vraagje

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
von
Beginner
Berichten: 30
Lid geworden op: 02 okt 2006, 12:12

vraagje

Bericht door von »

Hallo,
ik wil graag weten hoe ik het volgende kan verwijderen. Zodra ik inlog, verschijnt mijn naam met daarachter twee keer een nul met daar tussenin een schuine streep. Dat ziet er dus zo uit: 0/0.
Bij de anderen die zijn ingelogd zie ik dit niet.
Hoe zit dit?
Alvast bedankt
Von
Elke droom heeft het recht werkelijkheid te worden.
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Dat (0|0) geeft aan hoeveel PB's (Privé Berichten) je hebt, en hoeveel daarvan er ongelezen zijn. Reden dat je dat niet van anderen ziet is vanwege de definitie van het woord Privé: je ziet alleen hoeveel berichten je zelf hebt, maar je hebt geen rechten om die gegevens van anderen te bekijken.

Klik er maar eens op, dan kom je in je berichtenscherm. Dit is een extra optie van dit forum: je kunt dus andere leden een bericht sturen zonder e-mail te hoeven gebruiken.

Je komt op meerdere manieren in je berichtenscherm: Iemand een bericht sturen kan heel snel:
  • Klik op de homepage, naast de naam van iemand die ingelogd is, op Afbeelding
  • Klik onder een forum bericht op Afbeelding als je die persoon een bericht wilt sturen
  • Klik in je berichtenscherm op Afbeelding (Je dient dan wel de inlognaam van de gebruiker zelf op te zoeken)
Gebruikersavatar
von
Beginner
Berichten: 30
Lid geworden op: 02 okt 2006, 12:12

bedankt

Bericht door von »

Nou snap ik het. Bedankt voor je snelle reactie.
Von.
Elke droom heeft het recht werkelijkheid te worden.
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

bedankt

Bericht door Marjolijn »

Hoi Von,

als je nog vragen hebt over de Prive Berichten dan laat je het maar weten hoor!
Hopelijk lukt het zo verder.

Gr, Marjolijn.
Plaats reactie