Nationale Uitrustweek

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Amaike
Donateur
Donateur
Berichten: 416
Lid geworden op: 19 nov 2008, 15:01

Nationale Uitrustweek

Bericht door Amaike »

Ik kreeg vandaag weer een mailtje over de Nationale Uitrustweek die 2 t/m 8 november begint. Daar heb ik vorig jaar een keer aan meegedaan (toen wist ik nog niet dat ik ME/CVS had). Ik vond het bruikbaar, omdat ik me niet altijd hield aan sommige tips, en sommige er ook niet van kende.

Misschien dat het daarom voor sommigen van ons ook wel bruikbaar is, anderen zullen de tips misschien allemaal al kennen. Ik vind het vooral fijn om eens een weekje alle lekkere recepten uit te proberen die ze voorschrijven :wink:.

Laat ik er wel bij zeggen dat dit initiatief niet specifiek is voor mensen met ME/CVS, maar voor gezonde mensen die zich 'wel eens' moe voelen, voordat het mensen tegen het zere been aanschopt.

anyway, hier wat uitleg wat het precies is, en de website:

Inschrijven voor de nationale uitrustweek van 2 t/m 8 november is gratis en je krijgt er veel voor terug! Wat levert je inschrijving op?

* In de loop van oktober krijg je een aantal e-mails met tips voor je voorbereiding.
* Kort voor aanvang van de uitrustweek krijg je een e-mail met de materialen die je nodig hebt voor een geslaagde uitrustweek.

Nationale Uitrustweek
Plaats reactie