Aanvullende verzekering 2009

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Syl
Actief lid
Berichten: 218
Lid geworden op: 05 sep 2008, 17:45

Aanvullende verzekering 2009

Bericht door Syl »

-Ik weet even niet waar dit onder valt-

Aanvullende verzekering TOP bij Delta LLoyd stijgt in 2009 met 40%.
Uitroepteken!

Het is een AV met 100% vergoeding van complementaire behandelingen.
68Euro in 2009.

Welke maatschappij heeft een dergelijke aanvullende verzekering voor minder?
Gebruikersavatar
sassy
Actief lid
Berichten: 165
Lid geworden op: 26 jun 2008, 14:28

Aanvullende verzekering 2009

Bericht door sassy »

ik zit bij mijnes kost 95 euro (voor de supertop van cz)
das natuurlijk alleen de aanvullende in totaal ben ik 185 euro per maand kwijt (volgens de premies die gelden vanaf 2009) das iets van 3euro meer ofzo in vergelijking met vorig jaar.

ik heb de meest uitgebreide dekking ik hoef geen exstra tandartsverzekering af te sluiten want die zit dr bij.

De aanvullende verzekering Plus is uitgebreider dan de aanvullende verzekering Basis. De aanvullende verzekering Top vergoedt weer meer en zo loopt dit op. Excellent en Supertop zijn de meest uitgebreide aanvullende verzekeringen. De vergoedingen van Supertop zijn gelijk aan die van Excellent, maar daar bovenop heeft Supertop ook een unieke tandartsdekking.
http://www.cz.nl/%7Ba40ea49a-626d-4e51- ... zekeringen

kijk er maar eens naar misschien ook iets voor jou
Life isn't about the breaths we take, it's about the moments that take our breath away.
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

wij zitten bij het zilverkruis en betaalde 119 .25 dat was 238 ,50 nu gaan we 5 euro meer betalen dat is 250 bij elkaar dat is ook het hele pakket
het blijf maar door gaan die verhogingen
Gebruikersavatar
Renka
Gevorderd lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 30 aug 2007, 18:53

Bericht door Renka »

@ Syl. Ik heb ook net weer even zitten puzzelen. Als je Delta Lloyd afsluit via http://www.unitedinsurance.nl/zorg.php dan krijg je wel zo'n 25 euro per maand korting. Zeker interessant!

Ben je er al uit wat je gaat doen? Ik heb wel een tabelletje gemaakt met vergoedingen en premies, dus als je interesse hebt...

@Sassy. De Supertop van CZ vergoed maar 46 euro per behandeldag. Is helemaal niet interessant, lijkt me. Voor die premie dan.
Maartje
Donateur
Donateur
Berichten: 162
Lid geworden op: 22 okt 2008, 15:55

Bericht door Maartje »

@ Karen: Dat tabelletje zou ik wel handig vinden!
Gebruikersavatar
Renka
Gevorderd lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 30 aug 2007, 18:53

Bericht door Renka »

Zie pb, Maartje!
Gebruikersavatar
Renka
Gevorderd lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 30 aug 2007, 18:53

Bericht door Renka »

Ik ga waarschijnlijk toch eens dat TOP-pakket van Delta Lloyd proberen.

Wat zijn jullie ervaringen met DL? Goede service? Snelle afhandeling?
Katelin
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 sep 2008, 12:22

Bericht door Katelin »

Ik ben verzekerd bij VGZ, en betaal in 2009 voor de aanvullende verzekering 26,25 per maand. Dan moet ik nog wel apart een 'Basis Tand verzekering hebben voor 14,95 per maand.
VGZ vergoedt tot 800 euro per jaar voor alternatieve geneeswijzen. (Daaronder vallen tegenwoordig bij hen niet meer de osteopaat, de chiropractor en de craniosacrale therapie, want dat wordt vergoed uit het fysiotherapiebudget (het heet dan 'Beweegzorg'). )
Plaats reactie