Nieuw logo en webshop voor ME-gids.net

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Nieuw logo en webshop voor ME-gids.net

Bericht door Eressea »

Nieuw logo en webshop voor me-gids.net
Naar aanleiding van het item Nieuw logo en webshop voor me-gids.net, hieronder het laatste nieuws en mogelijkheid tot reageren!

Ik heb de "Let op's" nog even herhaald:

LET GOED OP: je kunt de kleuren van de producten zelf bepalen, maar niet alles staat even mooi en duidelijk!!! Kijk altijd eerst even of de kleur staat, en of er niks wegvalt door de gekozen kleur. De slogans staan bijvoorbeeld minder mooi op een zwart T-shirt. Op wit staat alles goed, daarom zijn de meeste producten in de shop standaard wit, maar als je erop klikt kun je, als die optie er is, een andere kleur aanklikken en kijken naar het resultaat.

LET GOED OP: als je op het product klikt, zie je onderin in de groene balk “maten” staan. Hier staan de precieze maten in van het product dat je wil bestellen. Zorg dat je de goede maten hebt, meet alles thuis even na voordat je wat bestelt!!

Er is er ook de mogelijkheid om een eigen tekst in te voeren en het product zo naar je eigen smaak aan te passen. Deze heten "Blue ribbon met eigen tekst", als je daarop klikt kun je meteen de tekst intypen.

Meer info ook terug te vinden onder de 'Steun Ons' pagina ME/CVS Awareness Webshop

En lees de link even HEEL goed door, daar staat veel handige informatie in ;) Er zijn verschillende ontwerpen en slogans waar je uit kunt kiezen, dus kijk goed voor je wat bestelt!!
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

PS: het kan zijn dat je nog even wil wachten op het "echte" ME lintje, zoals die in het logo is gebruikt. Momenteel zijn we daarover nog in conclaaf met het Spreadshirts over copyrights, dus het is niet zeker dat dat lintje er komt, daarom staat voorlopig het lintje van de AIDS stichting, maar dan in donkerblauwe kleur, op de shirts. Nou goed, het zijn details, ze verschillen niet zoveel, maar ikzelf vind dit lintje namelijk een stuk mooier, dus ik zou liever wachten, maar goed, ik ben misschien iets te kritisch :oops: Maar ik dacht: ik meld het toch even.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Dat zal voor jullie weer veel werk en energie zijn geweest. Applaus voor de inzet, meiden!
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Bericht door JannekeB »

=D> =D> =D> hieieihaaaa!!
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Ik heb net mijn bestelling binnen :) Ziet er keurig uit, en mijn bestelling was binnen 3 dagen na het bestellen in huis :D

Hier zijn wat fotootjes voor degenen die nog twijfelen, let niet op mijn springende haar (lijkt wel wat op mn avatar hehe :P).


Close up van het gedrukte logo:
Afbeelding

Close up van de slogan:
Afbeelding

Ik met een paarse hoodie, vrouwen maat L (valt dus vrij klein uit), op de foto zie je ME niet zo goed door het tegenlicht:
Afbeelding

Ik met Vergeet Me Niet hoodie, mannen (:oops: dat zit zo lekker) maat M:
Afbeelding

De mouwen lijken vrij lang, maar ik ben maar 1.58m, bij mij is alles lang :P
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gast

Bericht door Gast »

ziet er heel mooi uit!
@jannekeB; springen we nu samen uit de zee? :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
imagine
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 484
Lid geworden op: 28 jan 2009, 11:41

Bericht door imagine »

Ohw, fijn foto's..
Nu kan ik beter kiezen..

Alleen moet ik wachten op de xrmv uitslag en of ik psych zogenaamd nog vaker moet zien dan 1x, haha anders weet ik welke kleding ik voortaan aan kan..
Hopelijk geen van beide en dan ga ik ook voor die paarse, met de bleu ribbon!!

Super manier om de site te steunen, complimenten!
Als ongeluk in een klein hoekje zit......
zit dan geluk in de rest?
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Héél knap!! Bedankt voor de modeshow, Eressea!! Nu weet ik ook beter welke maat ik kan bestellen!
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Bericht door JannekeB »

brandy schreef:ziet er heel mooi uit!
@jannekeB; springen we nu samen uit de zee? :lol: :lol: :lol:
Hihi ja :lol: :lol: :lol:
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Geweldige avatar, Janneke! Makes my day!
Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

hoy,

ze zien er geweldig uit, \:D/
wat fijn,shirts echt voor ons zelf.
het water loopt me in de mond(.Bij wijze van spreken dan)
ga er gauw wat uitzoeken.

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Graag gedaan! Ben blij dat ze in de smaak vallen :D
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gebruikersavatar
dopey
Actief lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 28 aug 2010, 01:44

Bericht door dopey »

Ziet er goed uit Eressea!
Met die te grote lijk je wel een beetje op mij :wink:
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

leuke parkiet ook
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Nieuw logo en webshop voor ME-gids.net

Bericht door hildeke »

Eressea schreef:PS: het kan zijn dat je nog even wil wachten op het "echte" ME lintje, zoals die in het logo is gebruikt. Momenteel zijn we daarover nog in conclaaf met het Spreadshirts over copyrights, dus het is niet zeker dat dat lintje er komt, daarom staat voorlopig het lintje van de AIDS stichting, maar dan in donkerblauwe kleur, op de shirts. Nou goed, het zijn details, ze verschillen niet zoveel, maar ikzelf vind dit lintje namelijk een stuk mooier, dus ik zou liever wachten, maar goed, ik ben misschien iets te kritisch :oops: Maar ik dacht: ik meld het toch even.
Hey Eressea,

Heb je toevallig al nieuws over het "echte" ME lintje? Loont het de moeite om nog even te wachten?
Plaats reactie