nieuwe website

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Lijntje schreef:als je met je muis op de kalender gaat, naar een dag dat er wat is (12 mei bv.) dat er dan tekst verschijnt naast de kalender met wat er die dag is. Helaas zijn dat dan zwarte letters die over de rest van het scherm heengaan. Het valt dus erg slecht te lezen.
Als je op de dag klikt, krijg je een gekke tekst met allemaal tekens erin waar ik niet wijs uit kan worden.
Dat is een bug helaas. Van zodra er een script beschikbaar is, kan dit verholpen worden (niet voor meteen).

Het balkverhaal is me niet duidelijk, mss voor Teb wel?
Hoop doet leven!
Gast

Bericht door Gast »

lijntje,

dat heb ik dus ook nog steeds last van(balk) vanaf het begin de nieuwe website
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Ook van die balk is een script probleem: er hoort netjes een donkere achtergrond te komen (zoals op http://www.me-gids.net/module-Kalender.html als je in de grote kalender over diezelfde dag heen gaat). We hopen dat dit bij een volgende versie van de kalender-software wordt opgelost.
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Teb schreef:Ook van die balk is een script probleem: er hoort netjes een donkere achtergrond te komen (zoals op http://www.me-gids.net/module-Kalender.html als je in de grote kalender over diezelfde dag heen gaat). We hopen dat dit bij een volgende versie van de kalender-software wordt opgelost.
Nieuwe versie is geïnstalleerd. Als het goed is is het opgelost.
Gast

Bericht door Gast »

nee hoor...nog steeds loopt de balk over de laatste letters....
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Lijntje schreef:Mij viel pas op dat als je met je muis op de kalender gaat, naar een dag dat er wat is (12 mei bv.) dat er dan tekst verschijnt naast de kalender met wat er die dag is. Helaas zijn dat dan zwarte letters die over de rest van het scherm heengaan. Het valt dus erg slecht te lezen.
Dit is op mijn computer in ieder geval nu opgelost
Lijntje schreef:Als je op de dag klikt, krijg je een gekke tekst met allemaal tekens erin waar ik niet wijs uit kan worden.
Ook dit zie ik niet direct terug, mocht je nog een evenement zien waar dit het geval is, laat het even weten.
marion schreef:nee hoor...nog steeds loopt de balk over de laatste letters....
Ik denk dat jij het over een ander probleem hebt.

Het gaat mij om de 'popup' die verschijnt als je met je muis-aanwijzer over een dag heen gaat in het kleine kalendertje aan de rechterkant van het scherm. Die is nu als het goed is wel goed leesbaar.
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Teb schreef:
Lijntje schreef:Als je op de dag klikt, krijg je een gekke tekst met allemaal tekens erin waar ik niet wijs uit kan worden.
Ook dit zie ik niet direct terug, mocht je nog een evenement zien waar dit het geval is, laat het even weten.
Dat zie ik wel nog terug: klik eens op 12 juni op de kalender.
Teb schreef:
marion schreef:nee hoor...nog steeds loopt de balk over de laatste letters....
Ik denk dat jij het over een ander probleem hebt.
Dat denk ik nu ook, volgens mij gaat het erover dat de middenberm breder is dan de rechterbalk en die er zo dwars loopt. Daar hebben we al naar toe gekeken, en kunnen wij -als website- niet oplossen gezien het pc-gerelateerd is.
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Aha, ik had op het evenement geklikt, en niet op de dag. Het evenement ziet er wel goed uit.
Volgend bugje om op te lossen. Bij de volgende versie dan maar ;)
Gebruikersavatar
Lijntje
Actief lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 dec 2008, 20:46

Bericht door Lijntje »

Zuiderzon schreef:
Teb schreef:
marion schreef:nee hoor...nog steeds loopt de balk over de laatste letters....
Ik denk dat jij het over een ander probleem hebt.
Dat denk ik nu ook, volgens mij gaat het erover dat de middenberm breder is dan de rechterbalk en die er zo dwars loopt. Daar hebben we al naar toe gekeken, en kunnen wij -als website- niet oplossen gezien het pc-gerelateerd is.
Fijn dat het probleem met de agenda al deels opgelost is.
Maar dat probleem met zoals jullie het noemen de middenberm en de rechterbalk heb ik ook, alleen dan af en toe en niet constant. Pc-gerelateerd lijkt mij dan erg gek, want ik had 3 tabbladen met het forum open en 1 had het wel en 2 anderen niet. Terwijl ik geen scherm instellingen ofzo had veranderd. Echt heel gek.
Jammer dus dat er niks aan gedaan kan worden.
Gebruikersavatar
Lijntje
Actief lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 dec 2008, 20:46

Bericht door Lijntje »

Ik heb het nu weer. Dan lijkt de pagina normaal behalve dat bepaalde tekst groter lijkt. Onderaan de pagina onder opties en Snelle reactie lijkt alles een groter lettertype te hebben.
Ik heb dat bijvoorbeeld nu bij dit topic: Biomedische behandelingen/Schildkliermedicijnen
Dan hebben jullie er ook even een concreet voorbeeld bij.
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

De bug in de kalender (rare tekens als je op de dag zelf klikt) is door Teb opgelost ondertussen :!:

@Lijntje ivm middenberm-rechterbalk: zoals gedacht wordt die pagina correct afgebeeld bij mij en Teb, vandaar pc-gerelateerd.
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
Lijntje
Actief lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 dec 2008, 20:46

Bericht door Lijntje »

Prima, ik kijk er wel omheen
Plaats reactie