Ben geweest... Wel een beetje raar allemaal...

Ik had wel veel geluk, er waren maar 2 wachtenden voor me!
Is dat nu orthomoleculair? Zo met die flesjes en dan je arm naar beneden duwen en zo kijken wat je tekort hebt of wat niet goed werkt? Heb ik ooit al eens gehad, nooit iets mee gedaan
Mijn lever, pancreas en lymfesysteem was niet goed. Van mijn lever wist ik dat al wel, die doet ook soms pijn. Verder zat ik wss vol met ontstekingen.
Heb een natrium... (bicarbonaat?) baxter gehad... Om me van de ontstekingen overal af te helpen. Ook ozon, voor energie. Mijn bloed was erg donker van kleur, echt tegen zwart aan. Veel te weinig zuurstof dus. Heb ik eindelijk mijn bewijs daarvoor, nah! Na de ozon ging mijn bloed mooi rood zien. Ook in de plakker op mijn arm nu, zo helder rood is mijn bloed nooit!
Over 3 weken weer terug, voor hetzelfde. Later als ik sterker ben misschien magnesium.
Verder nog druppels en supplementen op voorschrift. Ik weet niet precies wat allemaal... Kon hem niet zo goed volgen

Werkt hij toevallig ook met bach bloemen? Want ik meende de naam van een remedie te horen.
Voor mij allemaal ietsje te vaag... maar die baxters he, op dit moment wil ik dat echt proberen

Ik wil het een kans geven, je weet nooit!
(
Mag ik me stiekem ook vragen stellen bij de hygiëne daar? En het nachtelijke uur? etc?)