.mczuiderzee.com/patienten-be ... eneeskunde
Als dat zo is, helemaal TOP!!!!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
biancsss
Donateur
Donateur
Berichten: 92
Lid geworden op: 22 jun 2011, 11:14

Bericht door biancsss »

@Louisa: Ja goed he allemaal, ik ben er wat raar van mag je weten. Dit allemaal had ik niet verwacht ! En dat na een mega slechte nacht van alle spanningen.

En ja de verwijsbrief is inderdaad voor Lelystad MC Zuiderzee Ziekenhuis, B12.

Ik ben nu ook net begonnen met de B-Complex en de vit D capsules. Hier had ik bewust op gewacht zodat het bloed niet zou beïnvloeden. Nu afwachten op de uitslagen en of de B Complex en vit D wat gaan doen met me. De uitslagen kan heel erg lang duren zei de huisarts. Nou daar heb ik wel even geduld voor. :)

Gr Bianca ! :D
Gebruikersavatar
mieperdepiep
Gevorderd lid
Berichten: 730
Lid geworden op: 07 apr 2011, 13:32

Bericht door mieperdepiep »

Wat fijn dat het zo goed gegaan is!
De meeste uitslagen moeten er eind van deze week wel zijn hoor, alleen vit D kan soms wel 2 weken op zich laten wachten

enne, mag ik de naam van die huisarts? Kan er ook wel zo één gebruiken :lol:
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

mieperdepiep schreef:enne, mag ik de naam van die huisarts? Kan er ook wel zo één gebruiken :lol:
:lol: yep, zo'n huisarts kan ik ook zeker gebruiken.

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
biancsss
Donateur
Donateur
Berichten: 92
Lid geworden op: 22 jun 2011, 11:14

Bericht door biancsss »

Nou als jullie haar foto zien op de site van de praktijk kijken jullie je ogen uit. Ze is nog mega jong. Niet dat het alles zegt, maar ze heeft nog maar weinig praktijk ervaring en ze wist al het één en ander van het B12 gebeuren. Ik heb gewoon geluk gehad, want dat is het gewoon. Misschien heeft ze al wel meer patienten gehad met de B12 klachten, tja en dan heb je denk ik wel een voorsprong als met een arts die nog geen patiënten heeft met de B12.

Ik zal vrijdag is even bellen of de uitslagen al binnen zijn. Kan het altijd proberen. :lol: En waarom duurt de vit D zo lang ? Zeker een speciaal geval met onderzoeken. :roll:

Ik had trouwens ook gezegd van mijn vermoedens van de ME/cvs en daar keek ze niet raar van op. Ze had dus niet zoiets van: Dat bestaat niet of daar geloof ik niet in. Nha ja hoe het ook zij, ik ben weer een grote sprong vooruit gegaan vandaag ! En dat is een bijzonder gevoel. Eindelijk weer een stapje dichter bij de oorzaak. En ik wist bijna alles juist te verwoorden en te benoemen dankzij jullie. :lol:

Gr Bianca ! :mrgreen:
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi bianca,

Misschien dat een jonge huisarts juist inderdaad een bredere horizon en interesse heeft en dat is hartstikke mooi! Ik ben blij voor je, want zo gaat er tenminste eindelijk eens iets gebeuren!
biancsss schreef:Nha ja hoe het ook zij, ik ben weer een grote sprong vooruit gegaan vandaag ! En dat is een bijzonder gevoel. Eindelijk weer een stapje dichter bij de oorzaak. En ik wist bijna alles juist te verwoorden en te benoemen dankzij jullie. :lol:
Graag gedaan, meis :wink:. Zo ben ik uiteindelijk ook met hulp van andere lieve mensen via internet wijzer geworden.
En ME-gids.net, heeft mij 2 jaar geleden nog veel wijzer gemaakt, waar ik toen (en nog steeds) heel blij en dankbaar voor was/ben.
En nu probeer ik op mijn beurt, andere en nieuwe leden weer te helpen met info en de weg te wijzen :D!

Laat je ons weten hoe het verder zal gaan? Want, daar ben ik natuurlijk erg benieuwd naar!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
biancsss
Donateur
Donateur
Berichten: 92
Lid geworden op: 22 jun 2011, 11:14

Bericht door biancsss »

louisa schreef:Hoi bianca,
Laat je ons weten hoe het verder zal gaan? Want, daar ben ik natuurlijk erg benieuwd naar!

Groetjes, Louisa
En of ik jullie op de hoogte hou. :D
Jullie allen zijn bijzondere mooie mensen die anderen zo goed kunnen en willen helpen. (RESPECT !!!)

Lieve groet,
Bianca !
Gebruikersavatar
daantjuh
Actief lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 13 apr 2011, 10:41
Locatie: Rijnsburg

Bericht door daantjuh »

Fijn Bianca! Ik hoop echt dat je wat wijzer zal worden en hulp kan krijgen.
Gebruikersavatar
biancsss
Donateur
Donateur
Berichten: 92
Lid geworden op: 22 jun 2011, 11:14

Bericht door biancsss »

daantjuh schreef:Fijn Bianca! Ik hoop echt dat je wat wijzer zal worden en hulp kan krijgen.
Dank je Daantjuh, dat hoop ik ook ! :D
En ik ben hier al een heel stuk wijzer geworden dankzij al jullie hulp. :lol:
Plaats reactie