Heb ik ME?

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
goldboy76
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 jun 2011, 23:04

Bericht door goldboy76 »

Ik heb 1,5 maand geen medicijnen op, heel dom natuurlijk masar dat kan toch geen oorzaak zijn van 15 uur slapn
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Dat komt wel veel voor bij patiënten. Maar mss is het bij jou wel het niet nemen van medicatie.
Life smells...
Gebruikersavatar
goldboy76
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 jun 2011, 23:04

Bericht door goldboy76 »

Ik heb een hartonderzoek gedaan en ik heb Lichte intraventriculaire geleidingsvertraging, mijn hart slaat dus telkens een slag over soms.

Er staat ook dat ik sinusaritmie heb
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

@Goldboy76,

Heb jij hartritmestoornissen?
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Gebruikersavatar
goldboy76
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 jun 2011, 23:04

Bericht door goldboy76 »

verlorengezondheidman schreef:@Goldboy76,

Heb jij hartritmestoornissen?
Denk het wel. 22 februari een echo
Gebruikersavatar
goldboy76
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 jun 2011, 23:04

Bericht door goldboy76 »

Hoi, daar ben ik weer.

Ik moest vandaag weer naar de polikliniek en ik heb vermoedelijk een verdikte hartspier en ik krijg nu onderzoeken, zoals holtertape, fietsergometrie etc. 26 maart krijg ik dat kastje en 27 maart de fietstest en dan krijg ik 11 april de uitslagen.
Gebruikersavatar
goldboy76
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 jun 2011, 23:04

Bericht door goldboy76 »

Ik heb nog eens de Canadese Criteria gelezen en het komt toch vrijwel overeen

Overigens heb ik de klachten die ik op pagina 1 beschreven heb nog steeds. Nog moe, spierpijn, spiertrekkingen, soms vergeet ik gewoon namen van mensen en ook de vermoeidheid is er nog steeds.

De fietstest en echo van mijn hart is vervroegd naar 29 februari, omdat ik ermee zat dat het 1 maand duurde en ook de holtertape is verplaatst naar 9 maart.

Was er maar een dag dat ik geen spierpijn had en al die andere tientallen klachten.
Gebruikersavatar
goldboy76
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 jun 2011, 23:04

Bericht door goldboy76 »

Hey, ik ben er weer.

Ik heb de laatste tijd, ongeveer 6 maanden, een nieuwe klacht gekregen. Mijn schedel doet de heletijd pijn. Voorhoofd doet pijn en bovenop ook. Ook zitten er van die putjes op mijn schedel en voel ik allemaal ribbeltjes op de grens tussen mijn voorhoofd en bovenhoofd.

Dat was het weer. 21 maart trouwens de uitslag van hartonderzoek.
Gebruikersavatar
goldboy76
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 jun 2011, 23:04

Bericht door goldboy76 »

Ik werd echt opeens draaierig in mijn hoofd voor 1 seconde en daarna echt benauwd. Het draaide echt maar een fractie van een seconde. Ik heb net 10 mins geleden gedouched

Herkenbaar?
Gebruikersavatar
angelsandra
Actief lid
Berichten: 299
Lid geworden op: 10 mei 2010, 16:27

Bericht door angelsandra »

Ja dat is herkenbaar maar dit kan zoveel oorzaken hebben. Ik heb dit sinds ik m.e. heb op meerdere momenten maar vooral als het heel erg warm is zoals in de zomer of na het douchen. Het kan ook iets met de bloeddruk zijn. Er zijn heel veel dingen die dit kunnen veroorzaken...
Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me ~Psalm 23:4
Gebruikersavatar
goldboy76
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 jun 2011, 23:04

Bericht door goldboy76 »

Hallo, hoe gaat het met iedereen?

Bij mij gaat het steeds beter en minder klachten.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Mooi! Hoe komt dat zo?
Life smells...
Gebruikersavatar
goldboy76
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 jun 2011, 23:04

Bericht door goldboy76 »

Ik ben nu wel een beetje bang. Ik hoor sinds 9 uur de heletijd zo'n klop in mijn oor als een hartslag, maar het is mijn hartslag niet. Je hoort het iedere 5-20 secs

ook heb ik pijn op mijn linkerborst en als ik dit intype kom ik uit op myocarditis :(

kben echt bang nu
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ik zou me maar niet zo'n zorgen maken, bij myocarditis heb je veel meer (plotselinge) verschijnselen.
Life smells...
Gebruikersavatar
goldboy76
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 jun 2011, 23:04

Bericht door goldboy76 »

het was gisterenochtend alweer weg toen ik wakker werd, dus wss iets met trommelvlies aangezien ik 1000 keer mijn mobiel tegen me oor aanhoud voor muziek
Plaats reactie