Heb het gehad met reguliere artsen/medicijnen/etc.

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
crazyloop
Beginner
Berichten: 60
Lid geworden op: 22 jul 2009, 22:29

Heb het gehad met reguliere artsen/medicijnen/etc.

Bericht door crazyloop »

Ik heb het helemaal gehad met de reguliere geneeskunde.

Ik ben nu een maand bezig met Gerson therapie, een alternatieve therapie en het gaat ietsje beter. Het is een van de therapieen die al jaren onderdrukt wordt door de commerciele industrie.

De commerciele medicijnenindustrie onderdrukt wel meer therapien waarvan ladingen mensen online success rapporteren, Rife, Zappers, Beck, etc.

Sinds ik erachter ben hoe de FDS, AMA en nederlandes varianten werken, heb ik daar geen vertrouwen meer in. Geen enkele reguliere therapie heeft me beter gemaakt, alleen maar zieker, zoals de geadviseerde medische trainingen, de antibiotica (m'n darmen), de amalgaamvullingen en andere dubieuze zaken.

Dit in tegenstelling tot natuurlijke schildklierhormonen met een behoorlijk resultaat en nu ook een beetje succes met beginnende Gerson. (ben nog niet aan de vollegdige therapie)

Verder vind ik het ook maar raar dat gewone artsen vaak van die horken zijn. Als je mensen helpt, waarom ben je dan zo onaardig en afstandelijk? Waarom neem je me niet serieus? Waarom ga je medicijnen studeren als mensen ze je niks interesseren en je lichamelijke klachten niet eens van een "depressietje" kunt onderscheiden? Elke keer maar antidepressiva voorschrijven, bij DARMklachten hoor je geen antidepressiva mee te krijgen om de zoveelste arts hun vakantie te betalen.

Websites zoals "antikwakzalverij" zijn bij navraag inhanden van mensen zoals apothekers, die geld verdienen aan de troep die ze voorschrijven, ook weer zoiets dubieus. Sommige va dat soort dubieuze sites claimen zelfs dat vitamines slecht voor je zijn.

Verder zijn vaccinaties ook gevuld met gif, zoals kwik, formaldehyde etc, (formaldehyde is waar ze lijken mee prerpareren) goh, geen wonder dat mensen er al jaren over klagen dat hun kinderen er ziek van worden.

Ik haat ze echt na alle jaren. Ik ga verder met Gerson therapie, heb dit weekend een afspraak voor een behandeling met een Rife machine en reguliere artsen kunnen de pot op.

Heeft er iemand anders het ook gehad met reguliere artsen en reguliere therapien? Wie heeft er ook geen vertrouwen meer in?
// Knowlegde is power // Ben onregelmatig online //
Gebruikersavatar
greta
Gevorderd lid
Berichten: 877
Lid geworden op: 16 aug 2010, 12:57

Heb het gehad met reguliere artsen/medicijnen/etc.

Bericht door greta »

kan niet zeggen dat ik er geen vertrouwen meer in heb maar het is wel stuk minder geworden
Hoewel ik ze nog steeds nodig heb

Maar ik ben erg blij met mijn orthomoleculair arts en zijn behandeling
(ik heb trouwens geen ME maar was wel zwaar vermoeid door 2 auto-immuunaandoeningen)

Wat is Gerson therapie?
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Je bent zeker niet alleen, hoor met je "geen vertrouwen" meer!

Dat ga je vast en zeker op dit forum nog dikwijls tegenkomen.
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

Erg herkenbaar, mijn vertrouwen is in de loop der jaren tot een bedenkelijk dieptepunt gedaald...Ik voel me gekrenkt, een zeur, een ingebeelde gek, en nog wat meer :cry:
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Je schrijft wel lekker crazyloop ... kan me er geen depressief gezicht bij voorstellen, met de beste wil van de wereld niet lol
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
hayes
Actief lid
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 jul 2010, 14:59

Bericht door hayes »

Ik begrijp je frustratie helemaal. Maar dat staat bij mij los van vertrouwen hbb in de klassieke geneeskunde. Er zijn nl. zoveel zaken waarop ze wél antwoorden hbb. Mijn situatie past daar helaas niet in, dus zoek ik het ergens anders, no hard feelings. Het eene sluit het andere niet uit.

Het enige waar ik mij enorm aan stoor is het hokjes denken. Alles wat niet binnen hun plaatje past bestaat voor hen gwn niet. Alsof ze alwetend zijn, bijna een geloofsovertuiging. Sommige artsen zou je ook bijna knn vervangen door computers, enkel schematisch hun lijstje met mogelijke aandoeningen aframmelen. Komt niets van gezond verstand meer bij kijken.
With hands held high into a sky so blue,
as the ocean opens up to swallow you.
Plaats reactie