Vraag aan onze leden: lidgeld?

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Indien MECVS.net lidgeld gaat vragen

Dan zal ik die bijdrage met plezier leveren
26
45%
Dan betaal ik die maar dik tegen mijn zin. informatiewegen moeten gratis blijven
7
12%
Dan betaal ik niet. Ik zoek wel een ander initiatief
25
43%
 
Totaal aantal stemmen: 58
Gebruikersavatar
cansada
Gevorderd lid
Berichten: 1390
Lid geworden op: 24 sep 2009, 11:53

Bericht door cansada »

Mijn steentjes glimmen misschien niet alleen als diamanten, ze zijn het helaas ook niet. Maar ik hoop wel dat ze echt een bijdrage mogen leveren... of mijn uitspraken nou wel of niet op een T-shirt komen, een andere vorm van publicatie vind ik ook prima!

Vanessa schreef:cansado, je kan me mss wat quotes en dergelijke per pb sturen?
@Vanessa: je hebt het voor het uitkiezen op mijn blog. Voor het gemak stuur ik je per pb graag een compleet overzicht.
Vanessa
Teamlid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 10 apr 2007, 09:57
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Bericht door Vanessa »

Melanie schreef:Dit is mijn bijdrage voor dit jaar want ik erger me ook steeds meer aan de foutmeldingen.
.
Melanie, dit is wel erg dubbel. ik begrijp dat je je ergert aan de foutmeldingen, maar die zijn er nu eenmaal omdat ons hostingpakket nog niet goed genoeg is, en dat omwille van nog niet genoeg centen om een hoger pakket enige tijd te behouden. Centjes zijn dus zeer erg nodig, en ik ben bang dat je mensen met deze uitspraak eigenlijk zegt dat ze niets moeten doneren omwille van de foutmeldingen...
"Great minds share similar thoughts "

Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Gebruikersavatar
Guido_den_Broeder
Gevorderd lid
Berichten: 1203
Lid geworden op: 16 okt 2005, 16:50

Bericht door Guido_den_Broeder »

Binnenkort is er een cursus Fondsenwerving bij PGO Support in Utrecht.

Ik kan nog iemand meenemen, dus laat het even weten als je belangstelling hebt!

Groetjes,

Guido
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

Vanessa schreef:
Melanie schreef:Dit is mijn bijdrage voor dit jaar want ik erger me ook steeds meer aan de foutmeldingen.
.
Melanie, dit is wel erg dubbel. ik begrijp dat je je ergert aan de foutmeldingen, maar die zijn er nu eenmaal omdat ons hostingpakket nog niet goed genoeg is, en dat omwille van nog niet genoeg centen om een hoger pakket enige tijd te behouden. Centjes zijn dus zeer erg nodig, en ik ben bang dat je mensen met deze uitspraak eigenlijk zegt dat ze niets moeten doneren omwille van de foutmeldingen...
Hoi vanessa

Alles goed. :wink:

Ik heb me een beetje verkeerd uitgedrukt. zoals gewoonlijk :roll:
Maar dat ben ik :lol:

Ik dacht we moeten zo snel mogelijk aan die 600 euro komen zodat het probleem opgelost kan worden. Omdat de foutmelding steeds vaker voorkomt,
Zoals een paar minuten geleden zie ik toch 77 gasten on-line :shock:
dat was er ooit 1 :shock:
Wat doen die mensen hier toch allemaal.
Interesse in een ingebeelde ziekte. ofzo.

En gezien we nog geen goede oplossing hebben omdat geld bij elkaar te sprokkelen en ik zelf al een keer een bijdrage heb geleverd wat ik genoeg vond voorlopig. Anders blijf ik ook maar aan het geven. ( er zijn grenzen)
Dacht ik ok, ik stel wat beschikbaar en de opbrengst dan nog een keer naar dit net.
En schreef ik: dit is mijn bijdrage voor dit jaar want ik erger me steeds meer aan de foutmeldingen.
Dear Karma, I have a list of people you missed
Vanessa
Teamlid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 10 apr 2007, 09:57
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Bericht door Vanessa »

Het probleem is dat we verder moeten denken dan onze neus lang is. We kunnen zeggen; ah, op dat moment hebben we 600 euro, nu zijn we er. Maar dan moeten we volgend jaar offline. Fondsenwerving vraagt dus blijven nadenken. dat is een uitdaging voor ons allen, met onze brainfog ;)
"Great minds share similar thoughts "

Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Frank
Actief lid
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 nov 2008, 16:07

Bericht door Frank »

