Afscheid van Marjolijn (admin)

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Afscheid van Marjolijn (admin)

Bericht door Zuiderzon »

Marjolijn (admin) heeft eind vorig jaar bewust besloten om te stoppen met deze website en die in te ruilen voor een nieuw leven met man en haar dochtertje.

We wensen haar dan ook alle geluk toe!

Via deze weg willen we haar ook bedanken voor de inzet en de realisatie van ME-Gids.Net!

Omdat deze site zo waardevol is en die niet verloren te laten gaan, heeft Marjolijn deze overgedragen naar Zuiderzon, die nu eigenaar en beheerder is van ME-Gids.Net.

Aangezien ze niet echt behoefte voelt om zelf afscheid te komen nemen, hebben wij het initiatief genomen de aankondiging te doen.

Bedankmailtjes vanop het forum kunnen wij haar wel bezorgen!

Met vriendelijke groet,

Het ME-Gids.Net Team
Laatst gewijzigd door Zuiderzon op 16 jan 2010, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Afscheid

Bericht door Teb »

Namens Teb: Marjolijn, zeer veel geluk met je gezin en bedankt voor je initiatief en inzet!
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

lieve marjolijn
ik vind het heel erg dat je weggaat
ik heb je heel erg gemist
maar ik begrijp het wel
een gezin vraagt al je aandacht
ik wens je heel veel liefde en geluk

en heel erg bedankt
voor al je inzet ,
liefs van alie
Gebruikersavatar
flos
Donateur
Donateur
Berichten: 433
Lid geworden op: 30 nov 2008, 15:06

Bericht door flos »

Bedankt Marjolijn voor je inzet, ik wens je alle geluk toe.

Flos :P :P :P
Hope
Boxertje
Actief lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 02 jul 2008, 21:30

Bericht door Boxertje »

Bedankt voor je inzet en heel erg veel geluk met je gezinnetje!
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Bericht door Henny »

@ Marjolijn,

Heel hartelijk bedankt voor jouw inzet!
Veel goeds voor jou en jouw gezin toegewenst.
(Wel heel jammer dat je niet terugkomt, maar de keuze is ook heel begrijpelijk)

Veel liefs en goeds! Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

Hoi Marjolijn

Ik wens je samen met je man en jullie mooie dochter, heel veel geluk toe!
Bedankt voor je inzet. Top!

Liefs Melanie
Dear Karma, I have a list of people you missed
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

lieve marjolijntje als je dit leest
hoop ik dat je ons toch nog even gedag zegt
dikke knuf meis het ga je goed xxx
Gast

Bericht door Gast »

marjolijn,


heel veel geluk samen met je gezin
Amaike
Donateur
Donateur
Berichten: 416
Lid geworden op: 19 nov 2008, 15:01

Bericht door Amaike »

Marjolein, Hartstikke bedankt voor je inzet en veel geluk met je gezin.

En Zuiderzon, heel veel succes met je 'nieuwe baan' :wink:
Gebruikersavatar
Jazzie
Gevorderd lid
Berichten: 1400
Lid geworden op: 13 okt 2005, 09:06

Bericht door Jazzie »

Marjolijn, hartelijk bedankt voor je jarenlange inzet en alles wat je met deze website voor mensen betekend hebt!

Jammer dat je niet zelf afscheid komt nemen, misschien mis ik iets, maar ik begrijp niet zo goed waarom je na al die jaren verdwijnt zonder iets te zeggen? (Ter verduidelijking: Dat je weggaat begrijp ik helemaal, maar niet waarom je dat niet zelf bent komen vertellen?)

Ik wens je een gelukkig leven met je man en dochtertje toe. Het allerbeste gewenst, ook met je gezondheid!
Gebruikersavatar
Jazzie
Gevorderd lid
Berichten: 1400
Lid geworden op: 13 okt 2005, 09:06

Bericht door Jazzie »

Oh en ik vind het super van je Zuiderzon, dat je ondanks je gezondheidsproblemen, deze site over hebt genomen en voort laat bestaan!

