Bloem ruval extra forte icm rhodiola extra forte ervaringen?

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
san-34
Gevorderd lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 01 apr 2011, 18:14

Bloem ruval extra forte icm rhodiola extra forte ervaringen?

Bericht door san-34 »

ik twijfelde tussen alternatieve geneeswijze en gezondheid algemeen, mocht ie verkeerd staan feel free to move it :) ik vroeg me af of mensen hier ervaring hebben met ruval extra forte van Bloem. Ik slik al een tijdje af en toe rhodiola extra forte en ik las op internet dat dit beter werkt icm ruval. Wat zijn jullie ervaringen? Ik slik ldn en heel af en toe oxazepam, neem aan dat dit geen probleem is? En hoe snel zou het werken?

Toch naar alternatief verplaatst. Adm.
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
Gebruikersavatar
san-34
Gevorderd lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 01 apr 2011, 18:14

Bloem ruval extra forte icm rhodiola extra forte ervaringen?

Bericht door san-34 »

blijkbaar gebruikt nog niemand deze combinatie hier, maar het werkt echt heel goed! Ik ben er teek stabieler door geworden, veel minder emotioneel en minder angstig. Eigenlijk weer bijna zoals ik écht ben, zoals ik me geestelijk voelde voordat ik ziek werd. Ik raad het iedereen met dezelfde problemen aan om het te proberen. Let wel op: in de ruval zit sint-janskruid die oa de pil beïnvloed!
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
Gebruikersavatar
Bente
Gevorderd lid
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 jan 2009, 18:18

Bloem ruval extra forte icm rhodiola extra forte ervaringen?

Bericht door Bente »

hoi san-34,

Gebruik je deze combinatie nog steeds?
Ik gebruik de rhodiola nu alweer een paar weken en merk dat het mij zeker helpt.
Op de een of andere manier lijkt ook mijn hoofdpijn er minder door geworden.
Vanaf het begin twijfelde ik al of ik de ruval er bij zal nemen, ik heb nog steeds last van onrust en angst enz, al is dit door de rhodiola wel wat minder.
Maar zoals ik bij jou lees, is de combi dus het ideaalst.. dus ben benieuwd of je dat nog zo ervaart?
Plaats reactie