Vlindertie naar de homeopaat

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Dank jullie wel!
IK VOEL ME ZO GEZEGEND DEZE DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Je krijgt wat je verdiend lief Vlindertje.
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Heerlijk Vlindertie, je hebt het verdiend!! Onze wens een hele tijd geleden was dat je weer rond mocht fladderen, er is een heel goed begin gemaakt en het is erg leuk om te lezen dat je zo blij bent! GENIET! (alsof ik dat nog moest zeggen... :wink: )
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Hmmmm ik zie de fles al staan en proef de bubbels haast! Laat het smaken en die homeopaat verricht beregoed werk. Allen daarheen :) maar eerst naar jouw feestje.

Drie dikke kussen XXX
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

NEE,NEE,NEE,NEE,NEE en nog eens NEE!!!!
Ik heb potverdikkeme een enorme terugval. Ik heb dinsdag een werkelijk fantastische verjaardag gehad maar vanaf woensdag ben ik een wrak en dat gaat maar niet over. Ik slaap iedere dag overdag, terwijl ik de nachten minimaal 10 uur slaap. Ik ben ook misselijk, barst van de dorst, heb zweetaanvallen en overal jeuk. Verder is mijn hoofd een zeef, want ik kan niets onthouden deze week en me weinig herinneren. Ik moet alle zeilen bij zetten om niet in paniek te raken. Ik doe dus weinig tot niets en ben vooral weer in mijn cocon. God, wat baal ik hiervan.

Ik hoop maar dat ik toch weer opkrabbel en doe het tot die tijd rustig aan. Maandag ga ik weer werken en weer een half uur per dag erbij en ik hoop dat dat goed gaat.
Misschien komt het wel doordat ik vakantie heb en er nu uitkomt wat ik de afgelopen maanden teveel heb uitgegeven aan energie. Foplijf. Kan wel janken mensen en ben zo bang.
Het ging zo goed...........

Pffffft. Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Hoi vlindertje,
De moed niet verliezen, hoor, mss is dit echt maar tijdelijk, mss door je verjaardag?
Ik hoop het voor je...
I take one day at a time, unless they all attack at once.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Lief vlindertje,

doe het rustig aan en als het half uurtje erbij niet werkt op dit moment, dan werkt het even niet. Snap dat je in paniek dreigt te raken, maar soms is moet je eerst dalen om tot grotere hoogte te kunnen stijgen. Ik hoop dat je snel weer zorgenloos rond mag fladderen.
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Dank jullie wel voor de nooit afwezige steun die jullie me geven!
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi vlindertie,

Houd goede moed! Het kan een tijdelijk dip(je) zijn en misschien moeten de korrels aangepast worden? Heb je binnen kort weer een afspraak?

Een natuurgeneeskundig arts heeft mij in het verleden jaren op de been (ook met ups en downs) weten te houden, maar op een gegeven moment, mochten de behandeling en medicaties/supplementen jammer genoeg niet meer baten, omdat steeds meer lichamelijke functies het lieten afweten en ik zieker en zieker werd. Daar was geen kruid tegen gewassen.

:oops: sorry, ik heb niet gezien dat je jarig was. Een beetje laat, maar alsnog Van Harte Gefeliciteerd en maak er een mooi jaar van!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Hello,

Gisteren nog de hele dag plat, vandaag alweer gewerkt. dat ging boven verwachting goed, zelfs het eerder opstaan. Ik ben nu behoorlijk moe dus lig op de bank en geniet van de plensbuien.
Ik hoop maar dat het een tijdelijke dip is/was en dat mijn lichaam even in gevecht was met een virusje ofzo.

