Vlindertie naar de homeopaat

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

Een nieuwe stap in de goede richting, Vlindertje.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Ha, ik was ook al nieuwsgierig hoe het nieuw spul ging bevallen.. goed dus! wat voor korrels zijn het?


En was je Grieks een succes?
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

@ Lea; ja, het schijnt dat je er met kleine stapjes vooruit ook komt! 2 jaar ervoor uittrekken en ik was net begonnen, dus ik moet echt leren geduld te hebben en besef me meer en meer hoe ingewikkeld deze ziekte is. Ook al noemt de homeopaat het; klachten van chronisch vermoeid zijn. Hem vergeef ik het omdat hij me wil helpen. Stom he?

@ Diederik: Lycopodium of zoiets. Hij wilde eerst Platina geven??? Ik heb wel even gekeken bij lycopodium en herken me daar als mens absoluut niet in. Maar ik vind ook niet dat ik depressief ben en slik toch AD.....Dus What the Hell, I'll give it a go.
Mijn Grieks was een daverend succes, maar ik heb er nu nog last van. En ik had erg veel eten, maar alles is schoon op gegaan. Dus dat was een goed teken. Ijs toe, hmmm.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Hmmm :P een ijsje, dat lust ik ook wel.


Wa had je gemaakt? meer dan mousaka, souflaki en tzatziki kan ik zo direct niet bedenken...
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

@vlindertje : het is je wel toevertrouwd dat je die homeopaat tegen het einde van je behandeling "bekeerd" hebt tot "Me" :)
Veel succes nog verder met het nieuwe middel!
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

@ Lea: hihi, bedankt voor je vertrouwen!

@ Diederik: Kofta, gyros, salade met fèta, tzatziki, rijst en brood.

Ik voel me vandaag echt weer een stuk beter. Hieperdepiephoera!
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Mmmh...


Komt dat ook mede doordat de meeting vandaag goed is verlopen, of puur door Vlindertie naar de homeopaat?
Ik weet weinig.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Lea schreef:@vlindertje : het is je wel toevertrouwd dat je die homeopaat tegen het einde van je behandeling "bekeerd" hebt tot "Me" :)
Veel succes nog verder met het nieuwe middel!
Nog beter: leer hem tegen het eind van het jaar 20 keer snel achter elkaar zeggen, zonder struikelen:
Myalgische encefalomyelitis! myalgische encefalomyelitis! myalgische encefalomyelitis!
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

LOLBROEK @ Diederik.
Ik denk dat alles bij elkaar me een positieve boost geeft. Ik heb een aantal leuke dingen in het vooruitzicht, denk voor het eerst in jaren weer aan een opleiding, ben voor het eerst niet ontevreden met mijzelf ( ben zelfs trots op mij! ), krijg eindelijk de liefde van mijn vader die ik jaaaaren terug zo nodig had en nu als extraatje heel fijn is....Maar beter is ook betrekkelijk, want ik ben lichamelijk niet zo uitgeput maar kreeg net weer geen puzzel af! ben dus nie in balans nie, maar daar heb ik de homeopaat voor. En jullie.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Het is weer zondag. Geen bruisende toestanden hier, maar ook niet het totaal uitgeputte van de afgelopen weken. Durf het zelfs aan wat te poetsen, zuigen, dweilen.

Ik wou wel eens dat ik kleinduimpje was en met zeven mijls laarzen vooruit kon.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
blossom
Actief lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 11 mar 2011, 17:33

Bericht door blossom »

Hey vlindertie,

HOe gaat het nu? Het jij nog steeds het zelfde middel of nog steeds zoekende naar het juiste middel?
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Hai Blossom,

Wat lief dat je aan me denkt!
Ik ben weer terug bij het eerste middel, de Thuja, maar dan een andere dosering. Van dat andere middel knapte ik niet op.
Vreemd genoeg was de eerste week na de Thuja alweer een drama met veel koorts en ontstekingen en de tweede week een rare uitbarsting in mijn gezicht, maar sinds deze week slaap ik in de middag niet meer en voel ik me weer energieker. Blijkt dat middel het dan toch voor me te zijn? Ik hoop het maar.

Liefs, Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Afbeelding

goed dat te horen.
Lukt de rest van het leven ook wat?
Ik weet weinig.
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

Hoop het ook voor jou Vlindertie.
Liefs, Lea
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Dank jullie wel. Jullie zijn lieve schatten!

@ Diederik; de rest van mijn leven heeft letterlijk stil gelegen, met mij erbij. Het was liggen en slapen naast het werken en soms wat koken. Ik pak het deze week weer op. Opleiding gaat wel oke en kan weer leerstof opnemen sinds zondag, kan weer wat met de honden lopen sinds vandaag en ben zelfs even mee op visite geweest. Heel langzaam krabbel ik weer op.

Ik blijf het wel frappant vinden dat ik de avonden na 2 glaasjes bubbels zo veel beter functioneer. Ik doe dat dus niet meer iedere dag, maar afgelopen zaterdag kreeg ik eters dus ja, je moet dan wat als je niet voor de 1000e keer wilt afzeggen. Ik haal het verder expres niet in huis, want dalijk heb ik er nog een probleem bij haha. En ik heb er wel effe genoeg.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Plaats reactie