Lactoferrin

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

Protea verkoopt het pas sinds eind maart...
stier
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1972
Lid geworden op: 15 apr 2010, 16:52
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door stier »

Ik ben er nu een paar dagen mee bezig, gelukkig nog geen rare reacties of zo. Het lijkt wel goed te gaan.
Every day may not be good, but there's something good in every day.
Gebruikersavatar
aimee
Actief lid
Berichten: 316
Lid geworden op: 24 jun 2010, 12:31

Bericht door aimee »

Same here; geen DHS meer en wel lactoferrin..
Ik vertrek vandaag, elke dag opnieuw..
www.aimee.vertrektvandaag.nl

Ik ben inmiddels ook vertrokken op Twitter!!
http://twitter.com/Aimee_CVS of http://aimee.vertrektvandaag.nl/twitter
Gebruikersavatar
karin1983
Actief lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 02 jan 2011, 03:31

Bericht door karin1983 »

Ik heb ook lactoferrin voorgeschreven gekregen. Ik heb het nu twee dagen gebruikt. Ik heb vreselijke buikkrampen en diaree.... Ik heb het vermoeden dat het aan de lactoferrin ligt, zou dat kunnen? Ik ga het maar even niet meer gebruiken en als mijn darmen weer rustig zijn maar weer proberen en kijken of het daar aan ligt... Heeft iemand anders ook last hiervan?
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

@Tanto & Lynn: zoals beloofd, hierbij een kleine update:

@Martine030: ik neem dezelfde supplementen en dosissen als jij sinds verleden week. Voel me toch opgelucht te lezen dat er toch nog iemand hetzelfde neemt want begon al te twijfelen omdat ik voor IHerb had geopteerd...

@Karin1983: de eerste dagen heb ik ook wat last gehad van krampen en vlottere stoelgang maar voor mij was dat eigenlijk een opluchting omdat het de voorbije weken net andersom was. Sinds dit weekend heb ik er geen last meer van, dus niet te snel opgeven zou'k zo zeggen.

Groetjes,
Hildeke
stier
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1972
Lid geworden op: 15 apr 2010, 16:52
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door stier »

Iedereen nog aan de Lactoferrin?
Mijn darmen gaan nog steeds goed, ook met de lactoferrine erbij. Het zal wel het hele pakket aan maatregelen voor de darm zijn dat daarvoor zorgt. Ik ben heel benieuwd of de immuniteit in mijn darmen nu ook vooruit gaat. Wel vaker honger volgens mij.

Qua energie en gammel zijn blijft het tobben. Soms een paar betere uurtjes, maar meer ook niet.

Als je de verhalen op internet moet geloven dan zou dat lactoferrine toch een goede uitwerking op veel zaken hebben. Let's hope so!
Every day may not be good, but there's something good in every day.
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Hey Stier,

Blij te lezen dat jouw darmen ook nog steeds goed gaan. Doe zo voort!

Hier mag ik ook niet klagen op dat gebied...Ben ook nog steeds into Lactoferrin en voel duidelijk verschil aan mn darmen. Energiepeil op sommige momenten ook voelbaar beter al loert de vermoeidheid toch wel steeds om de hoek. Heb de laatste weken vooral last van draaierigheid (overdag en 's nachts) en misselijkheid (enkel 's nachts als ik opsta)
Maar dat zal wel andere oorzaken hebben want ben al een paar keer serieus over mn grens gegaan...
Gelukkig helpt Rivotril nu wel mn slaap te verbeteren.
Groetjes,
Hildeke
stier
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1972
Lid geworden op: 15 apr 2010, 16:52
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door stier »

Hildeke, ik heb ook vrij veel last van draaierig en licht zijn in mijn hoofd. Ook eigenlijk continu een lichte hoofdpijn. Mijn spijsvertering gaat nog steeds wel goed. Toch lijk ik extra moe te zijn. Ik vraag me regelmatig af of het de lactoferrine is die aan het werk is (extra veel dode bacteriën te verwerken?).

Nemen jullie er trouwens ook 2 per dag?
Every day may not be good, but there's something good in every day.
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Hey Stier,
Heb ook nog steeds last van draaierigheid en extra moe maar ben niet zeker dat dit pas gestart is vanaf het begin van de Lactoferrin. Alhoewel, nu ik lees dat ook jij hetzelfde heb, begin ik te twijfelen... Volgens mijn buikgevoel kan het wel zijn dat het verwerken van de dode bacterien weer extra energie vergt. Hoofdpijn heb ik eigenlijk niet. Ik neem er ook 2x per dag.
Groetjes,
Hildeke
stier
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1972
Lid geworden op: 15 apr 2010, 16:52
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door stier »

Ik heb vorige week Himmunitas gemaild m.b.t. mijn ervaringen met de Lactoferrine. Vandaag kreeg ik een mailtje dat ik er mee mag stoppen. Ik was al wat geminderd, maar nu stop ik er dus even mee. Misschien dat ik het later nog eens probeer.

Ergens vind ik het wel jammer, je leest veel goeds over dat spul. Maar voor mijn gevoel was het ff niet het goeie voor mij. Ik probeer mijn intuïtie te volgen, ook al vertrouw ik verder zeer op DML.
Every day may not be good, but there's something good in every day.
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Hey Stier,
Jammer dat je deze behandeling momenteel niet verder kan zetten. Hopelijk ben je na het stopzetten, nu ook snel verlost van de vervelende bijwerkingen. Mss kan DML je wel een ander alternatief voorstellen...
Ik heb ook nog last van draaiingen, al mag ik momenteel niet klagen. Doordat mijn slaap momenteel gestabiliseerd is door Rivotril druppels (zie ander topic :-)), blijven de draaiingen meestel ook achterwegen.
Van het ogenblik dat de vermoeidheid opnieuw de kop op steekt, zijn ze ook weer driect paraat. Als m'n darmen niet goed functioneren, ben ik gegarandeerd misselijk...'t Is precies kat en muis spel momenteel en energiemanagement een fulltime job!

Veel beterschap Stier! Hopelijk krijg je bij je volgende afspraak bij DML toch een andere mogelijkheid toegediend.

Groetjes,
Hildeke
Gebruikersavatar
kim27
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 dec 2009, 10:45
Contacteer:

Bericht door kim27 »

Voordat ik bij Protea ga bestellen waar ze 9 euro(!) verzendkosten vragen bij een bestelling onder de 100,-, heeft iemand toevallig nog wat Lactoferrin in de kast staan waar je niets meer mee doet?

Gr,
Kim
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

Ik heb nog een potje staan, er zijn twee pilletjes uit (is dus wel open).
Je mag ze overnemen, hoeveel heb je ervoor over?
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Gebruikersavatar
kim27
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 dec 2009, 10:45
Contacteer:

Bericht door kim27 »

Ik stuur je even een pb'tje Tanto!
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

ok
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Plaats reactie