Wie wil graag bijdragen aan een Gazetje?
Moderator: Moderators
-
- Teamlid
- Contacteer:
Wie wil graag bijdragen aan een Gazetje?
Denk je te beschikken over een vlotte pen? Heb je heel wat in je hoofd wat je graag eens wil publiceren?
Wij zijn op zoek naar boeiende bijdragen voor ons Gazetje
Je kan mij een pb'tje sturen als je interesse hebt
Hou ons ook op de hoogte van
-acties rond ME
-vragen
- bedenkingen
-...
Wij zijn op zoek naar boeiende bijdragen voor ons Gazetje
Je kan mij een pb'tje sturen als je interesse hebt
Hou ons ook op de hoogte van
-acties rond ME
-vragen
- bedenkingen
-...
"Great minds share similar thoughts "
Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Gazetje
Hoi Vanessa,
bestaat het Gazetje al of is het een nieuw initiatief? Is het op papier of internet? Hoe dan ook, lijkt me heel nuttig en leuk! Ik heb zo'n leeg hoofd als ik denk aan schrijven dat ik twijfel of ik iets zou kunnen bijdragen, terwijl het me wel wat lijkt. Vandaar dat ik me toch (nog?) nu niet opgeef.
Groetjes,
asje
bestaat het Gazetje al of is het een nieuw initiatief? Is het op papier of internet? Hoe dan ook, lijkt me heel nuttig en leuk! Ik heb zo'n leeg hoofd als ik denk aan schrijven dat ik twijfel of ik iets zou kunnen bijdragen, terwijl het me wel wat lijkt. Vandaar dat ik me toch (nog?) nu niet opgeef.
Groetjes,
asje
Hoi asje,
Ik spreek even voor mijn beurt, als vanessa dat goed vindt.
Hier kun je nog wat Gazetjes lezen van voorgaande jaren: http://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-1.html
Een prima, interessante nieuwsbrief. En ik hoop dat het Gazetje weer terug komt.
Groetjes, Louisa
Ik spreek even voor mijn beurt, als vanessa dat goed vindt.
Hier kun je nog wat Gazetjes lezen van voorgaande jaren: http://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-1.html
Een prima, interessante nieuwsbrief. En ik hoop dat het Gazetje weer terug komt.
Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html
-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Hi there! Ik geef me niet op om stukjes voor het Gazetje te schrijven, hoezeer ik dit in het verleden wel met veel plezier heb gedaan. Ik kan er gewoon ff niet zoveel bijhebben. Al hoef ik me natuurlijk tegenover jullie niet te verantwoorden. Wat ik wel in de aanbieding heb: mijn virtuele rode potlood. Ik wil best wat artikelen kritisch bekijken alvorens het geplaatst wordt.
Heb je daar iets aan, Vanessa? Succes verder met je zoektocht naar nog onontdekt talent. Er zit hier vast een stel schrijvers onder de forummembers. Kom op mensen, laat je verlegenheid varen en kruip in je pen. Gedoseerd uiteraard.
Verder om de redactie te helpen: indien mensen op zoek zijn naar info of behoefte hebben aan achtergronden bij een bepaald onderwerp... laat hier van je horen. Natuurlijk zitten mensen als Vanessa altijd te wachten op nieuwe input. Dat hoeven niet altijd zware onderwerpen te zijn, maar ik denk bijv. ook aan dingen als het pimpen van je rolstoel zoals iemand op het forum onlangs ter sprake bracht. Maar nu spreek ik misschien voor mijn beurt, gezien het feit dat ik helemaal niet in de redactie zit. Tja... da's het enthousiasme voor wat ik in het verleden deed. Ik wou dat ik het weer zo kon oppakken.
Groetjes, Bloempie
Heb je daar iets aan, Vanessa? Succes verder met je zoektocht naar nog onontdekt talent. Er zit hier vast een stel schrijvers onder de forummembers. Kom op mensen, laat je verlegenheid varen en kruip in je pen. Gedoseerd uiteraard.
Verder om de redactie te helpen: indien mensen op zoek zijn naar info of behoefte hebben aan achtergronden bij een bepaald onderwerp... laat hier van je horen. Natuurlijk zitten mensen als Vanessa altijd te wachten op nieuwe input. Dat hoeven niet altijd zware onderwerpen te zijn, maar ik denk bijv. ook aan dingen als het pimpen van je rolstoel zoals iemand op het forum onlangs ter sprake bracht. Maar nu spreek ik misschien voor mijn beurt, gezien het feit dat ik helemaal niet in de redactie zit. Tja... da's het enthousiasme voor wat ik in het verleden deed. Ik wou dat ik het weer zo kon oppakken.
Groetjes, Bloempie