ziek na lange kuur antibiotica DML?

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
stientje
Beginner
Berichten: 89
Lid geworden op: 13 mei 2009, 18:39

ziek na lange kuur antibiotica DML?

Bericht door stientje »

hallo beste iedereen, ik ben hier nog ieuw en moet me hierna toch ook voorstellen, maar heb dringende vraag. Ik ben 8 jaar ziek en nu sedert juni in behandeling bij prof DML. Antibiotica opgestart sedert oktober tot voor 10 dagen....dus lang en het was heel lastig (vooral misselijk en slap)
Nu is de kuur voorbij en ik voel me lijk nog zieker, ttz , ik voel me niet zo misselijk, maar even ziek als voor de behandeling...is dit normaal?
Zijn er mensen die dit ook ervaren hebben aub?
Ik word in eerste instantie behandeld voor darmbysbiose. Mijn Rnase is 1,59. Ik hoop dat die antibiotica niet voor niets is geweest, en dat dit een normale reactie is. Ik ben er wel zo triest om en weet me geen raad.
Ik zie de professor wel binnenkort en kanhet dan ook vragen, maar ben zo ongerust en triest...lieve groet, stientje
tony
Actief lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 25 okt 2008, 19:39

ziek na lange kuur antibiotica DML

Bericht door tony »

Hallo Stientje,
Ik heb van dr Meirleir ook pas antibiotica voorgeschreven gekregen. Ik moet 3 kuren verspreid over 3 maanden slikken. Dus iedere eerste 8 dagen van de maand antibiotica. Hij heeft mij ook gezegd dat ik me eerst slechter kan gaan voelen. Dus ik denk dat dat bij jou ook het geval zal zijn. Maar ik zou het de professor wel vertellen binnenkort, want hij kan natuurlijk het beste beoordelen of het normaal is of niet. Sterkte ermee!
Gebruikersavatar
stientje
Beginner
Berichten: 89
Lid geworden op: 13 mei 2009, 18:39

ZIEK na LANGE KUUR ANTIBIOTICA

Bericht door stientje »

HALLO DANK VOOR JE REACTIE
mijn vraagje was, weet iemand aub als je een lange kuur antibiotica gedaan hebt (7 mnd) of het normaal kan zijn dat je je daarna weer zo slap als een vod voelt, zo ziek, geen energie,....
het is echt ellendig....erst was ik al ziek tijdens de lange kuur (herxheimer) en nu de kuur voorbij is heb ik niet het gevoel iets verbeterd te zijn, ik kan alleen maar ganse dagen slapen....
dank voor wie me een reactie kan geven hoor, s
Plaats reactie