Vlindertie naar de homeopaat

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

@Louisa en Annemoontje. Ik heb 1 augustus al een afspraak bij DML, dus ik zal het hem zeker vragen.
Ben je al zolang bezig dat DML niet genoeg oplevert dat je iets anders zoekt? Dat heeft tijd nodig en als ik me goed herinner ben jij behoorlijk invalide en afhankelijk van man en kinderen voor heel veel, zo niet alles, de kans dat een homeopaat dan nog iets voor je kan doen is erg minimaal.
Ik ben inderdaad erg beperkt. Ben nog maar net begonnen bij DML, tot nu toe alleen dieet Christine en voedingssupplementen die ik vaak niet kan slikken want steeds misselijk. Ik ben het alleen zo zat en zit er helemaal doorheen. Dus dan ga je weer op zoek naar een sprankje hoop :cry: . Vandaar de gedachte van een homeopaat. Maar ik zal me eigenlijk bij de situatie neer moeten leggen...
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

ik snap je heel erg goed! het is ook ***! Ik pb je voor wat tips die je mogelijk verder kunnen helpen..
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Thanks Annemoontje!
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Gelukkig is het weer vrijdag! Oei oei wat een week. ik geloof dat ik nogal `over the top`ben gegaan in mijn enthousiasme. Ik heb nu al 2 weken 4 x3 uur gewerkt en dat gaat hartstikke goed. Ik moet alleen wel mijn resttijd wat rustiger benutten dan dat ik nu doe. Ik bleef maar soppen, wassen, zemen en opruimen.
Hoe snel je vergeeet hoe ziek je was zeg en hoe snel je weer in je oude patronen schiet. Heel gevaarlijk. Ik ben blij dat ik me er bewust van ben en dat mijn huisgenoot me waarschuwt.
Het komende weekend wordt dus veel rust, maar omdat het gaat regenen is dat voor mij prima.

Hoe dan ook kan ik nog altijd zeggen dat er een stijgende lijn in zit. Absoluut. nauwelijks pijn, snel herstel, geen hoofdpijn meer en veel meer energie dan ik het afgelopen jaar bij elkaar heb gehad.

Ook ik zou niet 2 behandelingen tegelijk gaan doen @ Felixloena. Je weet idd niet wat elkaar bijt en bovendien weet je dan ook niet meer welke combi je vooruit dan wel achteruit helpt. Ik heb pas op de dag dat ik in Lelystad was gestopt met de homeopaat gebeld. De medicijnen die ik al slikte kon ik gewoon blijven slikken, maar dat zijn wat basispilletjes en niet de extremen die DML voorschrijft.

Inmiddels gaat de Thuja ook zijn werk doen in mijn psyche, zoals voorspeld. Ik kan weer heerlijk huilen om alles en ben tegelijkertijd sterker dan ik ooit ben geweest. Ik kan nee zeggen zonder schuldgevoel en zonder ellenlange uitleg. Ik kan mijn grenzen afbakenen en bewaken. Dat kon ik dus echt nooit in mijn gezonde tijd. Altijd ja hoor doe ik wel en geef maar en oh joh, ik neem dat wel even uit handen. Nu niet meer en lekker dat dat is!!!!! Toch blijven de geheugenstoornissen in dezelfde mate aanwezig zoals ik hiervoor al beschreef.

Ik ben dus erg positief en heel dankbaar dat ik deze stap heb kunnen nemen.

Liefs, Fladderie Fladderaa
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Wat heerlijk fladderende Vlindertie!! Ik hoop dat het zo door blijft gaan en dat het je lukt om je rust te pakken op de momenten dat dat nodig is. Maar wat ben je goed bezig!!
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Ik ben heel blij voor je Vlinder!
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

Hi Vlindertie,

Super dat je zo vooruit gaat!
Vraagje: doe je er nog iets van een dieet bij?

