Daily Health Propack = Daily Health Support?

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Dank voor je toelichting Danny! Ik weet dat hoge doseringen juist nodig zijn bij ons, maar weet dat in de propack en support ook die benodigde hogere doseringen zitten. Maar kennelijk niet van alles dat van belang kan zijn, zoals de door jouw aangegeven aminozuren.

Erg interessant wat je zegt, ga ik zeker eens uitgebreid naar kijken. Ik zou niet gaan zeggen van creatine hoor, wist dat niet over die bodybuilders, haha! En het opbouwen van die spierkracht zou zo gek nog niet zijn omdat we dat juist missen. Dus snap je redenatie volledig.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

Ik had deze geprobeerd:

http://www.iherb.com/Enzymatic-Therapy- ... /2176?at=0

Helaas word ik er misselijk van. Als iemand nog interesse heeft in een bijna volle bus, laat het dan even weten via pb.

Groeten T.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Gebruikersavatar
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:59
Locatie: BELGIE

Bericht door danny1964 »

@ anemoontje

kijk eens op maximize/performance of etixx naar HMB :wink:

Dit is dus een keigoed product,als ik bijvoorbeeld weet dat ik binnen een paar uurtjes een klusje moet doen (fysiek) dan neem ik zo'n pil en ik heb energie ! Bij mij werkt dit goed en ik gebruik dit in combinatie met twee performance producten (karbolyn en carbo energizer) Wanneer ik dit gebruik dan krijg ik een serieuze boost ! Maar opletten als je uitgeboost zijt :D
Ik stop dus voor het fout loopt ! :wink: maar wat mij betreft zijn het interessante hulpmiddelen wanneer je er eens "moet staan"
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Dat klinkt goed Danny! Omdat mijn lichaam al crasht na inspanning van meer dan 20 stappen of even zitten of enkel douchen, moet ik het niet proberen omdat ik met dat spul ongetwijfeld het idee heb dat het wel kan en ik ook vast meer doe en ik echt een enorm probleem heb de weken erna, maar ik onthoud dit voor wanneer ik meer kan en even wat meer nodig heb. Zeker!
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:59
Locatie: BELGIE

Bericht door danny1964 »

@ annemoontje

wel ik zie het zo, ik probeer een beetje vanalles en ik heb vastgesteld dat de sportproducten die ik toegevoegd heb aan mijn voedingssupplementen mij een trap hoger zetten. Nu geloof me, wanneer je nu zoiets probeert en je stelt vast dat het helpt (wel korte tijd) en je zou in een euforische bui overdaad doen, wel dat doe je één keer en nadien sta je terug met beide voeten op de grond ! Ik kies voor een trap je hoger, doseren en een reserve ! nadien Recuperade of recup fast gebruiken !
Tevens die sportproducten gebruik ik ook om te gaan werken , je moet weten dat ik boekhouder ben dus ik moet geen enkele fysieke inspanning doen maar sommige van die producten geven me gewoon meer energie en dat betekent weer meer concentratie ...

Bijvoorbeeld deze week werk ik 7 dagen op 7 (mja ik klaag niet ! maar het is wel zwaar) Het is het einde van de maand en dan weet je dat de boekhouder veel werkt heeft hé . Ik werk maar 5 é 6 uurtjes per dag dus die moeten gecompenseerd worden en dan hol ik soms nog achter de feiten aan en stapelt de achterstand zich op!

Als je op de website van performance gaat (maar er is hetzelfde op maximize en andere merken) kijk eens naar de producten PRO 80 en PRO 90.
Ik neem zo'n skake voor het slapengaan en dit is een schitterend recuperatie product , beschouwd het een beetje als een batterij die je 's nachts gaat opladen. :)
Gebruikersavatar
cleopatra
Donateur
Donateur
Berichten: 455
Lid geworden op: 28 feb 2010, 16:19

Bericht door cleopatra »

Onlangs een nieuwe voorraad besteld en nu blijkt er weer een wijziging in de pillen.

Ipv 2 witte (magnesium) is er nu nog maar 1 witte en de andere is groen. Blijkbaar houden ze er wel van om regelmatig hun pillen van kleur te doen veranderen. :roll:

Iemand die hier toevallig al achter geïnformeerd heeft ?
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Hmm heb dit ook geslikt tijdens kuur DML. Weet niet of ik dat nu zou kunnen.
Plaats reactie