Verschil Glutathion of L-Gluthathion ?

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

masterddv
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mar 2009, 22:34

Bericht door masterddv »

orchidee: dank ik denk dat uw uitleg volledig klopt. en dan heb je nog een extra variant, dan heb je de potten waar op staat, Gluthation 500 mg (reduced form). Die reduced form betekent dan toch ook vertraagde afgifte of langdurige werking en zou misschien overeen kunnen komen met liposoom dus. Dus zou lipsoom hetzelfde zijn als reduced ? Tis nog al iets hé met die termen :-)
plassterk
Donateur
Donateur
Berichten: 611
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:19

Bericht door plassterk »

@masterddv, bij mij staat l-glutathion, op internet heeft zoals tony geciteerd heeft, Meirleir zich positief uitgelaten over vloeibare glutathion en negatief over andere orale vormen van glutathion. Misschien zou het handig zijn himmunitas te emailen en het verschil te vragen tussen L-glutathion en glutathion en of je bij dr. meirleir ook de glutathion in pil vorm mag nemen wat aanzienlijk goedkoper is.
Verder denk ik dat nutrisan deze http://www.gshnow.com/order.htm glutathion doorverkoopt onder eigen naam. De inhoud en doseringen van de fles zijn precies hetzelfde. Voor europese orders bel je een nummer in schotland en krijg je het voor 40 pond/sterling omgerekend zo'n 48 euro. zeven euro goedkoper dan bij nutrisan en daar ga ik ook de volgende keer zo bestellen.


groetjes
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
tony
Actief lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 25 okt 2008, 19:39

Bericht door tony »

Ja in mijn verslag staat gewoon l-glutathion 3x400mg, maar inderdaad omdat ik had gelezen dat vloeibaar beter is en omdat er geen pillen van 400 mg bestaan heb ik de vloeibare gekozen. Als je uitrekent 128 ml, 3x5ml per dag, kom je op 1 flesje per 8 dagen, maar je doet er veel langer mee hoor. Ik doe flinke theelepels en kan bijna een maand met 1 flesje doen. Het is wel prijzg, 80 euro per flesje, maar als je bij nutrisan zegt dat je patiënt bent van dr meirleir krijg je wel korting.
masterddv
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mar 2009, 22:34

Bericht door masterddv »

okido, maar hij schrijft idd 3 x 400 mg, en dat bestaat wel, wordt geleverd door Deba pharma , 60 tabletten van 400 mg aan 62,5 € en is dus ook de L vorm. En naar ik nu ook verder gelezen heb, schijnt de L vorm van gluthatione dus overeen te komen met de reduced vorm, wat ook in tabs te verkrijgen is. Reduced is de nieuwe term naar het schijnt maar in feite hetzelfe als L-
...
Gebruikersavatar
zonaanbidster
Gevorderd lid
Berichten: 949
Lid geworden op: 08 jun 2007, 23:49

Bericht door zonaanbidster »

Ja is hetzelfde!!!!!
Eerdaags komen er ook smelttabletten voor onder je tong.
Dan gaat het gelijk je bloed in.
plassterk
Donateur
Donateur
Berichten: 611
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:19

Bericht door plassterk »

@zonaanbidster

weet je toevallig van welk merk.
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
Gebruikersavatar
zonaanbidster
Gevorderd lid
Berichten: 949
Lid geworden op: 08 jun 2007, 23:49

Bericht door zonaanbidster »

Zelfgemaakte door Belgische apotheek.
masterddv
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mar 2009, 22:34

Bericht door masterddv »

plassterk: hoeveel is de prijs dan als je via nutrisan koopt (met korting) ?
plassterk
Donateur
Donateur
Berichten: 611
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:19

Bericht door plassterk »

@masterdvv 55,75 euro per flesje
nutrisan zit in dat gebouw bij prof Meirleir. Je kan het daar meenemen of via de telefoon bestellen.
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
Gebruikersavatar
wendy123
Actief lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 30 okt 2009, 21:36

Bericht door wendy123 »

Zijn die smelttabletten ondertussen al op de markt?
Gebruikersavatar
thomas
Beginner
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2010, 22:18

Bericht door thomas »

In neem nu L - glutathion van 500 mg jarrow formulas ik koop het via internet bij iherb.com 21 dollar voor 1 doos met 60 caps.
Ik ben ook bij DML in behandeling alleen spijtig dat zijn medicijnen hier in Belgie zo duur zijn
Gebruikersavatar
imagine
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 484
Lid geworden op: 28 jan 2009, 11:41

Bericht door imagine »

Bij mij staat nu Readisorb. (en met die koffielepel, dus vloeibaar denk ik dan)
maar....
is Readisorb. nu Glutation of niet?
Staat wel op die pagina waar ik Readisorb. zocht?!

Iemand tips?
Als ongeluk in een klein hoekje zit......
zit dan geluk in de rest?
Plaats reactie