Groetjes T.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

Fijn, Vlindertje, dat je zo vooruit gaat!
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Geweldig! Wat een verademing na al die zware jaren van weleer. Er is geen weg terug ...
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Dankjulliewel voor jullie lieve reacties. Ik gun het jullie ook zo!!!!!!!!!!!!!!!!!

En Tanto: ik volg geen dieet en eet waar ik zin in heb. Alleen niet veel toegevoegde suikers.
Maardat is meer omdat ik mijn gewicht op peil wil houden.

Ik merk ook vandaag nog de weerslag van afgelopen week. Ik heb een rothumeur ondanks dat ik toch weer energie heb..........Maargoed, dat hoort bij ieder mens volgens mij.

Fijn weekend allemaal!!

Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Hallo daar,

Had ik in mijn beleving vorige week toch echt hier een update neergkrabbeld, maar het is niet blijven plakken blijkbaar. Nou, dan een iets langer verhaaltje maar.

Ik ben gestopt met de pijnmedicatie! Ik slikte 5 mg amitriptyline voor het slapen gaan en ik ben er zo mee gestopt. Huppakee, weg ermee. Dat heb ik geweten, want wat een kloteweek volgde er. En moe, niet normaal meer. Gelijktijdig brak een merkwaardige menstruatie door, waar ik ook niet lekker van was. Vandaag voel ik me voor het eerst weer wat beter.
Ik heb deze week vakantie, dus ik ga veel in de zon liggen en vitamientjes zuigen.
Morgen ben ik jarig, word ik 35 en ga dat vieren. Dat ik nog leef en dat ik er weer van kan genieten, ondanks dat ik niet beter ben. Maar ik voel me zoveel beter. Ik heb nog een mooie champagne staan en die gaat eraan morgen. Ook het feit dat ik het helemaal zie zitten om met 12 man te gaan barbequen is een enorme verandering. Ik houd het klein, maar toch. Ik ga er zo van genieten.

Dat ik niet beter ben blijkt uit mijn hersenstorinkjes en inspanningsintolerantie. Op de laatste werkdag heb ik veel gelopen en trappen op en af en dat was echt funest. Ik kon niet meer op of neer toen ik thuis kwam en ik heb er echt 3 dagen van moeten bijkomen. Zaterdag heb ik zelfs overdag geslapen. Ook het uitblijven van tijdsbesef en de regelmatig terugkerende cocon ( een ruimte waarin niets is en niets doordringt ) zijn tekenen dat ik er nog niet ben. Ook mijn geheugen is en blijft een struikelblok en mijn spraak-en leesverwarringen.
Toch heb ik niets te klagen en geniet ik elke week van de vooruitgang die er nog in zit, al gaat het niet meer zo hard als in het begin.

Hoe gaat het met jullie???
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen, Vlindertje! Een fijne dag, met champagne en een bbq met vrienden, geniet ervan!
Ik ben blij dat je zo'n vooruitgang hebt. Dat je af en toe wat moet afremmen is niet abnormaal, als je ziet van waar je komt.
Liefs en een dikke verjaardagszoen, Lea X
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

Ook ik wens je alvast een fantastische verjaardag en zeker barbecue-weer ! 8)
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Van mij hier ook: geniet ervan, he, en leuk dat je zo vooruit gegaan bent!
I take one day at a time, unless they all attack at once.
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Gefeliciteerd alvast Vlindertie, wat heerlijk dat je (al is het klein) op deze manier je verjaardag kunt vieren, fantastisch! En natuurlijk hoop ik dat je voor de rest ook nog veel verbetering gaat ervaren, maar zoals Lea al zegt duurt dat even en is dat prima. Het gaat al heel snel en je lijf moet de kans krijgen te herstellen van jaren niet functioneren. Maar je berichten blijven erg goed, FIJN!

Morgen is perfect BBQ-weer, dus da's een extra cadeautje op je verjaardag!
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Plaats reactie