bijzettafel

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mathilde
Beginner
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 nov 2009, 20:54
Locatie: kinrooi belgie

bijzettafel

Bericht door mathilde »

Zijn er mensen die zo een tafeltje hebben om onder t bed door te schuiven zodat t tafeltje over het bed staat en je daar bijvoorbeeld je eten kunt op leggen en zo.
Is er ook zo iets om een boek op te kunnen lezen maar dan wel dat de de bladzijde wordt tegengehouden op de plaats waar je aan t lezen ben. Want ik lees heel graag maar het vasthoude gaat soms niet meer.
Ik doe ook aan schilderen op nummer en dat zou i dan ook graag op dat tafeltje kunnen doen.
Bestaar er zo iets en wat zijn jullie ervaringen dan en waar kan je dat dan ktyhen?
Groetjes
Gebruikersavatar
dino
Gevorderd lid
Berichten: 1455
Lid geworden op: 22 feb 2011, 14:20

byzttafel.

Bericht door dino »

Misschien kun je een muziekezel gebruiken? Zo'n standaard waar partituur van muziek wordt op gezet.

Of een schildersezel?

Of zo'n rollend stel over het bed voor ontbijt op bed (of voor lezen dus). Soort tafeltje over je bed heen.
Gebruikersavatar
mathilde
Beginner
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 nov 2009, 20:54
Locatie: kinrooi belgie

Bericht door mathilde »

Bedankt voor je antwoord,
Maar ik heb een tweepersoonsbed dus ik kmoet iets hebben wat onder t bed kan worden geschoven en het tafeltje over het bed heen en dan zou ik oo graag nog willen dat t tafeltje kan kantelen en een boek op kan met een soort bladwijzervasthouder.
Gebruikt niemandal zoiets?
Wel al heel erg bedankt voor de tips.
veel liefs
Gast

Bericht door Gast »

Hoi Mathilde,

Wij hadden er ooit een voor een paar tientjes bij de Blokker vandaan.
Momenteel staat ook iets dergelijks op Marktplaats.

http://link.marktplaats.nl/434335432

Groet,

Miek
Gebruikersavatar
moon72
Actief lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 06 sep 2010, 14:09

Bericht door moon72 »

Op zo'n tafeltje kan je misschien een kookboekhouder neerzetten. Die zijn ook niet al te duur, volgens mij staat er nu 1-tje in de blokkerfolder.

Groetjes, Moon
Wat je niet wilt dat je zelf geschiedt, doet dat ook een ander niet!
Gebruikersavatar
josje
Gevorderd lid
Berichten: 830
Lid geworden op: 10 mar 2010, 11:04

Bericht door josje »

ik heb er ook een van de blokker, ze verkopen ze niet altijd, volgens mij zei hier iemand dat ze ook bij ikea te koop zijn. ik heb een tafeltje dat je ook kan kantelen. fijn om een labtop of een boek op te leggen.
Plaats reactie