Beste admin en gebruikers,

Ik denk dat ik als bachelor informatica de oplossing voor jullie heb:

-Eerst en vooral is 600 euro volgens mij een afzettersprijs. Ik zie echt niet in waar deze gerechtvaardigd wordt. Volgens mij is er al goede onbeperkte PHP hosting beschikbaar voor +/- 100 euro/ jaar. Willen jullie mij de naam en/of gegevens van deze hosting doorgeven, zodat ik hun pakket kan vergelijken met anderen?
-Ik ben zelf administrator bij het Amerikaanse Phoenix Rising. Wij beschikken over onbeperkte hosting mogelijkheden. Deze hosting werd ons aangereikt door een CVS-patient. Cort Johnson (oprichter van Phoenix Rising) betaalt hier slechts een relatief kleine vergoeding voor. Wij hebben ook VBulletin en Technische ondersteuning voor €75 per jaar. Wij draaien een forum met constant gemiddeld 400-1000 bezoekers online en onder andere een chat, vele blogs, een website, een grote mailinglist en een Research library met wetenschappelijke studies. Ik ben er vrij zeker van dat er op deze hosting nog plaats is om deze website te draaien. ME.CVS.net kan dan mss een kleine maandelijkse vergoeding afstaan. Ik heb het dan over max. $10 ..
-Jullie, de gebruikers kunnen ook helpen door simpelweg een 10-tal termen op de zoeken per maand via IGIVE, dit levert 1 dollarcent op per zoekactie voor Phoenix Rising. Zo kunnen jullie zelf wat meer doneren aan bv. onderzoek.

Admins, stuur me maar een PM, zo kunnen we praktische zaken bespreken (zoals de huidige gebruikte bandbreedte en schijfruimte) en dan kan ik het aankaarten bij de Amerikanen ;-)
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Frank, de tranen van blijdschap springen me in de ogen!!!
Eindelijk een hulplijn.
Ik vind je nu al leuk.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Frank, dat klinkt als muziek in de oren.

Nu kunnen we de fondsenwerving gaan optimaliseren en de media en/of het grote publiek informeren zoals het hoort ...
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 796
Lid geworden op: 06 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Bericht door Esther »

Lieve Frank,

Dat is echt geweldig. Ik ben niet van het beheer dus ik weet niets van die dingen, maar ik zie het hier met de dag drukker worden. Stilletjes hoop ik dat de mailactie Vergeet ME niet! er ook voor iets tussen zit. Voor dat we weer zo'n actie ondernemen is het wellicht verstandig dat de site sterk genoeg wordt voor al 'de visite'.

Er zijn al een aantal forumleden die ook regelmatig naar Phoenix Rising surfen, denk dat jouw voorstel ook geen probleem mag vormen. Zo zie je maar waar al die bachelors en masters niet goed voor zijn :wink:

@Guido. Ik ben helemaal te vinden voor de t-shirts met Vergeet ME niet!

Liefs,
Esther

http://www.onwilliglichaam.blogspot.com
Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

gewelig Frank
''hoop doet leven.''

@ guido , ik wil wel 4 T-Shirts met Vergeet ME niet.


lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Gebruikersavatar
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 796
Lid geworden op: 06 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Bericht door Esther »

Wie van de forumleden zit achter de organisatie met betrekking tot de t-shirts?
Ik ben te moe om alle topics door te snuffelen.

Liefs,
Esther

http://www.onwilliglichaam.blogspot.com
Gebruikersavatar
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: 11 okt 2009, 11:48
Locatie: hoorn(nh)

Bericht door niessie »

Ik vind de t -shirts een heel goed idee
Ik heb net weer een bedrag gestort want ik vind het belangrijk dat dit forum actief kan blijven ......
Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

ik wist het ook niet meer,van daar dat ik hem hier maar geplaatst heb.
er was gevraagt,ik weet niet meer waar ,over hoe veel je er
eventueel zou bestellen
om te kijken of het idee haalbaar was.
graag lees ik het vervolg.

lieve groetjes
petraroos.
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Esther schreef:Wie van de forumleden zit achter de organisatie met betrekking tot de t-shirts?
Ik ben te moe om alle topics door te snuffelen.
Momenteel zijn de beheerders en moderators van deze site bezig om dit idee uit te werken :)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Vanessa
Teamlid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 10 apr 2007, 09:57
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Bericht door Vanessa »

Yup, Eressea en ikzelf zijn aan het ontwerpen. Jullie lezen het wel als alles in kannen en kruiken is...
"Great minds share similar thoughts "

Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Plaats reactie