Cordyceps sinensis

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Nymf
Actief lid
Berichten: 299
Lid geworden op: 21 mei 2010, 09:41

Bericht door Nymf »

Lieve Bloemetje,

Ik ken dit "spul" niet, maar mijn ervaring met supplementen, kruiden, anti-virale middelen enz. is dat het vaak maanden duurt voor je wat merkt.

Succes nogmaals!
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Weet iemand of je ontlasting kan verkleuren door het innemen van cordyceps?
Gebruikersavatar
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:59
Locatie: BELGIE

cordyceps

Bericht door danny1964 »

samengevoegd. adm.

Zijn er mensen die ervaring hebben met cordyceps?
Gebruikersavatar
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:59
Locatie: BELGIE

cordyceps

Bericht door danny1964 »

even deze informatie er aan toevoegen


http://www.vitaminadviceshop.nl/pages/c ... zAodiVbAXQ
Gebruikersavatar
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:59
Locatie: BELGIE

cordyceps

Bericht door danny1964 »

bedankt voor het samenvoegen, had het onderwerp niet gevonden omdat ik dacht dat het bij alternatief zat !
Gebruikersavatar
280sl
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2011, 11:28

Cordyceps sinensis

Bericht door 280sl »

flieks schreef:Bedankt iedereen.

Die CS-4 is brol denk ik. Was in zo documentaire op tv dat er ivg met wilde cordyceps 100x minder in zat (je zag het op grafiekje de energiepieken).

Ik vind wel veel wilde cordyceps zoals hier: http://www.alibaba.com/trade/search/3i1 ... ensis.html . Je ziet daar vele groothandelaars. De prijs is zeer duur wat betekent dat ze wrs echt zijn. Het is wel moeilijk kleine hoeveelheid te kopen waardoor de schade voor scams groot is. En ik zie nergens een systeem van testimonials/reviews van klanten. Maar een groothandelaar heeft soms webpage. Alibaba is ook een bekende website.

Dus nu is de vraag. Welke handelaar is 95% te vertrouwen en waar kan je bv 50gr kopen (zelf dat zal nog zeker 400€ kosten).

Inlichting gewonnen in Tibet, voor min. 1kg wilde Cordyceps, een prijs van 22000 dollar, = per 50gr 1100 dollar, indien met meerdere het risico dragen zou dit kunnen, vraag, is dit betrouwbaar,


Groetjes 280sl
Gebruikersavatar
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:59
Locatie: BELGIE

Cordyceps sinensis

Bericht door danny1964 »

@280sl

ik weet niet wat de bedoeling van jouw post is maar de vermelde prijzen vind ik toch een beetje
..............
kijk eens op deze link

http://www.creanite.com/DaviWB/Pagina36.html

dit is een Nederlandse firma gericht op sportmensen !
Gebruikersavatar
marina8
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2012, 11:47

Cordyceps sinensis

Bericht door marina8 »

Heb dit draadje doorgelezen maar, met alle respect ik vraag me soms af hoe jullie google gebruiken (of wat voor zoekmachine dan ook). 22000 dollar voor een paar rupens met een paddnstoeltje op hun hoofd??!?!? Het internet staat vol met aanbiedingen!

Ik kwam deze Nederlandse producent van medicinale paddenstoelen tegen; de producten zijn ISO gecertificeerd en je kunt de kwaliteit verder zelf verifieren omdat ze de analyse rapporten ook leveren op aanvraag. Wat heel belangrijk is is dat je een extract kiest want gewoon poeder is onverteerbaar voor mensen dus daar heb je niks aan.
http://www.oriveda.nl.
Op de oriveda website beschrijven ze het eten van paddenstoelen poeder heel beeldend: "Alsof een walnoot wordt gegeten zonder 'm eerst te kraken - er zitten allerlei hoogwaardige voedingsstoffen in, maar het lichaam kan er niet bij komen. "
Dus dat is iets om op te letten als je een paddenstoelenproduct koopt. Ze hebben Cordyceps (heel betaalbaar) maar ook de Coriolus versicolor, een medicinale paddenstoel die veel klinische onderzoeken heeft doorstaan en ook voor ME wordt aanbevolen. Kijk eens naar deze link:

http://www.positivehealth.com/article/c ... versicolor

Op de oriveda site vind je ook een hele bibliotheek van research publicaties over medicinale paddenstoelen die je kunt downloaden. Het maakte op mij allemaal een prima indruk en daarom meld ik het hier even. Hoop dat iemand er iets aan heeft.
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

Heel interessante info, dankjewel!
Gebruikersavatar
muize
Beginner
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 jun 2009, 14:39

cordyceps

Bericht door muize »

samengevoegd. mod.

Hallo ,
Heeft er hier iemand ervaring met cordyceps ( natuurlijk produkt afkomstig van paddestoelen , zeer gekend in de chinese geneeeskunde ) ? Weet iemand waar je dit produkt kunt kopen , site's ( belgische) of winkels ? Ik heb reeds in verschillende natuurwinkels gezocht maar nergens gevonden ....Alvast bedankt
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

cordyceps

Bericht door asje »

Je hebt Chinese kruidenwinkels of supermarkten, wsl moet je daar zijn.
Life smells...
Gebruikersavatar
marina8
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2012, 11:47

cordyceps

Bericht door marina8 »

muize schreef:samengevoegd. mod.

Hallo ,
Heeft er hier iemand ervaring met cordyceps ( natuurlijk produkt afkomstig van paddestoelen , zeer gekend in de chinese geneeeskunde ) ? Weet iemand waar je dit produkt kunt kopen , site's ( belgische) of winkels ? Ik heb reeds in verschillende natuurwinkels gezocht maar nergens gevonden ....Alvast bedankt
Zie mijn eerdere bericht over oriveda hierboven. Ik gebruik hun cordyceps nu iedere dag en het effect is duidelijk merkbaar. Zie ook deze review van hun website: www.reviewspot.nl/oriveda

Hoop dat dit is wat je zoekt en dat ik je hiermee heb geholpen.
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

Ik heb ook maanden die van oriveda gebruikt en dan ook nog andere, besteld op eBay, maar heb nooit enig effect gevoeld.
Mijn man gebruikt het nu ook al een paar maanden en voelt evenmin verandering.
Gebruikersavatar
zeeman
Actief lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 14 sep 2012, 15:10

Begonnen

Bericht door zeeman »

Vandaag mijn pot Cordyceps sinensis binnen gekregen. 100 gram voor net in de 20 euro. Valt me op dat het niet heel fijn oplost in water en dat de smaak niet de allerbeste is. Uiteraard alles voor de gezondheid! Als dit net als Ribose de ATP-productie omhoog kan krijgen en mijn lichaam een goede oppepper kan geven dan gaan we er maar voor.

Ik houd jullie op de hoogte!
angel_eyes
Beginner
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 jul 2010, 16:17
Locatie: Sint-Truiden

Reishi

Bericht door angel_eyes »

Hey,

Ik heb ook ervaring met het gebruik van cordyceps, maar ik gebruik ook andere delen van de zwam en voel me er idd heel goed bij. Je kan mijn ervaring lezen op de volgende link als je wil:

http://www.reishi.be/ervaringen/ervarin ... h-janssens

Als je vragen voor me hebt dan hoor ik het wel :)

Groetjes!
Nothing Is Really Over … Until The Moment You Stop Trying!
Plaats reactie