En ook dank aan Teb natuurlijk.
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle lieve berichten!

Als eerste wil ik zeggen dat ik me een beetje schaam dat ik zo lang niets van me heb laten horen.
De maanden na de bevalling was ik gewoon erg veel met herstellen en mijn dochtertje bezig maar daarna had ik wel weer even wat kunnen posten. Merkte dat ik me een beetje schaamde en daardoor er wat tegenop zag om er weer op te komen.
Maar hier ben ik dan eindelijk.

Ik heb gekozen om te stoppen met deze website omdat ik al een tijd merkte dat ik niet zoveel inspiratie meer had voor nieuwe topics etc en doordat de website toch een stuk groter en uitgebreider was geworden verloor ik steeds meer het overzicht.
Ik vind gewoon dat een website als deze die toch zo belangrijk is als steun en advies plek gewoon genoeg inzet, aandacht en interesse verdiend en nodig heeft van de administrator en niet half werk zoals ik steeds meer deed. En helemaal nu ik een dochtertje heb is het helemaal een stuk naar de achtergrond geschoven.
Ik ben enorm blij dat Zuiderzon deze website wil en kan overnemen, wil haar hiervoor nogmaals enorm bedanken. Zo gaat al die informatie en de inzet van iedereen niet verloren. Super!
Sowieso weet ik zeker dat de website bij haar in goede handen is.
Verder wil ik Teb onwijs bedanken, met hem heb ik de website grotendeels in elkaar geflanst, zonder hem was mij dat nooit gelukt want ik was en ben absoluut niet technisch haha.
Maar hij heeft er zoiets moois van gemaakt, echt geweldig, onwijs bedankt Teb!!!
En natuurlijk ook een enorme dank naar alle actieve leden, heb veel genoten van alle berichten en hoe jullie de website steeds actief hielden. De leden zijn hierin nog het belangrijkste want zonder actieve leden zou het een dooie boel zijn.

Maar ik ga niet echt afscheid nemen hoor, ik zal hier nog zeker wel eens een kijkje nemen. Merk toch dat ik het nog steeds leuk vind om hier te kijken en soms deel te nemen.

Nou, houd de website in ere zou ik zeggen! Dat iedereen er nog maar jaren veel steun, lering en gezelligheid uit mag putten!!

Groetjes,
Marjolijn
(voormalig administrator van deze website)
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

Hey Marjolijn

Wat goed dat je ff langs komt om afscheid te nemen, en zonder jou was dit forum er natuurlijk ni geweest, en zonder Teb ook ni.

Nergens voor schamen hoor, helemaal logisch en groot gelijk zelfs dat je voor je gezin kiest met alle geluk erbij.
En jullie dochter heeft natuurlijk alle aandacht nodig, of redt ze zich al. 8)
Ik zou die weg ook kiezen.

Dan zit je echt ni te wachten op zo'n forum waar alleen maar onderwerpen te sprake komen waar je vermoeid van zou kunnen worden.
Er zijn wat discussies langs gekomen zeg, de afgelopen jaren!

Wel raar, twee jaar geleden kwam ik op dit forum terrecht toen ik informatie zocht over ME/CVS, en natuurlijk met een niet bestaande ziekte rondliep en totaal niet wist hoe of wat, en wie er achter dit forum zat etc.
En nu zijn we twee jaar verder, en jij een gezin en ik functioneer weer enigzins.
En ik stukken wijzer in ME/CVS wereld.
Ni dat je wat kunt met ME/CVS wijsheid in Nederland, maar daarom is dit forum ook een uitkomst.
En jij neemt afstand, zelf zie ik dat als een goed teken.

Groetjes Melanie :D
Dear Karma, I have a list of people you missed
Gebruikersavatar
Jazzie
Gevorderd lid
Berichten: 1400
Lid geworden op: 13 okt 2005, 09:06

Bericht door Jazzie »

Marjolijn, TOP dat je alsnog een afscheidswoord bent komen spreken. :-)
Nogmaals veel geluk en tot ziens!
Plaats reactie