Website bijgewerkt (Google Ads)

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

hallo tebje betekent dat die adverteerders ook betalen voor die plaatsing
dan ben ik er helemaal voor dat betekent dat ons forum kan blijven bestaan succes er mee groetjes alie
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Dat klopt Alie
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

fijn tebje ben ik blij mee xxx
Gebruikersavatar
spring
Donateur
Donateur
Berichten: 619
Lid geworden op: 27 okt 2010, 16:44

Bericht door spring »

Bedankt Teb en de anderen van het team voor het aanpassen van de site en het initiatief voor de Google Ads. Ik hoop dat het werkt. Het zou fijn zijn als de site onafhankelijk van een ledenbijdrage kan draaien.

Spring
I'm feeling like a Monday but someday I'll be Saturday night!
(Bon Jovi)
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Als ik op een ad klik, dan klik ik ook nog ff binnen die site op een link. Hierdoor lijk ik mogelijk een serieuze bezoeker?

Verder zou het handiger zijn als de sites zich in een nieuwe tab of window openen, Teb. Nu verwijder ik mezelf van deze site als ik op een ad klik en dat vind ik persoonlijk niet handig. Daar kunnen anderen natuurlijk anders over denken...

Groetjes, Bloem
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Ik kwam net een ad voor Scientology tegen. Gelukkig deed de link het niet. Pfffffff, minstens zo kwalijk als CGT-reclame. Doe maar gewoon ads voor CV-ketels :mrgreen:
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Ik wou nog ff laten weten dat het aanklikken van de advertenties hier geld oplevert voor dit forum. Gewoon een reminder van wat iedereen al weet, maar misschien vandaag nog niet heeft gedaan. Ik wel, net gekeken naar een site met hefkranen, serieus! En nu ga ik doen alsof ik geinteresseerd ben in... tja, wat er op mijn pad komt...

KLIKKEN DUS! Take it away and click on it :mrgreen:
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Liftonderhoud, ook reuzeboeiend :mrgreen:
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Een lief gebaar, bloemetje. Ik zou dit toch graag willen nuanceren, of nee sterker nog, afraden, en herhaal maar even wat ik eerder al meldde: We hebben liever dat je alleen klikt als het interessant is, omdat 'valse kliks' niet toegestaan zijn binnen de Ads. We hebben er dus het meest aan als iedereen zich normaal gedraagt.

Maak je geen zorgen over de eventuele inkomsten die we dan missen; De zorg van het mecvs.net team is zeker niet om de site in de lucht houden (financieel), maar juist onszelf (fysiek)!

Voor de volledigheid: Een 'valse' klik staat bij Google als volgt verwoord:
Ongeldige klikken en vertoningen
Uitgevers mogen niet op hun eigen advertenties klikken of middelen gebruiken om het aantal vertoningen en/of klikken kunstmatig te verhogen, met inbegrip van handmatige methoden.

Klikken aanmoedigen
Uitgevers mogen andere gebruikers niet vragen op hun advertenties te klikken of gebruik te maken van misleidende implementatiemethoden voor het genereren van klikken. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, het belonen van gebruikers voor het bekijken of uitvoeren van zoekopdrachten, het doen van beloften om geld in te zamelen voor derden voor het uitvoeren van dergelijke handelingen of het plaatsen van afbeeldingen naast afzonderlijke advertenties.
Bron: http://www.google.com/adsense/support/a ... swer=48182
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Nee, Teb jij mag ons niet aanmoedigen om dit valselijk aan te klikken. Je hebt gelijk. En ik mag dat dus eigenlijk ook niet doen. Dus mensen: GEDRAAG U NORMAAL, aub :mrgreen:

Maar ik mag natuurlijk wel denken (een looney ben ik toch al *wink*) dat ik interesse heb in een nieuwe CV-ketel of het online bestellen van bloemen oid en dus op die link klikken en er een paar minuten blijven hangen om me dan toch te realiseren dat ik ff geen bloemen of CV-ketel wil kopen......

Wel goed dat jij ons op het rechte pad houdt, Teb! Fijne dag verder, ik zal je niet meer met extra werk opzadelen. Ciao, Bloem
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

gelukkig dat jij er bent tebje
ook al dacht bloem dat ze er goed aan deed
bloemetje niet van het rechte pad afgaan hoor
pas op Afbeelding
geintje hoor bloem
feuer
Actief lid
Berichten: 428
Lid geworden op: 13 okt 2009, 17:41

Reclame banner tussen de berichten

Bericht door feuer »

Ik heb last van de reclame banner tussen de berichten, is dat iets nieuws?
En kan het uitgezet worden?
Of kan ik er zelf iets aan doen?

Alvast Bedankt ;)
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Reclame banner tussen de berichten

Bericht door felixloena »

Ik hebze hier ook sinds vandaag. Teb zal wel gauw antwoorden, en ik hoop ook dat je ze uit kunt zetten.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Reclame banner tussen de berichten

Bericht door Teb »

Vandaag is een test-periode voor nieuwe plaatsen voor Google Ads op de site gestart: Op ieder forum-onderwerp zal er 1 advertentie staan, direct boven het laatst geplaatste bericht op die pagina.

Het valt nu op omdat ze nieuw zijn, ik denk dat je er vanzelf aan went. Ze zijn helaas niet uit te zetten. Als deze advertentie geen significante meer-opbrengsten levert, zal hij vanzelf verwijderen.

Het beheersteam hoopt op begrip, omdat advertenties een zeer belangrijke bron van inkomsten zijn om de kosten voor hosting en registratie te kunnen betalen.
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Reclame banner tussen de berichten

Bericht door bloemetje »

Voor wie het echt vervelend is: stel een ad-blocker in bij je browser. Dat is een plug in en dan krijg je op geen enkele site meer reclame. Ik heb dit sinds een poosje in Chrome (das dus net zoiets als Internet Explorer of Firefox) en ik vind het zo fijn. Ook op pagina's als Marktplaats hoef ik niet meer bang te zijn dat ik per ongeluk met de cursor ergens op klik en totaal ergens anders terecht kom. Maar ik hoop natuurlijk dat veel mensen op de advertenties blijven klikken om de kas te spekken.
Plaats reactie