zijn er antwerpse lotgenoten?

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
memsi
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 358
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:42

Bericht door memsi »

Hoop dat ik er geraak :-)
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Als alleen de treinen rijden kunnen we ook gewoon in Brussel gaan meebetogen he, en daar onze meet houden :)





Maar het suckt wel dat ze pas morgen kunnen zeggen hoe het openbaar vervoer morgen gaat rijden?
Ik moet sowieso met de bus komen, dus mijn aanwezigheid hangt daar dan vanaf.
Ik weet weinig.
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

Zo rot hé, hoop dat het nog meevalt maar ik vrees ervoor...
En diederik, is er geen treinstation in jou gemeente? Dat zal dan wel niet zijn als je zegt dat je sowieso met de bus moet komen zeker :p

Hmm en geen vrijwilligers die je eventueel een stukje op weg kunnen brengen, naar linkeroever, dan moeten ze niet in de stad gaan manouvreren? Dan kan je mee stukje te voet gaan (moet je dat wel kunnen natuurlijk)
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

Misschien moeten we privé ook even gsmnummers uitwisselen met degenen die willen komen, zodat we mekaar op de hoogte kunnen houden van vorderingen in het daar geraken? Of het laten weten als we er niet geraken :?
Gebruikersavatar
cleopatra
Donateur
Donateur
Berichten: 455
Lid geworden op: 28 feb 2010, 16:19

Bericht door cleopatra »

oei da's minder, was van plan om met de tram te komen...
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

Voor ons gaat het niet lukken morgen. Gisteren zijn we een paar uurtjes naar zee geweest. Het was de laatste mooie dag voor de regen en storm de komende dagen. We hebben ervan kunnen genieten en vooral voor de hoest van Eric heeft het hopelijk voor een ommekeer gezorgd. Maar dat maakt dat we nu wel met een serieuze terugval zitten.
Als het doorgaat, wens ik jullie allemaal een gezellige middag en als het wordt uitgesteld, hopen we er toch nog kunnen bij te zijn. Anders de volgende keer.
Veel groetjes!
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

Heel jammer Lea, maar goed dat jullie een mooie dag hebben gehad! En taal wel niet de laatste meeting zijn hè.

Nu als er morgen zo goed als niemand geraakt, mss inderdaad uitstellen? Maar dan zullen we eerst eens moeten afwachten tot we meer weten van de lijn hè.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Als er bussen rijden wil ik wel proberen, tenzij er niemand komt en ik daar alleen zit :P
Ik weet weinig.
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

Voorlopig rijdt alles precies maar er staat alleen nog maar info voor de bussen van zes uur enz en nog niks over vanmiddag, zie site van de lijn
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

Ok Nu is het al serieus verminderd. Maar ik denk dat ze het dus allemaal heel last minute gaan updaten, vrees dat we dus pas straks gaan kunnen zien voor vanmiddag. Pfff moeten die nu juist betogen als wij eens uit onze grot wouden kruipen? ;)
Gebruikersavatar
memsi
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 358
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:42

Bericht door memsi »

Vind het ook wel belangrijk dat ik terug thuis geraak :D
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

Met zijn allen een hotelleke boeken? Of in de metro slapen ;)
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Ik ben met de auto en kom van Edegem. Wil wel rondje extra rijden indien nodig. Stuur maar pb.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

Nog iemand al een oplossing?
Gebruikersavatar
cleopatra
Donateur
Donateur
Berichten: 455
Lid geworden op: 28 feb 2010, 16:19

Bericht door cleopatra »

Wie komt er nu eigenlijk ?

Weet ook ni of ik er geraak, want vind alleen info over bussen, weet dus niet of de tram naar de groenplaats rijdt.
Plaats reactie