Nieuw logo en webshop voor ME-gids.net

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Nieuw logo en webshop voor ME-gids.net

Bericht door Eressea »

Dankje, Marlène ;) Mijn parkiet houdt van stofjes... hij moest de trui uiteraard dus even "proeven" :P

En nee, er is nog geen nieuws over het ME lintje. Ik heb nog steeds geen reactie van de AIDS stichting, ondanks mijn pogingen tot contact. Dus ga er maar vanuit dat het lintje niet zal lukken voor de protestactie...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gebruikersavatar
dino
Gevorderd lid
Berichten: 1455
Lid geworden op: 22 feb 2011, 14:20

Nieuw logo en webshop voor ME-gids.net

Bericht door dino »

Wow dat valt wel heel klein uit dan :lol:.
Ziet er wel goed uit!

Maar ja... wanneer doe je zoiets aan? :oops:
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Nieuw logo en webshop voor ME-gids.net

Bericht door Eressea »

Nou ja, ik lijk heel dun op de foto's (hehe, daar ben ik blij mee :P), maar ik ben toch wat forser aangelegd :P Ik heb meestal maat 40, niet dik ofzo, maar ook niet superslank :P

En wanneer ik het aandoe...
- op de bank, als ik niet lekker ben (lekker warm)
- als ik er zin in heb, wat vrij vaak is :P Goed te combineren met skinny jeans en sneakers (of ballerina's((/hakken als je erop kunt lopen)), voor een leuk effect)
- bij familiebezoek, om een statement te maken en eigenlijk om mijn XMRV uitslag te melden, maar dan weer te schijterig zijn om het daadwerkelijk te vertellen :oops:
- naar de protestactie op 14 maart
- wie weet komen er nog meer in Nederland rond 12 mei :D
- naar artsen die niet willen luisteren, misschien willen ze wel lezen :P
- als extra laagje onder mijn jas om het buiten niet zo koud te hebben (fleecevesten hebben altijd zo'n opstaand randje is, wat ik liever niet boven een jas heb uitsteken, dan weet iedereen dat je een uitgezakt fleecevest draagt :P)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Eressea schreef:
PS: het kan zijn dat je nog even wil wachten op het "echte" ME lintje, zoals die in het logo is gebruikt. Momenteel zijn we daarover nog in conclaaf met het Spreadshirts over copyrights, dus het is niet zeker dat dat lintje er komt, daarom staat voorlopig het lintje van de AIDS stichting, maar dan in donkerblauwe kleur, op de shirts. Nou goed, het zijn details, ze verschillen niet zoveel, maar ikzelf vind dit lintje namelijk een stuk mooier, dus ik zou liever wachten, maar goed, ik ben misschien iets te kritisch Maar ik dacht: ik meld het toch even.


Hey Eressea,

Heb je toevallig al nieuws over het "echte" ME lintje? Loont het de moeite om nog even te wachten?

_________________
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Nieuw logo en webshop voor ME-gids.net

Bericht door Eressea »

Dat heb ik hierboven al geschreven ;)
Eressea schreef: En nee, er is nog geen nieuws over het ME lintje. Ik heb nog steeds geen reactie van de AIDS stichting, ondanks mijn pogingen tot contact. Dus ga er maar vanuit dat het lintje niet zal lukken voor de protestactie...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gebruikersavatar
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 796
Lid geworden op: 06 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Nieuw logo en webshop voor ME-gids.net

Bericht door Esther »

Lieve Eressea,

Ik ben ook gaan winkelen. Buiten het vest en t-shirts heb ik alvast een mok gekocht voor Laurette Onkelinx :wink:
Ben jij de 14de ook van de partij?

@Hildeke,
Trek jij ook iets uit de collectie aan? Kwestie van op elkaar afstemmen. Net zoals we dat vroeger deden toen we nog uitgingen. Brings back sweet memories.

