afspreken Leuven

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

@Kit: ik ga proberen ook te gaan morgen. 't Hangt ervan af hoe ik me voel morgenvroeg... Heb geen lift nodig, kom rechtstreeks van 't werk in Zaventem. Toch bedankt voor het voorstel.
@ Tux: is 36 ook nog ok? :wink:
Gebruikersavatar
an1980
Beginner
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 apr 2010, 11:36
Locatie: Leuven

Bericht door an1980 »

ik ga ook komen vanavond. Ik heb ook geen lift nodig want kom uit Leuven en mijn man brengt mij en komt mij ophalen.
Zoals mijn naam al laat vermoeden, ben ik 30 jaar oud.
tot vanavond!
Gebruikersavatar
Tux
Actief lid
Berichten: 225
Lid geworden op: 15 apr 2010, 13:11

Bericht door Tux »

Ok dus het is wel redelijk de 30ers kant op.
Niet dat het veel uitmaakt, maar een beetje op leeftijd is natuurlijk wel leuk ;)
Niet dat het een bejaardeclubje is lol
It doesn't matter if it's truth or fiction as long as it fools the mind.
Gebruikersavatar
engelke69
Actief lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 15 jul 2010, 17:30
Locatie: Kessel-Lo (Leuven)

Bericht door engelke69 »

Ik ben 23. Dus dat is al iets jonger :)

Wat ik wel leuk zou vinden is dat we ook over andere zaken dan cvs gaan praten. Want toen ik bij de meeting al die bedragen en resultaten hoorde, had ik wel even een dipje. :)
Gebruikersavatar
an1980
Beginner
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 apr 2010, 11:36
Locatie: Leuven

Bericht door an1980 »

hallo allemaal,

Ben even niet meer op forum geweest de laatste tijd wegens serieus ziek geweest.
Nu even terug wat meer energie dus ik zou graag nog eens een keertje afspreken met lotgenoten.
Ik vond het vorige keer in de Werf erg leuk, ook al is er toen misschien wat veel over alle mogelijke dokters en behandelingen gesproken, maar denk dat dat wel normaal is bij een eerste kennismaking dat je benieuwd ben naar wat anderen al allemaal geprobeerd hebben om te verbeteren. Dit neemt natuurlijk niet weg dat ik het ook wel eens over iets anders dan ziek zijn wil hebben.
Dus wie graag nog eens in Leuven afspreekt, stel ik voor om donderdag 25 november nog eens naar de Werf te komen tegen 13 uur ofzo.
Enkel Marianne en Hilde hadden de doodle ingevuld en waren beiden vrij op 25 november, moest dat ondertussen niet meer het geval zijn, laat het dan maar weten, een andere dag gaat ook nog voor mij want ben toch thuis.

groetjes,

An
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Hey An,
Leuk nog eens van je te horen! Wel spijtig te lezen dat het niet zo goed gaat met je momenteel. Hier van 't zelfde laken een broek :(
Ik hoop om tegen de 25ste terug in staat te zijn om ditmaal toch aanwezig te zijn op de afspraak. Deze datum alvast in mijn agenda genoteerd!
In de hoop dat er mss nog kandidaten zijn tegen dan, anders wordt het een gezellig onder onsje :wink:
Groetjes,
Hilde
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Hey An,
Zie je het nog steeds zitten om a.s. donderdag af te spreken in De Werf? Zijn er misschien nog andere kandidaten die graag een babbeltje willen doen deze week? Marianne? Laat maar weten, ik kijk er alvast naar uit!
Groetjes,
Hilde
Gebruikersavatar
an1980
Beginner
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 apr 2010, 11:36
Locatie: Leuven

Bericht door an1980 »

hey hilde,

Ik zie het nog steeds zitten om donderdag af te spreken. Was al van plan om je nog eens een berichtje te sturen om te vragen of jij het ook nog zag zitten.
Kan je mij misschien ook-eventueel via privé berichtje-je GSM nummer eens doorsturen, ik stuur de mijne ook door. Dan kan ik verwittigen moest het op het laatste moment toch niet gaan of kunnen we elkaar contacteren als er iemand later zou zijn. Maar zonder problemen sta ik dus donderdag om 13 uur aan de Werf.
Andere mensen die zin hebben in een babbeltje ook altijd welkom natuurlijk.


groetjes,

An
Gebruikersavatar
cvske
Beginner
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 nov 2009, 10:40
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door cvske »

Hallo An en Hilde,
zie nu pas dat jullie een datum geprikt hadden. Ik ben spijtig genoeg ondertussen niet meer vrij. Hier ondertussen ook nog geen beterschap. Hoop jullie later eens te kunnen vervoegen eventueel in het voorjaar in het zonnetje.
Groetjes and have fun.
Gebruikersavatar
engelke69
Actief lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 15 jul 2010, 17:30
Locatie: Kessel-Lo (Leuven)

Bericht door engelke69 »

Lap, ik zie het ook nu pas. Maar ik zit volop in mijn verhuis dus dat zal morgen echt niet lukken...

Maar have fun!
Gebruikersavatar
natha82
Beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 apr 2011, 11:17

Bericht door natha82 »

Jullie berichten zijn blijkbaar al van vorig jaar, maar zoek ook lotgenoten om af en toe af te spreken omdat mijn vriendenkring door het vele moe en ziek zijn ook enorm is uitgedund. Ben van Kortenberg, dus ook kort bij Leuven. Hopelijk leest er iemand dit berichtje nog! grtjes
Plaats reactie