Werkster

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Werkster

Bericht door JannekeB »

Heb van de week de knoop doorgehakt: ik heb een werkster aangenomen. Ik wil daardoor energie over houden voor andere dingen in huis maar ook sociale activiteiten, die nu aardig op een laag pitje staan.
Ik poets wel met haar mee, maar dan de lichte dingen. Zo blijf ik toch in beweging.
Het is lekker, je doet andere dingen in en buiten huis, en dan kun je uitrusten in een schoon huis!! Dat geeft meer rust, ook met het oog op de revalidatie die over een paar maanden start, dan weet ik dat niet alles op de nek van mijn vriend komt of dat het blijft liggen.
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
Gast

Werkster

Bericht door Gast »

goed dat je dat gedaan hebt, janneke, een kado'tje voor jezelf!
ik heb dit 2 jaar geleden ook gedaan, en dat is me goed bevallen. nu doe ik het weer samen met mijn man.
Gebruikersavatar
Lijntje
Actief lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 dec 2008, 20:46

Bericht door Lijntje »

Soms moet je gewoon prioriteiten stellen met je energie en ontspanning/sociale contacten is ook een prioriteit.
Ik ben wel stiekem een beetje jaloers. Maar ach, om nou voor een studentenkamertje een werkster in te huren... :lol: Ik kijk mijn huisgenoten wel weer een keer lief aan.
Het geeft dan wel weer een stukje afhankelijkheid, maar een schoon huis is ook fijn! En dat je zelf dan ook meedoet zegt al genoeg lijkt me.
Geniet ervan zou ik zo zeggen!
Plaats reactie