Daily Health Propack = Daily Health Support?

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Het lijkt me dat DML weet waar ie ut over heeft :wink: Maar toch vreemd dat de hoeveelheden van de voedingsstoffen tussen beide soorten zo mega verschillen dan.... Maar iig is hiermee de verwarring wel opgelost, als de man die het voorschrijft zegt dat het niets uitmaakt toch?
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
kim27
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 dec 2009, 10:45
Contacteer:

Bericht door kim27 »

Ik zie bij protea alleen maar de daily health support staan (nu even niet omdat hij uitverkocht is)

Maar protea heeft dus ook een daily health propack?!
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Ehhh... dat geloof ik niet. Ik dacht dat die Pro Pack ergens anders vandaan kwam. Moet ik effe navragen aan de man, maar die is op stap! Morgen laat ik dit wel weten oke?
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
ryser
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2010, 09:51

Bericht door ryser »

Goedemorgen.

De Daily Health Pro Pack kan je kopen bij www.Healthpower.nl

Groeten,
Remco
Gebruikersavatar
cleopatra
Donateur
Donateur
Berichten: 455
Lid geworden op: 28 feb 2010, 16:19

Bericht door cleopatra »

De daily health propack is van PROHEALTH en kan bij protea niet meer besteld worden.

De daily health support is het alternatief voor de daily health propack, die hier niet meer verkrijgbaar is. Dus voor iedereen die nog dozen heeft staan, je kan deze gewoon uitnemen :)
Gebruikersavatar
prohealth-benelux
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 sep 2010, 20:17

Bericht door prohealth-benelux »

De ProHealth Daily Health ProPack kunt u bestellen bij op www.healthpower.nl en is de officiele versie van ProHealth.

ProHealth bestaat meer dan 20 jaar en ontwikkelt speciaal haar assortiment voor ME/CVS patienten. Een hoger aantal mg per ingredient staat niet per definitie voor een hogere dosering daar de zuiverheid van de ingredienten van wezenlijk belang zijn. Kwaliteit, hoeveelheid werkzame stoffen en de zuiverheid hiervan zijn voor ProHealth van eminent belang!

Gezien de steeds strengere en aanscherpende Europese en nationale wetregelgevingen kan ProHealth zich niet permitteren met minder genoegen te nemen en streeft ver boven dit niveau te blijven. ProHealth heeft een A+ rating van haar consumerende klanten en wil dit graag zo houden.

Op www.healthpower.nl kunt u de officiele ProHealth Daily Health ProPack kopen en zij hebben ook voorraad. Bij vragen kunt u dit via Healthpower.nl aan ons laten weten of via hier.


Met vriendelijke groeten,

Klantservice ProHealth BENELUX
Gebruikersavatar
agent-du-jour
Actief lid
Berichten: 104
Lid geworden op: 16 sep 2010, 16:23

Bericht door agent-du-jour »

daily health support (tijdelijk niet meer verkrijgbaar)?

zie 'm er niet meer bijstaan om te bestellen, alleen de omschrijving staat er nog wel:
http://www.protea-nutraceuticals.nl/index.php/cPath/37
Gebruikersavatar
kim27
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 dec 2009, 10:45
Contacteer:

Bericht door kim27 »

Je kunt het beste een mail sturen naar Protea of de DHS op voorraad is of wanneer ze weer een voorraad hebben. Ze mailen gauw terug en je kunt zelfs per mail je bestelling alvast door mailen.

Afgelopen donderdag hebben ze een beperkte voorraad dhs ontvangen, deze had ik vrijdag al in huis, dus mail even of ze nog wat hebben.

Succes!
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

Hallo Mensen,

Zijn er mensen die naast daily health propack/support nog extra magnesium nemen?
Ik zit daar wel aan te denken ivm het spierpijnen, maar ik ben ook een beetje bang voor evt bijwerkingen van een hoge dosis magnesium.

Iemand advies?
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Ik zou idd voorzichtig zijn met magnesium, kan een heel naar effect op je hebben. Ik heb het een tijdje gebruikt op advies vanwege hevige spierkrampen en daar acuut vanaf gehaald door een behandelaar vanwege het averechtse effect op oa m'n hart. Ons hart heeft het al superzwaar dus, moeten we daar erg mee oppassen.

Er zijn wel andere manieren om magnesium binnen te krijgen, in een supplement, wat wel weer een goed effect kan hebben, maar ik weet niet hoe of wat, dus durf/kan je daarin niet adviseren.

Dan is het ook nog de vraag waardoor die spierpijnen precies veroorzaakt worden volgens mij. Dat kan door tekort magnesium, kalium, foliumzuur zijn, maar ook een teveel aan melkzuur, gifstoffen enz. Toch? Jij bent ook bij DML toch? is het wat om te vragen of hij kan adviseren wat je daar extra aan kunt doen? Of weten anderen wel met meer zekerheid iets te zeggen hierover?
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

Dank je Annemoontje. Ik denk dat ik de magnesium nog maar even laat staan. Vandaag is het gelukkig iets minder. Ik ga pas in november weer naar DML. Als het al doorgaat. Ik had niet zoveel zin om daarop te wachten. Internet geeft ook niet echt uitsluitsel over of het gebruik van magnesium veilig is of niet. Er staat wel bij, dat je het bij nierfalen beter niet kunt nemen (zelfs giftig is).
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Ik snap het, ik dacht eigenlijk aan bellen naar Himmunitas, maar doe dit zelf ook niet en wacht braaf tot de afspraak.. Ik hoop dat het houdbaar blijft tot je afspraak en dat die doorgaat (wat zou de reden zijn dat die niet doorgaat? Is dat omdat het eerder bij je is verzet?). Sterkte ermee!
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
cleopatra
Donateur
Donateur
Berichten: 455
Lid geworden op: 28 feb 2010, 16:19

Bericht door cleopatra »

tanto schreef:Hallo Mensen,

Zijn er mensen die naast daily health propack/support nog extra magnesium nemen?
Ik zit daar wel aan te denken ivm het spierpijnen, maar ik ben ook een beetje bang voor evt bijwerkingen van een hoge dosis magnesium.

Iemand advies?
Op advies van DML slik ik bijkomend nog B-magnum, 1 tablet per dag.
Bij mijn weten heb ik daar geen last van.
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

B-magnum is ook best hooggedoseerd. Dus het kan dus toch. Ik zal het aan DML voorleggen als ik eraan denk. Ik vind het aandeel magnesium in DHP/S niet heel erg hoog trouwens.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Gebruikersavatar
cleopatra
Donateur
Donateur
Berichten: 455
Lid geworden op: 28 feb 2010, 16:19

Bericht door cleopatra »

ryser schreef:Goedemorgen.

De Daily Health Pro Pack kan je kopen bij www.Healthpower.nl

Groeten,
Remco
Heeft er ondertussen al iemand van jullie de 'daily health propack' via hogergenoemde site besteld ? Of houden jullie het bij de 'daily health support' van protea ? Ben bijna door mijn laatste voorraad heen en ik vraag me af wat ik nu best doe ?
Plaats reactie