Lactoferrin

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

@Hildeke, dan mis je inderdaad de colostrum, ik ga dat toch maar niet wagen denk ik.

@ Lynn, jammer dat je je zo naar voelt. Ik heb vandaag ook weer een enorme inzakking. Ik ga nu een paar dagen de lactoferrine laten staan om te kijken of het daaraan ligt. Het kan duizend oorzaken hebben wat mij betreft; teveel gedaan, verkeerd gegeten, AB, andere medicatie...ik ben niet zo goed in die dingen uit elkaar houden.
Jij suc6! Ik hoop dat je een beetje bijtrekt en wat de goede kant op gaat. Dit is ook niet vol te houden zo, lijkt me.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

@Lynn: Hou me zeker verder op de hoogte & veel beterschap!
@Jazzie: Ik had wel een vermoeden maar een week na mn eerst post, had ik toch al wat muizenissen opgestapeld omdat ik de juiste info niet vond. Toch altijd fijn om wat ervaringen te lezen van anderen, ook al zijn die niet altijd even positief. Maar ik ben liever voorbereid dan een nitwit :wink:
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

@Tanto: sorry, niet gezien dat het topic nu samengevoegd is. Kan er soms niet meteen aan uit... Als ik het goed begrijp, heb ik er deze keer niet zo goed aan gedaan om via IHerb te bestellen omdat ik dan de colostrum mis?
Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

dankjewel! Ik denk inderdaad dat de colostrum belangrijk is.. 120 mg per tablet is ook niet niks.. Ik kon echt niks vergelijkbaars vinden bij iherb helaas.

9 uur na inname nam de werking vandaag wat bij mij af en wil toch graag door en ga tot ik bericht van dml heb proberen met 1 pil door te gaan.

Succes allemaal!
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

@hildeke. Ik heb ook lopen zoeken naar het topic :-). Ik weet niet waar je goed aan doet hoor :-). Misschien kun je de colostrum er apart bijkopen? Dan ben je vast nog steeds goedkoper uit. Colostrum schijnt wel goed te zijn voor je weerstand. Is nooit weg denk ik. Maar lactoferrin is denk ik wel het belangrijkst, heeft heel veel goede werkingen als ik internet mag geloven.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

@Lynn & Tanto: Bedankt voor jullie input en zoekwerk! Ik ga er me ook in verdiepen deze avond. Colostrum apart aankopen is mss wel een optie denk ik, anders moet ik al die ander potjes in de vuilbak kiepen en is mn besparingsplan foetsie :-D
Tx, girls!
Groetjes,
Hildeke
Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

Ik moet stoppen van dml... Pff.. en een nog duurdere variant ervoor in de plek..
Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

Mijn potjes zijn dus te koop.. 1 nieuwe onaangebroken en 1 met 15 stuks eruit. 50% korting en verzendkosten voor mij... Rook/diervrij huis ;-)
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

@Lynn, misschien kunnen hildeke en ik ze delen?
Ik wil ze iig wel overnemen.

Jammer dat het voor jou niet goed uitpakt.
Wat ga je nu nemen?
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

Heb nu Ubiquinol voorgeschreven gekregen.. Dus wel iets totaal anders.
Delen ligt er ook aan hoe jullie verzonden willlen hebben.. Want als ik allebei de originele verpakking op moet sturen ben ik 2 keer 7 euro kwijt aan pakketkosten.. Kan natuurlijk ook in kartonnen doosjes en in bubbeltjesenveloppe doen, maar dat lijkt me wat minder hygiënisch ;-)
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Hey Tanto,

Neem jij ze maar allebei over hoor. Jullie wonen toch allebei in NL. Zodoende heeft Lynn geen dubbele onkosten.

Ik zie wel wat ik doe met mijn IHerb verhaal. Colostrum blijkt idd een belangrijk bestanddeel maar ik wacht nog even de resultaten van de eerste week af.

Groetjes,
Hildeke
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

@Hildeke, ik neem de lactoferrine over van Lynn. Laat nog wel even weten hoe de iherb-pillen jou bevallen :-)
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Okido! :wink:
Gebruikersavatar
martine030
Actief lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 17 nov 2009, 18:13

Bericht door martine030 »

Ik heb ook bij Iherb besteld. Lactoferrin 250mg van Jarrow en Colostrum 500mg van Now. Iets hogere dosis maar leek me prima alternatief.
Vandaag begonnen, meestal bouw ik op maar heb nu de volledige dosis genomen (had dit topic nog niet gelezen :wink: )
Dacht dat het geen middel was waar ik last van zou kunnen krijgen. Ben benieuwd. So far so good...

@ Lynn: vervelend dat je er zo ziek van werd. Erger dan antibiotica moet wel heel naar zijn...
Ubiquinol is bij Iherb een stuk goedkoper, maar dat had je inmiddels zelf misschien al ontdekt. Ik neem het nu bijna een week, tot nog toe niets van gemerkt.
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

Wel opvallend dat er nu zoveel dml-gangers opeens geen DHS meer op het bhp hebben en wel Lactoferrine. Misschien had protea een overschot aan Lactoferrin en help DML ze een handje...het zijn niet voor niets buren natuurlijk.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Plaats reactie