Centaurea / M. de Sonnaville

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Centaurea / M. de Sonnaville

Bericht door stargazertje »

stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Centaurea / M. de Sonnaville

Bericht door stargazertje »

Heb 6 juli hier een intake. Ik kijk er een beetje sceptisch tegen aan. Aan de ene kant hoop ik zo dat er eens iets gaat helpen, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik al ver weg ben voor dit lijntje om het zo uit te drukken.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Centaurea / M. de Sonnaville

Bericht door stargazertje »

Vandaag de afspraak hier gehad. Lang gesprek gehad en veel vragen. Ik moet bekennen dat ik verbaasd was over het feit dat hij voorstelde om een deel van de intake per telefoon te doen op een later moment. Over 6 weken moet ik terugkomen en hoor ik welk middel ik krijg. Hij gaat eerst nog dieper in op de zaak om me echt het goede middel voor te schrijven.
Gebruikersavatar
Fleur
Actief lid
Berichten: 487
Lid geworden op: 05 aug 2010, 07:38
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Fleur »

Als het alleen een lang gesprek met veel vragen is, zou ik er niet veel vertrouwen in hebben. Er moet toch minimaal ook een bloedonderzoek moeten worden gedaan. Er zijn nou eenmaal dingen die je niet aan de buitenkant ziet.
Gebruikersavatar
lucie
Beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 jun 2011, 09:45

Bericht door lucie »

Ik ken het centrum niet.

Maar als reactie op Yvonne wil ik zeggen dat mijn bloeduitslagen altijd goed zijn, terwijl er toch veel aan de hand is. Mijn bloeduitslagen liggen altijd binnen de grenzen, toch blijkt dat practisch alle organen overbelast zijn. Het is veel belangrijker hoe je je voelt! Ik heb een natuurarts die ook geen waarde hecht aan bloeduitslagen. Een homeopatisch arts gaat hier meestal ook vanuit. Zij beredeneren de zaken namelijk heel anders.
Wel heel prijzig.

Veel succes!

Groet Lucie
ldn heeft mijn "tranen"omgezet in energie
Gebruikersavatar
Fleur
Actief lid
Berichten: 487
Lid geworden op: 05 aug 2010, 07:38
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Fleur »

Hoi Lucie,

Ik loop ook bij een natuurarts, en hoe je je voelt is heel belangrijk.

Ik bedoel ook niet te zeggen dat bloeduitslagen heilig zijn, maar er moeten toch zeker wel bepaalde tekorten uitgesloten zijn.

Groetjes Yvonne
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

De homeopatische arts kijkt naar de mens in het geheel en niet naar een deel ervan wat er mis gaat. Als er ergens iets misgaat in een ketting werkt alles niet meer volgens hun. Voor acute problemen werkt de gewone medische medicijnen volgens hem en voor chronische dingen beter homeopatisch. Verder moest ik uitdraai van ziektes van mijn huisarts aanleveren en uitdraai van de apotheek. Bloedtesten zijn voor hem ook niet van belang, en dat is al uitgebreid door de mensen voor hem nagekeken.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Aardige mail gehad met het homeopatische medicijn wat ik per post krijg. Over 5-7 dagen moet ik laten weten of het werkt.
Gebruikersavatar
Fleur
Actief lid
Berichten: 487
Lid geworden op: 05 aug 2010, 07:38
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Fleur »

Wat is het voor medicijn, en wat moet het voor je doen?

Ik hoop voor je dat het werkt, succes

Groetjes
Yvonne
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Je krijgt even een pmetje van me.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Afgelopen dinsdag het middel ingenomen maar tot op heden geen reactie ten postieve of negatieve. :( Begin me echt af te vragen of er misschien iets mis is met me. 8-[
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Is er niet iets mis met ieder van ons?
I take one day at a time, unless they all attack at once.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Ik bedoel iets anders naast ME. Bij Lelystad reageerde ik of totaal niet op iets of megaoverreactief.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Bij wat voor medicijnen bij Lelystad was dat?
Life smells...
mehans
Actief lid
Berichten: 428
Lid geworden op: 27 nov 2010, 20:06

Bericht door mehans »

Hebben wij ook niet de drang naar snelle resultaten ?
"Iemand leren om onafhankelijk te groeien, voor zichzelf, is misschien de grootste dienst dat men een andere kan bewijzen"--Benjamin Jowett
Plaats reactie