Dokter Duchateau - Bilzen

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
cieke
Actief lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 28 nov 2010, 09:38

Bericht door cieke »

hey nasa,

Betaïnecitraat is ook ondersteunend voor de lever.
Ben blij te horen dat je een beetje meer energie hebt. En de andere symptomen heb ik ook; van de darmen niet zoveel last maar wel slokdarm en maag. Ben met periodes misselijk en moet soms ook overgeven. Ook constant hoofdpijn. Dit zal inderdaad een teken zijn dat de behandeling zijn werk doet, er komen allerlei toxines vrij.
In verband met de druppeltjes, ga volgende week meer uitleg vragen.

groetjes, cieke
imaginary
Gevorderd lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 20 feb 2011, 03:56

Bericht door imaginary »

Fijn nasa dat je voelt dta je lichaam bezig is! Ik lust ook wel nog een baxter haha, alsof mijn lichaam het opzuigt
As If I could reach Rainbows..

And if you want a rainbow you have to put up with the rain..
Gebruikersavatar
nasa
Actief lid
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 feb 2011, 15:59

Bericht door nasa »

Hihihi, imaginary, ik zie het al voor me, wij op bezoek bij elkaar samen baxtertjes "drinken" :wink:

Hier is mijn lichaam nog altijd bezig met vanalles. Hoofdpijn, buikkrampen, keelpijn, koortsblaasjes, ... Laten we maar hopen dat het een teken is dat ik aan het ontgiften ben. Mijn afweer is ook wel erg slecht op dit moment.
Nog steeds veel last van spierzwakte, trillen als mijn spieren moe zijn, trekjes. Als ik teveel doe, krijg ik zo'n mini-aanvalletje, met allemaal trekken in mijn spieren. 2 keer gebeurd nog, maar lang niet zo erg als de aanval een paar weken geleden. Paar uur in het donker liggen helpt dan. En ik herken steeds beter mijn grens.
Alleen heel moeilijk om er nu weer niet over te gaan, op het moment dat ik net terug iets kan. Altijd het gevaarlijkste moment, vind ik.

De supplementen nemen lukt goed, ben er wel even mee bezig, voor, tijdens en na maaltijden. Alleen heb ik niet altijd 3 maaltijden per dag...

Cieke: oh dat is het spul dat ook goed voor de lever is, heel goed, mijn lever kan wel wat ondersteuning gebruiken (steken). Laat maar weten hoe het was volgende week!
imaginary
Gevorderd lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 20 feb 2011, 03:56

Bericht door imaginary »

nasa schreef:Hihihi, imaginary, ik zie het al voor me, wij op bezoek bij elkaar samen baxtertjes "drinken" :wink:
:lol: :lol: hahaha kijken wie het eerst 'aangeschoten' is ;)
As If I could reach Rainbows..

And if you want a rainbow you have to put up with the rain..
Gebruikersavatar
cieke
Actief lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 28 nov 2010, 09:38

Bericht door cieke »

Hey nasa en imaginary,

jullie gaan er baxtertjes "drinken".
De eerste keer ik er kwam, zei hij: "ze hebben hier al goed gegeten vandaag" (de baxters).
Daarom zeg ik nu " we zijn weer gaan uit eten in dat chique restaurant". haha.

Ben er dus gisteravond geweest. 4 uur gewacht. Ozon gekregen en met mg baxter naar huis.
Heb uitleg gevraagd over de druppeltjes. Het zijn dus geen nosoden maar puur bioresonantie.
De druppeltjes werken in op de organen. Ze neutraliseren de zieke trillingen en versterken de gezonde eigenschappen. In ieder geval, bij mij werken ze ook emotioneel.
Volgens hem is het de periode geweest van de nierenergie. Dit betekent verdriet. Heb dan de laatste weken heel wat geweend. Alsof al die opgekropte emoties van machteloosheid en onbegrip los komen. Nu zou dan een overgang komen naar de leverenergie. Dit zou dan woedeuitbarstingen geven. Dat belooft. Ocharme man en zonen. Zal me maar beter in het tuinhuis opsluiten. haha.

