VGZM het gaat om geld en macht daar ben ik van overtuigd en mensen levens tellen niet
Geld verdienen over de ruggen van doodzieke mensen ik vrees dat dit de harde waarheid is maar zo frustrerend.....
Er komt de laatste tijd heel veel in het nieuws bv de chemokuren die veel te zwaar zijn voor kankerpatienten en dat er veel te veel van die troep aan leukemie patienten is gegeven(en volgens mij nog veel meer kanker patienten!)
De chemo blijkt 10 keer minder te kunnen
Ik begrijp heel goed dat als je kanker hebt je alle mogelijkheden aangrijpt om maar beter te worden maar als ik dit nieuws hoor dan springen de tranen me in de ogen van verontwaardiging
Ook weer het bericht over griepvaccinatie die voor heel veel mensen helemaal niet nodig schijnen te zijn en niet veel toevoegen
Allemaal farmaceutische industrie die hier wel bij vaart en die hoor j dan ook niet met deze nieuwsberichten zijn niet bereid tot commentaar
Er gebeuren vast ook hele goede dingen in de gezondheidszorg en er kan ook heel veel en mensen willen ook veel maar ik persoonlijk ben toch een beetje het vertrouwen kwijt door de jarenlange ervaringen.......
Dit is mijn persoonlijke mening en ik wil niemand kwetsen
Lieve groeten Niessie