Hoe plaats ik een attachment?

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Hoe plaats ik een attachment?

Bericht door Teb »

Een attachment plaatsen kan op de volgende manier:
  1. In het onderwerp waar je je attachment wilt plaatsen klik je op Afbeelding of, als je je attachment in een nieuw onderwerp wilt plaatsen klik je op Afbeelding. Gebruik dus niet de methode 'Snel antwoord' (quick reply).
  2. Scroll vervolgens naar beneden, naar het "Attachment Toevoegen Controle Paneel" en klik vlak daaronder op de knop "Voeg een attachment toe". De pagina wordt herladen, en vlak onder het "Attachment Toevoegen Controle Paneel" verschijnt vervolgens een nieuw paneel "Voeg een Attachment toe".
  3. Klik naast "Bestandsnaam" op de knop "Bladeren" en blader naar het bestand wat je toe wilt voegen. Let op: De bestandsgrootte mag maximaal 256kb zijn! (met dank aan Heike in dit topic). Voer vervolgens naast "Bestand Beschrijving" een goede, korte beschrijving in van het geplaatste bestand. Tenslotte klik je, naast dat beschrijvingsvlak, op de knop "Voeg Attachment Toe".
  4. Op dit moment wordt de pagina wederom opnieuw geladen, en is het bestand al toegevoegd. Dit kun je controleren door bij het "Attachment Toevoegen Controle Paneel" te klikken op de knop "Geplaatste attachments". Je kunt er tevens voor kiezen om dan nóg een bestand toe te voegen. Hiervoor dien je stap 3 te herhalen.
  5. Als alle gewenste bestanden zijn toegevoegd, klik je helemaal onderaan de pagina op de knop "Voorbeeld" om te kijken of alles naar wens is. Of klik direct op de knop "OK", en het bericht wordt geplaatst
Het attachment wordt weergegeven zoals hieronder.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Teb op 08 mar 2011, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Puck74
Actief lid
Berichten: 121
Lid geworden op: 22 sep 2009, 12:19

Bericht door Puck74 »

Kan iemand mij vertellen hoe ik hier een foto kan uploaden?
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Puck, heb je vraag aan bovengaand topic geplakt, die meteen een antwoord is op je vraag om foto's te uploaden hier.

Er zijn ook nog andere mogelijkheden.
Als je ergens een foto ge-uploaded hebt via tinypic of picasa of eender wat. Dan zoek je de url van die foto op en plak je de url hier met [img]voor de url en [/img] na de url.
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
Puck74
Actief lid
Berichten: 121
Lid geworden op: 22 sep 2009, 12:19

Bericht door Puck74 »

Dank je wel!
Plaats reactie