Onze columnisten Bloemetje en Iréna

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Onze columnisten Bloemetje en Iréna

Bericht door Zuiderzon »

Beste leden. Door de fusie van beide websites, krijgen we er twee columnisten bij, nl. Bloemetje (zie haar voorstelling) die de columns 'Prinses op de erwt' verzorgt en Iréna De Vos, die de column 'Groetjes uit de Schemerzone' aanbiedt. Welkom!

Elke nieuwe column verschijnt op de homepage onder het blok 'laatste columns en gedichten', het label 'new' geeft aan dat deze net gepost is. De columns en gedichten zijn ook in de navigatiestructuur terug te vinden onder de kop 'site'.

De columnisten zien graag jullie reactie verschijnen onder de column zelf (niet hier) zodat zij wat feedback krijgen over hun schrijven!

Hier worden jullie nog eens attent gemaakt op een nieuwe release van een column!

Vandaag (23/11/09) biedt Bloemetje haar column "Verlanglijstjes" aan.
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

6 januari 2010. Tel uw zegeningen. Column Prinses Op de erwt van Bloemetje
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
Hermine
Oud-medewerker
Berichten: 1383
Lid geworden op: 13 feb 2009, 18:36
Locatie: Brasschaat

Bericht door Hermine »

De columns van Iréna zijn mijn verantwoordelijkheid wat plaatsing betreft en lopen wat achter. Mijn excuses hiervoor.
Wat wenkt is de creatieve geest van het onbekende.
Gebruikersavatar
Hermine
Oud-medewerker
Berichten: 1383
Lid geworden op: 13 feb 2009, 18:36
Locatie: Brasschaat

Bericht door Hermine »

De columns van Iréna zullen vanaf nu terug wekelijks verschijnen op de Homepagina.

Iréna schrijft letterlijk nog met pen op papier, recht uit het hart, zoals ze het ook zou vertèllen.

Het is me een genoegen om elke column voor haar over te typen, met een brede glimlach om elke rake typering van personen en situaties.

Voor de Nederlanders hier zullen haar taalgebruik en de typische 'schoon-Vlaamse' woorden misschien wat vreemd overkomen, maar dat went...

Veel leesplezier!
Wat wenkt is de creatieve geest van het onbekende.
Plaats reactie