woning bio saneren

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mira
Donateur
Donateur
Berichten: 231
Lid geworden op: 01 okt 2008, 14:12

woning bio saneren

Bericht door mira »

Hallo,

heeft er al eens iemand zijn woning laten bio-saneren ? = ontstoren,
onder andere door iemand die werkt met Lecher anthenne ?
zoals vb. de groep Archibo-Biologica ?

Dank voor info, als was het maar " van horen zeggen"
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Hallo,

een vroegere vriendin heeft thuis een soort houten kastje laten zetten tegen aardstralen.
Ze zei dat ze er niet veel van voelde, maar was toch blij dat ze het had.
Ze heeft CVS, reuma, fybromialgie... is supergevoelig, voelde allerlei, en had schrik voor psychoses.

ik ken de man via via die daar dat houten kastje gaanz etten is. Dat moest op een hele speciale plaats staan, en hij beweerde dat hij voelde (als hij thuis was) als dat kistje van plaats veranderde.

Veel meer kan ik er niet over vetellen omdat ik me er nooit in heb geinteresseerd.
Gebruikersavatar
mira
Donateur
Donateur
Berichten: 231
Lid geworden op: 01 okt 2008, 14:12

Bericht door mira »

Ik wil mijn vraag nog eens even onder de aandacht brengen.

Ik heb een stoorspooronderzoek laten doen, zo wordt gevonden of er
eleckromagnetische stralen, aardnetten, waterbreuklijnen enz. invloed uitoefenen op mijn organen en mede vermoeidheid, slechte slaap,...mijn CVS-klachten veroorzaken.

Wel interessant, ik kreeg magneetjes opgeplakt om bepaalde dingen te deblokkeren. ( lever, hartzwakte, slijmvliesirritatie., weke delen reuma )
Ik had op voorhand geen enkele inlichting gegeven.

De volgende stap is het bio-saneren van mijn woning, anders blijft het dweilen met de kraan open.
Maar 't is weer dat prijskaartje hé, hoewel ik ALLES wil doen om een normale slaap
meer conditie&energie en een beter afweersysteem te krijgen.
Heeft iemand ook zo iets overwogen of laten doen ?
www.archibo-biologica.be
Ik ben onder behandeling bij Prof. DML, dat wil ik niet opgeven maar kost ook veel centjes... :roll:
janine
Gevorderd lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: 04 okt 2008, 21:25

Bericht door janine »

Was er veel mis in je huis?
Gebruikersavatar
mira
Donateur
Donateur
Berichten: 231
Lid geworden op: 01 okt 2008, 14:12

Bericht door mira »

dat is nu mijn vraag,
zou ik het laten doen, mijn huis laten onderzoeken en ontstoren , omdat het zoveel kost !

Ik zoek iemand die het laten doen heeft en hopelijk beterschap heeft gevonden vanwege de ontstoring
Je hoort tegenwoordig zoveel over electro-smog en stoorvelden
en ik ben zo'n gevoelig kanariepietje geworden dat ik met alles rekening hou
janine
Gevorderd lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: 04 okt 2008, 21:25

Bericht door janine »

Ooooh je moet nog. Zo'n onderzoek kost veel geld.
Hmm ik vraag mij af of het je veel zou helpen.
Overal is wel wat mis, en je zit uberhaupt met straling van je buren en omgeving waar je weinig aan kunt doen.

Je kunt natuurlijk wel zelf dingen veranderen om te kijken of het helpt. (bijv bed verplaatsen, niet bij stopcontacten, lampen en andere apparaten snachts in de slaapkamer uit doen/uit het contact trekken, deels snachts het stroom uit doen enzovoort)

Bij mijn vriend thuis gaat snachts het stroom eruit, en ik moet eerlijk zeggen dat ik geen verschil merk in slapen.
Gebruikersavatar
mira
Donateur
Donateur
Berichten: 231
Lid geworden op: 01 okt 2008, 14:12

Bericht door mira »

Ik weet het, ik heb er al veel over gelezen
ik doe zoveel mogelijk
en ons bed is al 4 keer van de ene muur naar de andere verhuisd, zonder voelbaar resultaat.

2 jaar geleden heb ik iemand met een pendel laten komen, die ontdekte "een raster ?" en plaatste poortjes en afleidingsdraad in de tuin en in mijn huis, Dat was aan een betaalbare prijs maar ik heb er niks speciaal van ondervonden.

Het houdt mij bezig omdat ik mezelf zoveel heerlijker voel als we 3 weken kamperen in Zuid-Frankrijk, heel basic.
en dan kom ik Niet graag weer in mijn huis., het duurt 3 weken voor ik weer mijn draai vind.
Is dat "een gevoel, intuitie" of enkel de zon &vakantie dat mij deugd deden?

Deze firma lijkt mij heel onderbouwd maar mijn man zegt: "help, wat nog allemaal, begin je wéér ?"
Gebruikersavatar
hayes
Actief lid
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 jul 2010, 14:59

Bericht door hayes »

Ik zou toch ook wel oppassen met zulke zaken. Informeren kan natuurlijk geen kwaad, al was het maar om jezelf wat gerust te stellen. Maar als ik even op de site kijk van een architect die dit doet. Enorm veel opties die het kostenplaatje achteraf nog duurder knn doen blijken dan het al was. Voor mij geen goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeker niet als je bij vorige zaken niets van verandering hebt gemerkt. Waar ik niet mee wil zgg dat het allemaal bullshit is, maar het lijkt me zeker niet de wonderoplossing waarvoor ze het laten doorgaan.
With hands held high into a sky so blue,
as the ocean opens up to swallow you.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Ik heb er een artikel over geschreven onder neuraal therapie met als titel Vitamine G van Grond.

Goedkoopste is nog regelmatig met je voeten op de blote grond buiten te gaan lopen om terug te 'aarden'.

Verder zijn bovenstaande tips uitstekend: geen electriciteit aan laten staan in je buurt, alles uit 's nachts in de slaapkamer, nooit een gsm op je lichaam, geen magnetron voedsel, ...

Ik ben al af en toe aan de zuurstof gelegd als ik een ziekenhuis kwam dus ik begrijp wat je voelt maar je hoeft je huis er niet voor te slopen of te renoveren.

In de links bij het artikel vind je ook extra materiaal.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Er is pas nog iets van op tv geweest.
Blijkbaar zouden redelijk wat mensen gevoeling zijn aan electro-smog.
Er was een vrouw die sliep tussen aluminumfolie, om die elektro-smog buiten te houden.

Wat ook heel slecht is, is draagbare telefoon en draadloos internet.

Voor de rest denk ik dat er toch wel wat geldkloppers of kwakzalvers op de markt zijn, en dat je echt moet uitkijken.

en aardstralen?
Een man vertelde me dat honden heel gevoelig zijn aan aardstralen, als er dus een hond rustig kan slapen bij je thuis, zou ik me niet te veel zorgen maken.
Plaats reactie