Bowen

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
plientje91
Beginner
Berichten: 61
Lid geworden op: 05 nov 2009, 15:45

Bowen

Bericht door plientje91 »

Hoi,

Zijn er mensen die ervaring hebben met bowen?

Vanaf maart word ik iedere week behandelt door een bowentherapeute (dit zijn we nu wel aan het afbouwen). Ik heb al veel alternatieve methodes geprobeerd, maar deze bevalt me toch het beste. Ik merkte al snel dat ik me toch iets beter voelde.
Ik moet zeggen dat het niet geneest, maar het is wel heel fijn dat ik me hierdoor ietsje beter voel!

Ben benieuwd of er mensen zijn die ook een goede ervaring hebben met bowen.
The things people refuse are the things they should use.
Gebruikersavatar
yarwen
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 559
Lid geworden op: 01 nov 2009, 20:01

Bowen

Bericht door yarwen »

Had nog nooit van bowen gehoord (in tegenstelling tot blowen :?) maar daar heeft het gelukkig niks mee te maken. Heb dus even gegoogled om te weten wat het is. Kwam op de site www.bowen.nl terecht. Blijkbaar is het een behandelmethode, waarbij het zelfgenezend vermogen van het lichaam geactiveerd wordt. Met de duim en wijsvingers wordt er met lichte druk een korte rolbeweging over diverse spieren gemaakt op specifieke plekken.
Lijkt mij wel deugddoend. En ook al brengt het geen genezing, een beetje verlichting kan toch al goed zijn.
Gebruikersavatar
plientje91
Beginner
Berichten: 61
Lid geworden op: 05 nov 2009, 15:45

Bericht door plientje91 »

Klopt helemaal :wink:
Alleen moet ik zeggen dat ik me de laatste tijd toch weer heel erg slecht voel, dus ik weet niet of het wel zo goed helpt :roll:
Maar toch vind ik het fijn dat ik me wel een tijdje ietsje beter heb gevoeld!
The things people refuse are the things they should use.
Plaats reactie