Poll: Wie laat zich vaccineren tegen A/H1N1 virus?

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws en onderzoek over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME).

Moderator: Moderators

Wie laat zich vaccineren tegen A/H1N1 virus?

1. Ik behoor niet tot de risicogroep
3
13%
2. Ik behoor wel tot de risicogroep maar ik kom er niet voor in aanmerking
1
4%
3. Ja ik laat me wel vaccineren
7
29%
4. Nee
12
50%
5. Ik weet het niet
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 24
Biancavia
Actief lid
Berichten: 299
Lid geworden op: 18 dec 2005, 18:14

Bericht door Biancavia »

Ik laat me denk ik ook niet vaccineren. Doordat ik in de zorg werk kan ik de vaccinatie krijgen, maar ik zit nu toch in de Ziektewet, en ga alleen therapeutisch een paar uurtjes per week op kantoor werken. Direct cliëntencontact is dus minimaal, daar hoef ik het dus niet voor te doen.

Verder weet ik niet wat wijsheid is. Het blijft een soort gok.
Gebruikersavatar
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: 11 okt 2009, 11:48
Locatie: hoorn(nh)

Bericht door niessie »

Ik ben het eens met Tiki, ook ik hoor bij de groep die zich niet laat inenten tegen deze hype!
Ik vind dat er teveel aandacht aan wordt besteed maar de bevolking raakt meteen van slag en heel nederland staat op zijn kop en de meeste mensen zijn bang gemaakt voor deze griep :shock:
Ik moet toegeven dat de reclamecampagne van de verkoop van de injecties goed is gelukt en dat er heel veel geld mee wordt verdiend!!!!
De homeopatische arts die ik bezoek gaf al aan dat het een milde griep is die elk jaar de kop op steekt(seizoensgriep) en hij is bang dat over een aantal jaar het imuunsysteem van veel kinderen naar hun grootje is met dit soort acties
Nee voor mij geen injectie
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

ik hoorde van mijn zoon dat ze teveel vaccinaties hadden besteld hier in nederland ,en dat door verkocht hebben aan polen
wat ik belachelijk vind ,er zijn nog zat mensen die willen deze griepprik wel
en krijgen het niet ,ik hoef hem ook niet want ik heb al te veel beschadegingen ,maar wat een ander wil moeten ze zelf weten
maar bedenk wel dat ze niet weten wat dit op de duur doet met je
Gast

Bericht door Gast »

maar bedenk wel dat ze niet weten wat dit op de duur doet met je
Dat is waar, maar je weet ook niet wat er gebeurd als je de mex griep krijgt. Het is afwegen...
en de keuze wordt voor je gemaakt als je er niet eens voor in aanmerking komt :?
Plaats reactie