Verder nu enkel nog vit E, betainecitraat en een andere bachbloesem.
Volgende keer ook een bloedonderzoek.

groetjes, cieke
Gebruikersavatar
nasa
Actief lid
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 feb 2011, 15:59

Bericht door nasa »

4u gewacht? Je mag toch doorgaan na de eerste keer? Dan krijg je toch sneller je baxter?
Toch interessant dat er ook bloedonderzoek gebeurt.
Bioresonantie... hmmm... daar heb ik wat moeite mee. Ik vind het niet zo geloofwaardig dat druppeltjes zoiets kunnen. Maar goed, baat het niet...

Ik ga zo voor de tweede keer naar daar. Baxtertje en ozon halen. Ben benieuwd!
Mijn maagdarmstelsel ligt nog steeds overhoop en ik heb erg veel hoofdpijn gehad (nog steeds). Dat mag nu wel eens overgaan.
Hoop dat de baxter en ozon me weer wat kunnen versterken, want ik ga terug achteruit. Ik ga nu 1 keer per week naar school. Maar heb erna dan weer last van een aanvalletje. De trekjes, verlamming enz. Ik kan niet veel opschrijven omdat mijn hand verlamd is na even schrijven. Mijn benen wilden ook echt niet meer. Als ik nog veel langer recht had moeten blijven hadden mijn benen het opgegeven, denk ik.
Is pure vermoeidheid in mijn spieren volgens mij. Eerst worden ze slap, dan moet ik ze enorm inspannen en worden ze wat verkrampt. Kan dan al moeilijker bewegen en mijn coördinatie is een ramp. Echt ook nadenken bij elke beweging. En dan beginnen de verlammingsverschijnselen.

Dat zijn voor mij allemaal nieuwe symptomen sinds een aantal weken. Ik hoopte eigenlijk dat die weer weg zouden gaan. Ik vind het maar eng, ze zijn niet normaal voor mij, ook niet in een vorige slechte periode...
Gebruikersavatar
cieke
Actief lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 28 nov 2010, 09:38

Bericht door cieke »

nasa, heb je een pb gestuurd,

groetjes, cieke
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

Hoe gaat het nu met jullie ?
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Gebruikersavatar
alice_iwl
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2011, 11:24

Bericht door alice_iwl »

Ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe het ondertussen met je is Nasa??
Gebruikersavatar
cieke
Actief lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 28 nov 2010, 09:38

Bericht door cieke »

@ Senna,

Ben nog altijd in behandeling bij dr. Duchateau en ben er ook zeer tevreden over.
Maar om een bepaalde reden ga ik er hier niets meer over schrijven. Sorry.
Als je meer wilt weten over de behandeling, kan je mij een pb sturen.
groetjes.
Gebruikersavatar
cieke
Actief lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 28 nov 2010, 09:38

Bericht door cieke »

Kan nu wel vertellen dat ik een bloedonderzoek bij de huisarts heb laten doen.
Resultaat redelijk goed. Waarden van de leverenzymen bijna normaal terwijl ze voordien serieus verstoord waren. Creatinine terug normaal en urinezuur maar lichtjes meer aanwezig.Enkel ferritine nog zeer laag maar hemoglobinegehalte was normaal.
Cholesterol en triglyceriden nog niet zo goed. Al bij al toch een flinke verbetering.
Ben hier zeer blij om.
Gebruikersavatar
mushu
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2012, 23:35

Bericht door mushu »

Hallo! Weet iemand van jullie of de werkuren van dokter Duchateau ondertss gewijzigd zijn? Wanneer sluit hij doordeweeks? Zou graag willen gaan maar ben lang onderweg dus zou graag zekerheid willen. Alvast bedankt! X
Gebruikersavatar
mama.els
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2014, 11:57

Bericht door mama.els »

Hallo iedereen,

Ondertussen heb ik het forum al gelezen, maar vind nergens als dr. Jan duchateau verlof heeft heb hem al verschillende keren gebeld maar er neemt niemand op? Of heeft hij een andere nummer? Heeft iemand hier raad in?
Alvast bedankt...
Plaats reactie