1Vandaag:18.15u reportage deel II XMRV en ME/CVS: Ma 30/8/10

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gast

Bericht door Gast »

nabo schreef:ik kan ook geen reactie plaatsen :S probeer het elke dag.
Download Firefox: http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/

Is gratis. Ga dan via Firefox naar de website van Een Vandaag. Je kunt dan makkelijk een reactie plaatsen.

Als je Firefox niet verder als je standaard browser wilt gebruiken, moet je dat even afvinken.

Succes,

Miek
Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

Google chrome doet het ook!
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Op ene Elmar Veerman n.a.v. diens reactie onder EenVandaag, verwijzend naar zijn artikel in Noorderlicht reageerde ik als volgt:
http://www.eenvandaag.nl/gezondheid/362 ... ek_naar_me
==Mijn woede had, als u goed gelezen had, betrekking op deze ondoordachte koele mededeling : Elmar Veerman, 31 augustus 14:32: Meer hierover - en wat minder kort door de bocht - op http://noorderlicht.vp ro.nl/artikelen/438702 39/
Het is nog lang geen uitgemaakte zaak.

Insinuaties, door u rücksichtslos neergezet in de reactie ruimte van EenVandaag. Tussen die van wanhopige, weerloze mensen die nog net achter een laptop, vaak hun enige contact met de wereld, hun dankbaarheid kwijt wilden. Kortom: gevoelloos. En wellicht slechts ter promotie van een eigen log. Over de rug van. Daarbij weet ik, en de meeste ME-lijders en verwandten, ook heus wel dat gevonden virus niet De Oorzaak hoeft te zijn. Kip en ei verhaal. Tevens is overbekend dat velen misschien niet de echt ME hebben. Het had u gesierd e.e.a. te hebben vermeld onder begeleiding van enig empathie i.p.v. de insinuerende zinnen als: 'en wat minder kort door de bocht' en 'dat het nog lang geen uitgemaakte zaak is.' Louter verwijzing naar uw artikel zonder verdachtmakingen was voldoende geweest. Elke onnodige franje meer schaadt nl.

Maar zoals reeds vermeld: dat trappen onder de gordel zijn ME patienten wel gewend. Fijn toch?==


Ik had nl eerder ook gereageerd. en hij vond geloof ik mijn woede irreeel.
Gebruikersavatar
kim27
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 dec 2009, 10:45
Contacteer:

Bericht door kim27 »

Hieronder de directe link: heb het gelezen en een reactie geplaatst (moet nog goedgekeurd worden)... Eén ding is zeker, hij heeft wel LEF, die Elmar....

http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/43870239/
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

wat een warrige teksten daar op die site van noordelicht al die ######
en is die elmar wel objectief :?: of wordt alles ingefluisterd door v/d MEER en aanhang.

Ja en dat ME patienten al decennia lang neer worden gehaald dat is nu 1 maal een gegeven.

daar gaat het al fout en verliest men al het respect voor de medemens,
het schoolvb noemen we dat, en het valt me wel op dat het juist de mensen zijn die een opleiding op universitair niveau hebben gevolgd.
En zelf kritiek zijn ze als de dood voor.

zelfs een ziekte kunnen deze mensen niet respecteren en dan hebben we het nog niet eens over de mensen die er achter schuil gaan.

en misschien kan die Elmar eerst eens een cursus gaan doen, van hoe onderhoudt ik een weblog :idea:
Dear Karma, I have a list of people you missed
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

Ok :D leer die @elmar maar een lesje wat denkt ie wel niet, nietsnut.AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dank jullie wel namens de ME patienten die daar niet toe in staat zijn. =D>
En dat zijn er ongeveer 30.000
Dear Karma, I have a list of people you missed
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Ik heb geprobeerd Elmar weer 'van katoen' te geven. En laat het erbij, denk ik. Maar als anderen willen reageren: hoe meer ie hoort van de hoed en de rand, hoe beter lijkt me. Hoewel, sommigen hebben een bord voor hun kop, waarvan Elmar er ook weer eentje bij is.

Guido en Frank proberen hem ook bij de les te krijgen.

Ik houd er weer mee op me uit de tent te laten lokken. Slecht voor mijn eigen gezondheid. Maar de ijsberg onder mijn top ervan zal nooit verkillen, in tegenstelling ws tot die E.V. Die is al dood voor ie geleefd heeft uit zijn kikkerkoele opmerkingen en wanbegrip af te leiden. Zijn koelheid vind ik irreeel en gevoelloos.

Maar zegt het voort, bedelf hem met jullie 'wetenschap' dat het een lieve lust is! Succes ermee en sterkte bij al de huidige ontwikkelingen.
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

Ligt dat nu aan mijn lezen of is die @elmar aan het bijdraaien, liever gezegd aan het in dimmen, maar nogmaals het kan ook mijn lezen liggen.

http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/43870239/

Hoe heet dat cookie monster ook alweer van sesamstraat :?:
Laatst gewijzigd door Melanie op 07 sep 2010, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Dear Karma, I have a list of people you missed
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

groover?
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

het is Elmo 8)
ff gegoogled klinkt als..........

maar Elmar van noordelicht schrijft toch echt,
je moet mij niet in een hokkie stoppen :shock:
dat doet hij zelf bij de CVS patienten,
hoe hypocriet zeg!!!!
Laatst gewijzigd door Melanie op 07 sep 2010, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Dear Karma, I have a list of people you missed
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

oja
Leven is het meervoud van lef - Loesje
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Je hebt gelijk, Melanie.

Hij is wat bij getrokken.

Ik heb dan ook maar weer gereageerd.
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

@iemanddiehetweet;

Aangezien het in de uitzending nog een keer ter sprake kwam dat ook volgens Van der Meer M.E. een ernstig invaliderende chronische ziekte is; hoe staat dit in de KWALIFICATIE van M.E. officieel aangeduid/omschreven :?:
Het lijkt mij dat het e.e.a. in de kwalificatie van de ziekte officieel moet worden vastgelegd, dit in het belang van ons allemaal :?:

Ik denk namelijk dat zelfs in de lichtste vorm, M.E. een ernstig invaliderende ziekte is :!:
Laatst gewijzigd door verlorengezondheidman op 14 sep 2010, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Bericht door JannekeB »

Dat zal misschien hetzelfde gaan worden als bij MS: verschillende stadia aangeven?
Anders zou het straks misschien, mogelijk, ooit EINDELIJK erkend worden en krijg je dat probleem: "hoe erg is het?"
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

verlorengezondheidman schreef:@iemanddiehetweet;

Aangezien het in de uitzending nog een keer ter sprake kwam dat ook volgens Van der Meer M.E. een ernstig invaliderende chronische ziekte is; hoe staat dit in de KWALIFICATIE van M.E. officieel aangeduid/omschreven :?:
Het lijkt mij dat het e.e.a. in de kwalificatie van de ziekte officieel moet worden vastgelegd, dit in het belang van ons allemaal :?:

Ik denk namelijk dat zelfs in de lichtste vorm, M.E. een ernstig invaliderende ziekte is :!:
laten we wel eerlijk zijn;
het ligt wel vast op beeld wat vd Meer zegt
dus niet op papier en ik zou zeggen die beelden weer vastleggen.
Niet dat ik die beelden op mijn mobiel wil hebben of als ringtone :lol:

Voor de rest ben ik het eens dat het een invaliderende ziekte is in allerlei vormen.
Dear Karma, I have a list of people you missed
Plaats reactie