het materiaal ruw? en geen relavante info?jkieboom schreef:@aoife,
Ik laat je hier even horen wat ik via de Stichting heb gehoord.
"Het was het niet de bedoeling dat de filmpjes al online staan. Het is geen ramp maar het materiaal is ruw en er staan ook veel niet relevante info op. Wij willen graag de kern samenvatten zodat het voor alle patiënten te volgen is. De persoon van Montfoort Media heeft zelf de video weer beveiligd met een wachtwoord. "
Ze zijn dus zonder inlogcode niet meer te zien. Misschien kan je via http://www.montfoortmedia.nl/ de inlogcode's krijgen!!
Groetjes, John
De filmpjes waren duidelijk genoeg en het was duidelijk genoeg hoe blije berg zijn paradepaardje de cgt probeerde te verkopen/aansmeren!
Ik heb helaas nog niet alle filmpjes gezien!
Ik zal wel niets gemist hebben want als je blije berg al gezien hebt dan weet je alweer genoeg.
ME is te genezen met praattherapie en dan vinden we het raar dat de zorgkosten de spuitgaten uitlopen
En dan viel er natuurlijk te zien dat blije berg zenuwachtig is en dat komt ook weer een beetje onstabiel over.
Dus je kunt ons alle wijsmaken, maar dat ruwe en geen relavante info komt niet erg geloofwaardig over
Dan ben ik benieuwd hoe je moet gaan knippen en plakken in die filmpjes zodat het wel relavante info word.