Vlindertie naar de homeopaat

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Wat mij vooral aanspreekt, is dat het ook werkt bij incontinentie. Hoewel die bij mij heel erg verbeterd is, heb ik er toch nog af en toe last van, dus...zien of het werkt, he!

Ik laat je wel iets wete, vlindertje!

en fijn dat het bij jouw idd zo goed helpt.

Ik probeer het te bestellen via mijn apotheek, het is schappelijk van prijs, vind ik. Ik heb al heel wat andere dingen gekocht!!!Pfff
I take one day at a time, unless they all attack at once.
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Okay, mijn lijf is echt aan de gang. Ik heb ineens weer overal pukkels, ook op mijn rug enzo. Niet van die gele ( sorry voor het beeld ) maar allemaal talgophopingen. Niet fraai om te zien. Maar blijkbaar ook ellende die eruit moet?
Daarbij helemaal zonder aanleiding en uit het niets aambeien! En niet 1 of 2, neeeee 5!!
Ik ga kapot van de pijn bij het zitten, maar het helpt ook wel als je er zalf op smeert die niet over de datum is......( #-o ). Die heb ik gisteren gauw gekocht en ik merk wel verschil.
Ik heb wel gelezen dat dat middel dat doet, dus vooruit maar dan. Het zal erbij horen en het is allemaal te dragen.
Ik had een paar weken geen pijn, maar ik merk nu dat de pijn in handen en voeten langzaam terug komt. Vooral vingers en tenen bij de kootjes.

Het allerbelangrijkste verschil dat ik nu merk, is dat mijn hersteltijd zoveel korter is geworden.
Ik had een pittige week, maar na een rustige avond gisteren en een goede nachtrust ben ik vandaag alweer behoorlijk kwiek. Ongelooflijk.

Mijn brein werkt ook steeds beter, al blijven de blunders en het spraakgebrek. Ik vind dat erg wennen in mijn werksituatie. Ik weet erg veel van het bedrijf en de gang van zaken en iedereen is blij dat ik er weer ben. Ik gooi alweer wat ballen op en kan de nieuwe mensen een hoop uitleggen en ik doe weer helemaal mee in the game. Maar dan soms ineens merk ik dat ik weer niet uit mijn woorden kom, of me absoluut niet kan herinneren hoe ik iets heb gedaan. En wat blijft is het niet besef van tijd en me niet kunnen herinneren wanneer ik iets heb gedaan.
Ik vraag me af of mijn hersencellen dermate blijvend beschadigd zijn, of dat dat nog verbeteren gaat.

Dat was het weer voor vandaag.

Liefs, Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Leuk om te lezen, Vlindertje.

En van die hersencellen, mijn hoofd was ook heel lang heel slecht en dat is met momenten toch weer helemaal helder geweest, nu is het weer wel iets minder, maar zal nog wel terug goed komen...

dus, kan wel goed komen terug...echt fijn voor je...
I take one day at a time, unless they all attack at once.
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Ik heb zomaar 2 dagen achter elkaar gewinkeld!!!!!!!!!!! En nog geslaagd ook.
Nieuwe situatie, nieuwe vrouw, nieuw leven, nieuw uiterlijk, nieuw kapsel en nieuw geurtje.
Lang leve het vakantiegeld.
Gut, ik wilde nog iets melden over de uitwerking van het medicijn, maar ik ben het helemaal vergeten!!!!! Nouja, dat komt dan nog wel. Mutserigheid ten top hoor.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Hallo, Muts hier.
Ik weet weer wat ik wilde melden: ik heb dagen achtereen en vreselijke soort hoofdpijn gehad, maar slechts op 1 plek net boven mijn linkerwenkbrauw. Ik kon het zo aanwijzen zeg maar. En als ik bukte dacht ik dat dat deel zou exploderen. Nu ben ik vandaag ongesteld geworden en is het bijna weg........heel apart. Dit ken ik niet. Wel hoofdpijn en migraine maar deze is nieuw.
Verder gaat het nog steeds goed en kijk ik ernaar uit volgende week 12 ipv 9 uur te gaan werken. Dit kon ik me 4 maanden geleden echt niet indenken!!!
De blunders en geheugen gaten blijven, maarja, je kunt ook niet alles hebben.

Liefs van een vrolijk Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

Klinkt goed, Vlindertje! Die pijn boven je wenkbrauw zou eventueel van je sinus kunnen komen. Gebruik je B12? Dat helpt bij ons wel goed ivm brainfog.
groetjes, Lea
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Mijn sinus???? Wil je me dat even uitleggen alsjeblieft Lea?