@ Louisa: jouw bericht is ook niet erg hoopvol zeg....gatsie. Nuja, in september ga ik weer naar de homeopaat om de voortgang e.d. te bespreken. Nog bedankt voor je felicitaties hoor!
Had jij van de middelen zo'n opleving als ik dat je zelfs alweer 12-16 uur kon werken? Want zover ben ik nu al wel gekomen....
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi vlindertie,
vlindertie schreef:@ Louisa: jouw bericht is ook niet erg hoopvol zeg....gatsie. Nuja, in september ga ik weer naar de homeopaat om de voortgang e.d. te bespreken. Nog bedankt voor je felicitaties hoor!
Had jij van de middelen zo'n opleving als ik dat je zelfs alweer 12-16 uur kon werken? Want zover ben ik nu al wel gekomen....
Het kan maar zo zijn, dat bij jou de behandeling van de natuurarts wél goed blijft aanslaan! Blijf je daar op richten, goed?

Ik heb in die tijd met "vallen en opstaan" kunnen blijven werken, moest ik ook wel, want ik had geen diagnose- dus geen ziekte volgens werkgever/arbo-arts/UWV.
De bevindingen ((bloed) onderzoeken + uitslagen = medische bewijzen) en behandeling van de natuurgeeskundig arts werden niet erkend, want het was niet regulier, maar alternatief volgens werkgever/arbo-arts/UWV.

En zo, had ik eigenlijk geen andere keuze dan door te gaan, want er moest brood op de plank komen en ontslag nemen was geen optie.

Veel sterkte en houd goede moed!

Groetjes, Louisa
Laatst gewijzigd door louisa op 08 aug 2011, 14:42, 3 keer totaal gewijzigd.
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Aan moed ontbreekt het me nou net niet..........
Het komt vast weer goed. Ik ben al minder in paniek en vertrouw gewoon op wat komen gaat, welke kant dat ook uit mocht gaan. Al zou het weer mis gaan; ik heb met volle teugen genoten van de afgelopen paar maanden en weet dus dat het kan en dat nemen ze me niet meer af.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

We zijn weer een paar dagen verder en iedere dag gaat het een beetje beter.
Ik merk wel dat de rek er een beetje uit is en dat de enorme sprongen vooruit zoals in het begin nu een stabiel niveau worden. Mocht dit het verste zijn dat ik kan komen en het UWV werkt een beetje mee, dan ben ik intens tevreden. Mijn doel is nu van 14 uur ( deze 3 weken ) nog naar 16 uur per week te gaan en dan maar eens even een poosje pas op de plaats te maken. EN de woensdag wil ik graag vrij blijven houden. Dat is echt nodig.

Nu naar bed en morgen genieten van mijn vrije dag dan maar.

Slaapgroetje van mij
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Na regen komt zonneschijn, maar ook weer regen.

Ik ben me toch een eind achteruit gehold, heel verschrikkelijk.
In de afgelopen 3 weken ging het vlot bergafwaarts. Weer enkel en alleen uitgeput, me door de dag heen slepen, veel pijn, slecht typen en spraak-en geheugenstoornissen.

Daarom heb ik gisteren de homeopaat gebeld en twee uur later zat ik bij hem. Hij schrok van de achteruitgang en is een uur en een kwartier bezig geweest om een ander middel voor te schrijven. Dat heb ik gekregen en gisteren ingenomen en warempel; daar zijn we weer! Ik heb vandaag al meer gedaan dan de afgelopen twee weken samen.
Over 2 weken weer 3 korrels en over 4 weken terugkomen.

Hij kon het niet verklaren anders dan dat de Thuja zijn werk heeft gedaan en het volgende probleem zich heeft aangediend. Ook weer een zwarte tong al een paar dagen, dus een infectie ergens.

Ik ben me in ieder geval rotgeschrokken, maar heb vertrouwen in de goede dokter en hoop dat hij me weer op koers krijgt. Ramkoers zou leuk zijn haha. Ik zie het nu weer wat zonniger in, waar de wanhoop me in het weekend nog tranen met tuiten liet huilen.

Wordt vervolgd.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Ben blij voor je dat het middel helpt
Plaats reactie