Twee weken vakantie...niet genoeg...

Discussies over studeren/school en ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gast

Bericht door Gast »

Hey Judith,

Mwoah huisartsen hebben er geen verstand van en die testen van hen zijn erg onbetrouwbaar.
Beter langs een lyme arts gaan, zie www.abng.nl en laten testen bij prohealth of keulen.
Of je moet je HA vragen om meewerking om daar bloed heen te sturen, echter moeten de resultaten door een goede lyme arts worden geinterpreteerd samen met je klachten.

Mvg, Juul
Gebruikersavatar
Noa
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 80
Lid geworden op: 20 jan 2007, 00:49

Bericht door Noa »

En wat als het Lyme is? Word ik dan opeens beter? Want die B12-injecties zouden het ook helemaal beter gaan maken...maar daar heb ik niets van gemerkt...

De huisarts denkt dus nu dat ik reuma heb. Heb die goeie pillen gehad, maar daar heb ik een maagontsteking van gekregen. Mag ik even klagen? Want ik voel me echt rot...

Heb ik eindelijk iets wat tegen de pijn helpt en nu moet ik stoppen vanwege m'n maag. :cry:
Gast

Bericht door Gast »

Als B12 tekort jouw oorzaak was dan zou je er idd van opknappen. Blijkbaar is dit niet het geval of je hebt niet voldoende injecties/pillen gehad.
Huisartsen weten doorgaans niets op het gebied van Lyme. Lyme wordt ook wel de grote imitator genoemd, het kan tal van ziektebeelden imiteren en dikwijls word er een verkeerde diagnose gesteld:
Some of these labels are: Arrythmia, Arthralgias, Arthritis, ADD, Autoimmune Dseases, Chronic Fatigue Syndrome, Fibromyalgia, Depression, Multiple Sclerosis, Parkinson's, Sleeping Disorders, Alzheimer's, ALS, Irritable Bowel Syndrome, Scleroderma, Peripheral Neuropathy, Lupus.....and the list goes on.
Lyme is een rotziekte. Het word veroorzaakt door een hele hardnekkige bacterie (Borrelia). Of je beter word hangt ervan af bij ziekte van Lyme. Hoe eerder je erbij bent hoe beter, maar vaak komt de diagnose niet of laat. Een lange antibiotica behandeling is dan nodig (minstens 3 maanden tot 1+ jaar). Maar als je het hebt kan je het maar beter weten en behandelen! Meer info op www.borreliose.nl en www.lymenet.nl

Heb je toevallig ergens een huidafwijking?

Balen dat je moet stoppen met die pillen...
Plaats reactie