Hotel / Verblijf rond Brussel?

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

En geen last van ronkende vliegtuigmotoren, Lynn?
Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

Nee daar was ik bang voor inderdaad!! Maar het was dubbel dubbel glas!! Ik heb nog nooit zo'n rustig hotel gehad! En het eerste hotel waarvan de deuren niet keihard in het slot vielen.. Mn oordopjes dus absoluut niet nodig gehad :-D
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

http://www.accorhotels.com/nl/hotel-263 ... edia.shtml

Nooit geweest maar staat bekend als goedkoop.
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Hou wel rekening met het drukke verkeer rondom Brussel, niet te geloven! Dus op tijd vertrekken, hoor!
Gebruikersavatar
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: 11 okt 2009, 11:48
Locatie: hoorn(nh)

Bericht door niessie »

Ik heb een goedkoop hotel gevonden in Vilvoorde :D
Meiden nog bedankt voor het meedenken :wink:

Groetjes Niessie
Gebruikersavatar
metoo
Gevorderd lid
Berichten: 832
Lid geworden op: 25 jun 2010, 14:31

Bericht door metoo »

Hoi allemaal,
Iemand nog tips voor een 'leuk/goed' Hotel, liefst ook betaalbaar en in de buurt van DML, ik ga middenin de zomervakantie, ben bang dat het of vol of superduur gaat zijn...maar goed moet er wat voorover hebben natuurlijk...alle tips zijn welkom...
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
Gebruikersavatar
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: 11 okt 2009, 11:48
Locatie: hoorn(nh)

Bericht door niessie »

Hoi Metoo

Ik ben in het Hotel Eurovolleycenter in Vivoorde geweest en dat op zich prima
ze krijgen volgens het hotel zelf veel patienten van DML en het is heel dichtbij DML alleen komen er wel veel vliegtuigen over ivm nabijheid van Zaventem dus dat geeft wat lawaai dat is het enige maar het is heel vriendelijk personeel en prima hotel

Groetjes Niessie
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Het Campanile in Vilvoorde is ook okee, geen last van treinverkeer ondanks dat het station letterlijk om de hoek is. Maar ook al eens in een hotel verder weg gezeten, toen de afspraak bij DML pas om 13 u was en we dus niet hoefde te vrezen voor files. Maar om voorafgaand aan deze afspraak bijna 2 en een half uur in de auto te zitten... da's voor mij niet te doen. Dan ben ik niet meer aanspreekbaar.
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Ik ben inmiddels bij verschillende hotels geweest waarvan ik Rijckendael (klinkt duur, is het niet) de fijnste vind. Ligt in woonwijk en is erg rustig. Is nog geen 10 minuten van Himmunitas. Je hoeft niet over een stuk snelweg (alleen ga je een paar meter op een invoegstrook vd ring om Brussel die overgaat in uitvoegstrook, dus rij je zo de drukte voorbij :wink: ) Dit hotel is ook niet duur (voor Brusselse begrippen), meestal lukt het een 2pers.kamer te krijgen 65,- per nacht (goedkoper heb ik nog niet gevonden of je komt ergens waar het echt heel smerig of heel gehorig is!), maar zit wel vaak vol als je pas een paar dagen van tevoren nog gaat boeken. Dus wel slim op tijd te boeken.

http://www.booking.com/hotel/be/alfarij ... 3godmywU0w

Maandag ga ik wegens extra bezoek (en veel te kort dag waardoor Rijckendael volgeboekt) naar hotel Campanile in Vilvoorde (zie Bloemetje hierboven), wat ook nog geen 5 km van kliniek is. Lijkt me ook prima! (iets duurder, maar scheelt nauwelijks)
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
metoo
Gevorderd lid
Berichten: 832
Lid geworden op: 25 jun 2010, 14:31

Bericht door metoo »

