Ik voel me zoveel beter na 1.5 jaar SCIO

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
superwoman
Actief lid
Berichten: 214
Lid geworden op: 03 mei 2006, 16:24

Bericht door superwoman »

Dat had ik idd gezien en had al eerder van hem gehoord. Echter nog geen ervaring met hem.
Vond dat idd een goede reportage.
Ik ben zelf in Driebergen geweest voor CGT, dus weet daar wel van. Ging ook achteruit imp vooruit.

Supplementen moet ik idd zelf betalen.
Consult heb ik meerdere keren wel totaal vergoed gekregen.(trias) Echter zat daar wel een max aantal keer aan en ik weet niet hoeveel eigenlijk.
Voor mij is het meegenomen als ik wat vergoed krijg, want het helpt zo goed dat ik toch wel ga.

Tuurlijk moet je rekening houden met de kosten als je er voor gaat, maar dat is toch met alles zo. DML zal ook niet gratis zijn....
Afbeelding
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi superwomen,
superwoman schreef:Tuurlijk moet je rekening houden met de kosten als je er voor gaat, maar dat is toch met alles zo. DML zal ook niet gratis zijn....
Niet voor iedereen zijn hoge kosten voor behandeling en medicaties/supplementen te betalen. Ook kunnen mensen niet altijd extra aanvullende verzekeringen betalen. Zo is het in Nederland met onze gezondheidszorg gesteld en dat vind ik zeer triest. Goede (medische)zorg is niet meer voor iedereen toegankelijk.

Inderdaad, de behandelingen van DML zijn ook kostbaar en voor veel mensen om dezelfde reden niet haalbaar.

Gelukkig heb ik dit probleem zelf niet, maar besef wel dat dit voor veel mensen wel een probleem is.

Groetjes, Louisa
Afbeelding
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Bericht door Henny »

@ Superwoman,

Fijn dat je zo vooruit gaat!
Ik hoor graag ervaringsverhalen van therapieën.
Dankjewel voor je informatie.


Ik heb wel de indruk dat je om verbetering te krijgen supplementen nodig hebt. Die moet je volgens mij altijd zelf betalen. Hopelijk is het ook een beetje bij je in de buurt (dat spaart weer reiskosten).


Warme groet, Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Gebruikersavatar
superwoman
Actief lid
Berichten: 214
Lid geworden op: 03 mei 2006, 16:24

Bericht door superwoman »

Graag gedaan Henny, fijn dat het gewaardeerd wordt.

Ik denk zelf eigenlijk dat de supplementen lang niet zó doorslaggevend zijn als de behandeling zelf. Supplementen zijn als ondersteuning.

Ik herken de smaak wel van sommige supplementen (geen idee of het dezelfde zijn) die ik elders ook kreeg en waarbij ik dus geen (blijvende) verbetering kreeg.

Nee, helaas is het niet echt in de buurt, of eigenlijk zijn de files die kant op het grootste probleem...
Maar goed, ik kan nu wel zelf rijden met de auto, iets wat voorheen echt niet ging. Wil niet zeggen dat ik alleen ga, want hij geeft zoveel info dat je het eigenlijk op moet nemen om niks te vergeten. :lol:
Afbeelding
Plaats reactie