Liefs,
Esther

http://www.onwilliglichaam.blogspot.com
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Nieuw logo en webshop voor ME-gids.net

Bericht door hildeke »

Sorry Eressea, had het niet gezien ... bedankt voor de bevestiging!
@Esther: ja, ik zou sowieso de witte hoodie willen aantrekken = kleur van de hoop! Ga dit wk mijn bestelling plaatsen. Zou leuk zijn moesten er meerdere mensen zich op elkaar afstemmen! Eendracht maakt macht :wink: X
Gebruikersavatar
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 796
Lid geworden op: 06 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Nieuw logo en webshop voor ME-gids.net

Bericht door Esther »

@Hildeke,

Die witte Hoodie heb ik ook besteld. Combineren met jeans en shawl van Hermès :mrgreen: Hopelijk is het op tijd binnen.
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Nieuw logo en webshop voor ME-gids.net

Bericht door hildeke »

Klinkt mooi! Post je ook een foto als je je bestelling binnen hebt? 8)
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Nieuw logo en webshop voor ME-gids.net

Bericht door Eressea »

Hermès, zoooo, doe maar luxe :mrgreen: ik ga denk ik voor boyfriend jeans met mn stevige doc's :P Voor mij en Alabama wordt het ook de witte hoodie. En ja, we komen ook :D
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gebruikersavatar
dino
Gevorderd lid
Berichten: 1455
Lid geworden op: 22 feb 2011, 14:20

Nieuw logo en webshop voor ME-gids.net

Bericht door dino »

Eressea schreef:Nou ja, ik lijk heel dun op de foto's (hehe, daar ben ik blij mee :P), maar ik ben toch wat forser aangelegd :P Ik heb meestal maat 40, niet dik ofzo, maar ook niet superslank :P

En wanneer ik het aandoe...
- op de bank, als ik niet lekker ben (lekker warm)
- als ik er zin in heb, wat vrij vaak is :P Goed te combineren met skinny jeans en sneakers (of ballerina's((/hakken als je erop kunt lopen)), voor een leuk effect)
- bij familiebezoek, om een statement te maken en eigenlijk om mijn XMRV uitslag te melden, maar dan weer te schijterig zijn om het daadwerkelijk te vertellen :oops:
- naar de protestactie op 14 maart
- wie weet komen er nog meer in Nederland rond 12 mei :D
- naar artsen die niet willen luisteren, misschien willen ze wel lezen :P
- als extra laagje onder mijn jas om het buiten niet zo koud te hebben (fleecevesten hebben altijd zo'n opstaand randje is, wat ik liever niet boven een jas heb uitsteken, dan weet iedereen dat je een uitgezakt fleecevest draagt :P)
Ooh genoeg opties! Vooral voor de protestactie is het natuurlijk een goede. Zelf zou ik er niet zo mee rondlopen, zou voor mij voelen als ermee te koop lopen, maar ja dat is mijn eigen bescheiden-/onzekerheid denk ik.

Dat laatste punt :lol: . Bij zo'n slobberfleecevest kun je ook de rits net niet helemaal dicht doen zodat je de kraag omlaag kunt doen 8).
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Nieuw logo en webshop voor ME-gids.net

Bericht door Eressea »

Even heel snel, lig plat met keelontsteking, maar is nu 10 euro korting bij de webshop met deze code, alleen geldig bij een bestelling van 50 euro of meer:

LENTE2011
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Hey Eressea,
Bedankt voor de info! Tot wanneer is deze korting geldig of is dit onbeperkt?
Voor mensen uit België: zeker 7 werkdagen tellen voor het drukken en versturen.
Ik heb de hoodie en bijhorend t-shirt besteld en ze zitten echt zaaaaalig! Hoodie is lekker warm en met brede boord onderaan. Echt een aanrader...

Waar is die volgende protestactie :lol:
Gebruikersavatar
pip
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 25 apr 2009, 15:44

Bericht door pip »

Ik loop hier inmiddels trots rond in mijn rode hoodie! :-)
Teken deze petitie! http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte Alvast bedankt!
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

webshop site

Bericht door diederik »

samengevoegd. ervaringen hierboven te lezen. :wink: admin

Ik klikte daarnet ff door op een banner voor de shitshop van deze site (of ik vermoed toch dat het ook echt aan de site gelinkt is) en vroeg mij af of er al mensen ervaringen mee hadden?

Zoals ik het begrijp is het gewoon een commerciële firma die als je een bestelling plaatst, een print op hun standaard accessoires en shirts printen. Dus vroeg ik mij ook af of 1) de site er een redelijke commissie op krijgt of dat zowat alle winst eigenlijk naar die firma gaat. 2) iemand ervaring met de kwaliteit van de producten? Bv. goed wasbestendig (van print en kleuren en stof) en gaat het lang mee etcetera?
Andere dingen die ik moet weten?

Ik weet liefst op voorhand wat ik juist bestel ;)
Plaats reactie