Ha Annemoontje en anderen,
Die had ik idd ook gezien, ziet er goed uit, en lekker met bad...vind ik wel fijn, alleen het goedkope tarief (90 euro) kun je niet annuleren, en flexibel is direct 70 euro meer...is toch wel jammer, aangezien ik niet weet of de afspraak evt. nog gecancelled kan worden door de prof? Dan liever niet het risico nemen. Het Campanille ziet er ook wel goed uit, alleen weet ik niet zit je dan vlakbij de luchthaven? En kun je daar ook buiten zitten?

http://www.booking.com/hotel/be/holiday ... 0242d2cbaf
Had zelf deze nog gezien, Holiday Inn Garden court, waar je tenminste in de tuin kan zitten mocht het erg warm zijn, ik ga eind juli, ik zou het fijn vinden voor mijn moeder die mee gaat als zij er ook wat aan heeft...maar heeft niet zulke goede reviews en moet je geloof ik wel over snelweg, is dat te doen op de vroege maandagochtend, lijkt mij geen aanrader, ervaring met het verkeer daar in de buurt?
Bedankt voor de info, succes maandag en laat anders even weten hoe het bij Campanille bevallen is.
Groetjes!
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Hoi Metoo!
Wat vreemd van Rijckendael dat ie zo duur is nu. De standaardprijs is idd niet goedkoop daar, maar ze hebben altijd aanbiedingen en ik heb daardoor nooit meer dan 65,- betaald... :-k En ik kon altijd tot 24 uur van tevoren nog annuleren, wat we ook eens hebben moeten doen en kostte ons dit helemaal niets.

Ze hebben nu nog drie 2pers.kamers voor een voordeeltarief van 45euro! Maar dan kun je idd niet annuleren (kan normaal in principe wel). Ik heb gekeken voor zondag 25 juli, ga je dan? Dat niet annuleren is idd een risico. Dat DML de afspraak zal verzetten is niet groot, maar je weet natuurlijk nooit. Als je deze kamer toch wil, dan zou ik niet te lang wachten, kan hard gaan.
http://www.booking.com/hotel/be/alfarij ... =RD2010303

Ik laat je iig weten hoe Campanile is bevallen!
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Ik heb nog even gekeken en zie net (in zelfde link als net) dat als je de kamer van 65 euro neemt (net als de 45 euro van net is dit een voordeeltarief) dat je wel kunt annuleren! Daarvan zijn ook nog drie 2 pers.kamers beschikbaar.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
nabo
Gevorderd lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 feb 2010, 13:25

Bericht door nabo »

Ik ga in aug naar dml en heb ook hotel rijckendael geboekt!
Gebruikersavatar
metoo
Gevorderd lid
Berichten: 832
Lid geworden op: 25 jun 2010, 14:31

Bericht door metoo »

Hoi,
Ja dan ga ik idd, dat tarief heb ik gezien, maar ga voor 2 dagen, en dan is het opeens 160 euro voor de twee pers. kamer...of 90 voor de niet annuleren, vind ik toch een groot verschil, en weet je toevallig of ze ook 2 aparte bedden hebben?
Bij Campanille is 114 euro voor twee nachten...maar zit geloof ik geen ontbijt bij in...hoewel ikzelf toch niet mag eten dan, maar zou wel leuk zijn voor degene die mee gaat ;-)
Groetjes!
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

HOi MEtoo,
Eh, 2 aparte bedden weet ik niet eigenlijk of dat kan. Ik had altijd 2 pers. bed (met vriend, dus wel zo gezellig :wink: ), maar misschien aan te geven bij reservering?

Ja, dat scheelt idd voor 2 nachten 114,- of 160,- Omdat je zelf niet ontbijt en voor degene die met je mee gaat een ontbijt moet betalen komt het in totaal denk ik niet boven 145 euro uit voor 2 nachten. Ontbijt zullen ze nl. wel hebben en kosten meestal 15,- (max) pp, dus 2x voor je 'begeleiding' is 30,- extra.

Ik snap dat het verschil tussen beide groot is, dus kan me voorstellen dat je waarschijnlijk voor Campagnile gaat. Succes met beslissen!
Groetjes Annemoontje
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Plaats reactie