Behandeling GcMAF

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

begrijp me trouwens niet verkeerd hoor Nabo, ik begrijp dat er alle reden is om teleurgesteld te zijn in een aantal dingen die echt anders hadden gemoeten/gekund bij jou en anderen en dat vind ik heel naar.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
nabo
Gevorderd lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 feb 2010, 13:25

Bericht door nabo »

Begrijp je goed hoor
En bedoelde het ook niet boos, sorry daarvoor.

Maar lezen zoveel mensen mee dus wil niet allemaal details hier neerzetten.

Bedankt lieverds!
Verjaardag was zwaar nu nog bijkomen.

Veel liefs
Gebruikersavatar
nabo
Gevorderd lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 feb 2010, 13:25

Bericht door nabo »

senna schreef:@Nabo, hieruit blijkt weer hoe complex de ziekte is en dat er jammer genoeg geen wondermiddel bestaat dat ons allemaal kan beter maken.

Ik hoop dat dit nieuwe levensjaar voor jou spoedig beterschap brengt !
ja dat is helemaal waar... helaas pff..

je leest positieve verhalen en denk je het kan du toch we gaan ervoor
maar ook weer veeel negatieve verhalen zo rot.
was t maar 1 ziekte en die wonderpil pffffff..

niet eerlijk he

heel erg bedankt lief van je
Gebruikersavatar
tavy
Actief lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 19 jun 2010, 12:14

Bericht door tavy »

kopen jullie de gc maf allemaal bij himmunitas, en krijg je die dan kant en klaar mee? of maken ullie zelf thuis de spuitjes klaar?
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

eerste maanden kreeg ik de ampullen mee en spuitjes en vulde mijn vriend ze wanneer we thuis waren. Sinds ongeveer een jaar krijgen we (nagenoeg altijd) de gcmaf in de spuitjes mee. En idd altijd bij Himmunitas
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
sprankel
Gevorderd lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 12 aug 2010, 15:02

Bericht door sprankel »

Dat ligt aan je dosis.
Als je bij himmunitas een spuit krijgt, dan krijg je meestal ook wat gevulde spuitjes mee.
Wat er over is van de ampul krijg je in gevulde spuitjes mee.
Voor de overige dosissen krijg je ampullen en lege spuitjes mee. Die kun je thuis vullen.
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

Het is hier zo stil.
Schrijft Dml nog steeds gc maf voor ?
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

ja hoor, gelukkig wel! Ik gebruik het nog steeds wekelijks en heb er nog steeds baat bij in zin dat ik me er beter door voel en mijn basisniveau blijvend verhoogd is. Enige nadeel is dat ik er heel veel meer energie van krijg, waar ik vervolgens weinig mee kan, want zelfs bij slechts 10% van wat ik lijk te moeten kunnen stort ik na enige tijd regelmatig volledig in (erg ziek en beroerd dan, oa in hoofd, uren letterlijk niets meer kunnen bewegen, niet meer kunnen praten, wel gewoon klaarwakker, gevoerd moeten worden, naar wc geholpen etc) waar ik dagen tot weken van moet herstellen. Hoewel het ergste wel stuk sneller voorbij is dan voorheen en ik natuurlijk erg blij ben met dat ik me stuk beter voel en betere basis heb, elke dag dankbaar voor.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

PS: wel ging ik helaas van in dec. bijna binnen de marges met nagalase (zat toen net boven wat het max. mag zijn), naar in mrt. ineens veel te hoog (veel hoger dan wat ik voorheen als hoogste had). Volgens DML omdat er nog een voor DML onbekend hardnekkig virus moet zitten, dat ineens op is gaan spelen. Afgelopen juli weer bij hem geweest en heeft laten prikken op oa bartonella en lyme. Maar ook naar werkzaamheid van gcmaf (in mijn lijf dus). ben benieuwd.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
yarwen
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 559
Lid geworden op: 01 nov 2009, 20:01

Bericht door yarwen »

Ik krijg (naast mijn AB tegen Bartonella) ook nog steeds GcMaf voorgeschreven. De Nagalase is nu na 1 jaar licht gedaald.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Ik vind het maar een erg bizar verhaal, maar ik dacht ik post het hier toch maar even.;
Ik las net op een ander forum dat een Italiaanse professor (Ruggiero) een versie MAF 314 zou hebben gemaakt, die oplosbaar zou zijn in yoghurt, en minder bijwerkingen zou hebben dan de spuitbare versie.
Zowiezo weet ik echt niet goed wat ik ervan moet denken (van een bevroren vloeistof die gespoten moet worden, naar een potje yoghurt), maar ik zou ook niet weten wie er belang bij zou hebben hier verzinsels over te verspreiden en als het echt zou zijn is het natuurlijk super dat het gemak van de patiënt ermee zou verbeteren.
(zij die melkproducten mogen dan toch)
Ik weet weinig.
Gebruikersavatar
urania
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 431
Lid geworden op: 27 nov 2010, 17:14

Bericht door urania »

Klopt, Diederik. Ik heb er DML naar gevraagd en hij bevestigde het bestaan van de yoghurt. De werkzaamheid van die MAF is volgens DML echter minder dan die van de injecteerbare GCMAF, maar hij wilde me best wat van die yoghurt laten proberen (hij had er wat van in voorraad). Omdat ik me goed voelde bij de spuitjes (en geen melkproducten verdraag) heb ik het zo gelaten.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Ok, thx voor de bevestiging :)

Ik had het denk ik ook verkeerd begrepen, persoon x op het noorse forum antwoordde net dat het niet om dezelfde stof zou gaan als GcMAF wat ik eerst begrepen had (en waarom ik het raar vond). Het is een cultuur van micro-organismen die ook de natuurlijke/lichamelijke productie van macrofagen weer beter activeert.
Ik weet weinig.
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

Zijn er nog mensen die GCMaf spuiten trouwens? Heb er al een tijdje niets meer over gehoord.
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

ik ben er even mee gestopt, omdat ik niets kon met de energie die ik ervan kreeg, steeds onrustiger, ook steeds moeilijker slapen en af en toe 1 of 2x overslaan scheelde wel wat, maar was niet voldoende. nu blijkt dat dit komt door de lyme, bartonella en andere co-infectie-activiteit, dus eerst dat aanpakken en daarna weer aan de gcmaf wat mij betreft.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Plaats reactie