Het is alweer een jaar geleden dat ik een berichtje geplaatst heb, maar ik lees nog steeds af en toe met jullie mee. Bij mij is er in het afgelopen jaar veel veranderd. Qua bijbaantje ben in augustus 2008 overgestapt van een klein krantenwijkje naar een administratief baantje bij personeelszaken op een middelbare school, 11 uur per week. Ik klauterde qua gezondheid steeds verder omhoog en ben een half jaar geleden begonnen met tennissen, wat ik nu 2x per week doe. Dit gaat erg goed en ik heb er heel veel plezier in. En als klap op de vuurpijl heb ik vorige week mijn havo-diploma gehaald, ik ben geslaagd!

Na de zomervakantie begin ik een HBO-studie op de Hogeschool Rotterdam. Hier kijk ik ontzettend naar uit. Er zal ongeveer 20 uur per week les gegeven worden. Met mijn bijbaantje stop ik, ik weet namelijk niet zeker of ik het red om dat erbij te blijven doen.
Ik hoop ontzettend dat met jullie ook alles goed gaat. Ik hoop dat iedereen lekker van de zomer kan genieten. Eventjes lekker in de tuin zitten en de zonnestralen op je gezicht voelen is heerlijk. Ik wens iedereen een hele fijne en vooral gezonde zomer toe!
Groetjes Jacqueline