Zware metalen weg door Quantintox?

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Barb70
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 379
Lid geworden op: 12 dec 2008, 10:43

Zware metalen weg door Quantintox?

Bericht door Barb70 »

Ik heb teveel zware metalen in mijn lichaam, op verschillende manieren en door verschillende artsen vastgesteld. Ik gebruik sinds kort het middel Quantintox DNH 5 ml. Dit is een klein flesje met pipet, die je 30 dagen lang 3 druppels per keer voor het slapen gaan in je navel druppelt (ja het is even raar). Ik ben zeer benieuwd of het werkt. Het is al bekend dat je er kwik niet mee uit je lichaam krijgt, maar de rest dus wel evenals pesticiden. Na twee dagen begint je ontlasting wel vreemd te ruiken. Zijn er meer mensen bekend met dit middel?
masterddv
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mar 2009, 22:34

Zware metalen weg door Quantintox?

Bericht door masterddv »

nog nooit van gehoord en ik betwijfel het sterk.... maar laat maar eens weten of het werkt.
Gebruikersavatar
Barb70
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 379
Lid geworden op: 12 dec 2008, 10:43

Bericht door Barb70 »

Begin januari weet ik of het effect heeft gehad. Ik ben ook wat sceptisch het zal best een beetje zuiverend werken, maar of je nou alle zware metalen ermee kan uitbannen? Ik zal de conclusie en bevinden met julllie delen.
masterddv
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mar 2009, 22:34

Bericht door masterddv »

hoe ga je weten dat het effect heeft gehad ?
Gebruikersavatar
Barb70
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 379
Lid geworden op: 12 dec 2008, 10:43

Bericht door Barb70 »

Ik word in januari opnieuw getest, en ik heb eerlijk gezegd geen idee, wat voor een testen er dan uitgevoerd worden om dat vast te stellen.
Plaats reactie