WHIPLASH

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Guido_den_Broeder
Gevorderd lid
Berichten: 1203
Lid geworden op: 16 okt 2005, 16:50

Bericht door Guido_den_Broeder »

asje schreef:@ Guido Als de incubatietijd voor ME 4-7 dagen betreft, hoe verklaar je dan dat een minderheid van de patiënten het langzamerhand ontwikkelt? En hoe weten we dat van die 4-7 dagen?
Hoi Asje,

Dat weten we van al die uitbraken die er zijn geweest. Het is in feite de incubatietijd van het enterovirus (zie Hyde).

Ik denk niet dat het mogelijk is om langzaam ME te ontwikkelen. Wat wel kan is dat je al eerder last had van een latent herpesvirus, en dat de besmetting met het enterovirus niet heel erg opviel. Wat ook kan is dat je al langer ME had, maar dat het geleidelijk erger werd.

Van Pfeiffer alleen komt bij mijn weten geen ME, er moet nog iets overheen.

Groetjes,

Guido
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Hoi Guido,

dank voor je antwoord. De meeste mensen genezen gewoon van Pfeiffer dus dat kan iid niet zomaar.

Groetjes,
asje
Life smells...
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Karolien, kreeg jouw dochter met de Pfeiffer toen wel direkt ME?
Life smells...
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

ZE is na de Pfeiffer niet meer hersteld.
En zo zijn er meerderen hier op het forum.

Volgens DML was het een samenloop van de lactose...en de pfeiffer.
Hij zei ook: iets wat al zolang bezig is (van bij haar geboorte bedoelde hij) krijg ik niet op enkele maanden opgelost.
I take one day at a time, unless they all attack at once.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ja, ik ben ook na Pfeiffer niet meer hersteld. Alleen het gekke was dat ik al een maand daar aan voorafgaand niet in orde was waarbij ik ook neurologische klachten had.
Life smells...
Plaats reactie