Radio 2: De Madammen

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

Een heel goed idee maar zij nodigen altijd een gast uit in de studio.
Als dat niet iemand is als DML of Coucke dan zijn we weer goed af hè.
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Gebruikersavatar
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:59
Locatie: BELGIE

Bericht door danny1964 »

@ senna

indien er een positief antwoord is dan kunnen we bijvoorbeeld kijken met de WUCB want zij hebben toch contacten met dokter Coucke, dokter Yuttersprot of we stellen de vraag aan DML.

maar dat is een probleem dat we in tweede instantie moeten bekijken , eerst proberen een positief antwoord van hen te krijgen en dan zien we weer, om het met de woorden van J.L. Dehaene te zeggen we lossen de problemen op als ze zich voordoen :lol: :lol:
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

dat zou wel mooi zijn.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
nijntje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 704
Lid geworden op: 03 dec 2006, 14:42

Bericht door nijntje »

interessant,... ivm die voorstellen, zou ik nog wat rustig nadenken, en zorgen dat ze niet overspoeld worden met 1000-en ideeën... want dat lezen ze dan toch niet...
misschien kunnen we op een gesloten topic brainstormen en er dan de beste ideeën uithalen en die doormailen ?
dat is maar een voorstelletje hoor
Gebruikersavatar
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:59
Locatie: BELGIE

Bericht door danny1964 »

lijkt me een goed idee nijntje.


Vanuit het verleden weet ik dat het heel moeilijk is om mediabelangstelling te krijgen.

Het is veelal een kwestie van de juiste persoon op de juiste plek te vinden en vooral of die mee wil gaan in het onderwerp. Heb in het verleden dikwijls meegemaakt dat je een massa informatie doorgaf om de dag nadien een kadertje van 5 op 8 terug te vinden met enkele items.

Het initiatief van de wucb was goed maar ik ben eerder voorstander van eerst een telefoontje te plegen. Een beetje rondbellen hier en daar en dan voel je ook wie interesse heeft of niet.
tinnie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 112
Lid geworden op: 20 jan 2008, 14:01
Locatie: antwerpen

Bericht door tinnie »

deze topic was me ontsnapt maar:
knap gedaan hoor allemaal, echt knap!
weer een groot gevaar verijdeld dankzij de stemmen van patienten..goed hoor! het heeft telkens weer z'n nut!
ik heb niet de kracht om mee te werken als er volgend seizoen zo een programma komt, maar steun aan al wie dat wel doet he! :wink:
Plaats reactie