Nee, ik gebruik geen B12. Ik kreeg 2 x per week injecties hoge dosis, maar werd alleen maar zieker. Bleek allergisch voor de hulpmiddelen in die ampullen. Dus die NOOIT meer.
Ik kan het ook niet echt meer brainfog noemen. Dat was toch anders. Dit lijken gewoon kleine defectjes. ik weet ook niet hoe ik het anders moet uitleggen.

Hoe gata het met jullie? Al iemand aan de Thuja?

Knuffel, V
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

Nog niet aan de Thuja, Vlindertje, maar homeopathie blijft interessant.
Als je een voorhoofdholte-ontsteking hebt, kan je op die plaats hevige hoofdpijn hebben. Dat kun je testen door je hoofd omlaag te houden, dan voel je extra druk op die plaats.
Vit.B12, ik was vergeten dat je daar zo hevig op reageerde.
Nog veel succes verder met de Thuja!
Liefs, Lea
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Hey Lea, bedankt voor de uitleg. Heb ook nog even op Wikipedia gekeken en die sinus is inderdaad de juiste plek. Toch raar dat ik niet verkouden verder ben, alleen daar die pijn heb.
Het komt en gaat op de dag. Niet bukken dus, hihi.
Nog 1 aambei over van de 5. Een hardnekkige. Als het maar geen snijden wordt, jak.
Verder nog steeds alles prima en in stijgende lijn. Ook door het mooie weer.

LLiefs, Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Daar ben ik weer eens.
Die pijn in mijn sinus gaat maar niet over en is zo erg dat ik er nu ook dagelijks een pijnstiller voor neem. Anders is de pijn niet te dragen en zie ik met dat ook nauwelijks iets. Vreemde bijwerking en nog altijd niet verkouden.
Zal ik neusspray proberen een aantal dagen?
Verder gaat het prima. Krijg meer en meer energie, maar moet mezelf o zo goed in de gaten houden. Dit is een zeer verraderlijke periode. Want als ik de wekker eens niet zet, dan slaap ik zonder pardon 13 tot 14 uur door. En die uren heb ik hard nodig.

Verder heb ik er niet meer uitwerkingen bij gekregen en hoop ik zo dat het ruimen doorgaat en het herstel mag gaan beginnen.

Liefs van mij.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

Hey Vlindertje,
Kun je de homeopaat maandag niet telefonisch kontakteren? Hij kan dan eventueel een ondersteunend middel geven. Het wil lukken, maar gisteren had ik ook hevige sinuspijn. Het was om gek te worden. Het heeft bij mij ook meestal te maken met ontgiftiging. Buiten pijnstillers neem ik extra zink en heb de indruk dat het helpt.
Ik hoop dat je herstel ook vlug zal beginnen.
Liefs, Lea
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Zo, weer een stukje schrijven. De pijn in mijn sinus is voor een groot deel weg sinds 2 dagen.
Nu heb ik alleen weer tintelende vingertoppen????
Wat ik ook als verbetering merk, is dat mijn wondjes niet meer direct ontsteken!
Voorheen was elke schaaf of snijd direct een rode vlek die pusserig werd. Dat is over! Dat scheelt ook weer een hoop littekens.
Qua energie ben ik nog steeds in opgaande lijn en voel ik me goed. Ik doe zelfs al dingen gecombineerd zonder rustpauzes. Het is een wonder voor me dat dit me mag overkomen zeg.

Liefs, Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Ik overweeg om eens naar een homeopaat te gaan. Ik vraag me af of dat samengaat met een behandeling bij DML?
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi felixloena,

Ik kan mij voorstellen dat je dat wilt. Maar, ik zou het wel met DML bespreken en/of hem daar een mail over sturen.

Vaak kunnen behandelingen niet goed samen gaan, en/of worden er verschillende medicaties/supplementen/injecties gebruikt die niet samen kunnen.
En dat is belangrijk om te weten voor een arts(DML) maar voor ook de homeopatisch/complementaire arts, want als dat niet goed gaat, kun je weer erg ziek worden.

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

ik zou daar ook erg voorzichtig mee zijn. Het enige dat je samen kunt doen zijn behandelingen die elkaar niet in de weg lopen, dat geldt zeker niet voor homeop. en dml.

Ben je al zolang bezig dat DML niet genoeg oplevert dat je iets anders zoekt? Dat heeft tijd nodig en als ik me goed herinner ben jij behoorlijk invalide en afhankelijk van man en kinderen voor heel veel, zo niet alles, de kans dat een homeopaat dan nog iets voor je kan doen is erg minimaal.. (eigen ervaring en die van anderen). Het zijn de ernstigsten die juist van homeopaten alsnog door moeten naar DML omdat het of niet heeft geholpen of te weinig of slechts tijdelijk.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Plaats reactie