Website Bedankje!!!

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Arjen
Gevorderd lid
Berichten: 528
Lid geworden op: 22 feb 2006, 21:55

Website Bedankje!!!

Bericht door Arjen »

:D
Hallo, soms kom ik tegen dat ik de volgende pagina, zoals 1. 2. 3. niet kan bereiken, da, s dan even pech.
Wel wil ik zeggen dat ik erg blij ben met deze website, eindelijk her en erkenning vind en dit alles door de Vrijwillige stuwkracht van de moderators etc.
Een bedankje dus voor Zuiderzon, admin en Teb, al heb ik geen idee of de laatste een computerterm of naam is. :D :D :D
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Hoi Arjen,

Zou je aan kunnen geven bij welke pagina's dat is? Ik zou graag willen zien of ik het probleem kan herproduceren, da's makkelijker oplossen.

En "Teb" is mijn nickname hier, net zoals "admin" in het dagelijks leven ook niet zo wordt genoemd :wink:
Ik zorg puur voor technische ondersteuning naar de admin en gebruikers, en probeer een oplossing te bedenken voor nieuwe wensen voor de site. Vandaar dat ik voornamelijk op dit forum te vinden ben :lol:

Inmiddels wat meer te lezen op "Wie ben je" forum :wink:
Laatst gewijzigd door Teb op 27 nov 2013, 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjen
Gevorderd lid
Berichten: 528
Lid geworden op: 22 feb 2006, 21:55

Bericht door Arjen »

Hoi Teb,

Op je vraag is voor mij nu actueel de pagina associaties, kom dan niet verder dan pagina 1.
Groet van Arjen :D
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Ik heb dat weleens eerder meegemaakt op een oud forum, toen had er er altijd mee te maken dat er teveel berichten waren geplaatst en dan kon je niet meer op bepaalde verdere pagina's komen. Maar wel apart dat dat nu al is dan, ik zal even kijken.
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Ik kom wel gewoon op pagina 3, drukte ik net even op als test. Maar ik heb soms ook even een foutmelding sinds kort. Vaak als ik dan even later opnieuw druk is het weer ok. Maar liever nooit een foutmelding natuurlijk dus ik kijk met Teb wel even waar het aan kan liggen.

Als andere mensen ook sinds kort soms een foutmelding ergens op de site krijgen zou ik het graag horen!

Bedankt voor je melding Arjen!
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Het heeft hiervoor prima gewerkt en had met een update aan het CMS van 18 maart te maken. De originele file (Xanthia) is terug gezet en ik heb het probleem niet meer.

Bedankt voor het aankaarten.

P.S. Heb het probleem om 16:58u opgelost. Dus, Marjolijn, het kan zijn dat precies bij je tweede post er inderdaad niets meer aan de hand was :wink:
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Ok dat is mooi, ik hoorde van iemand via PB dat ze een foutmelding in Artikelen had maar nu inderdaad niet meer. Thanks Teb!
Plaats reactie